Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Siterer albaga:
Kjøpte nettopp Outlander på PSN så den laster ned nå. Like demoen godt.


Har det på Xbox. Fantastisk spill!
  • 0
Spiller Deus Ex: Human Revolution

Det er helt greit. Gir det terningkast 3 hittil. (Litt mange bugs/glitches, repeterende gameplay, ikke de mest spennende våpenene, dårlig gjennomførte snikeelementer, lange og mange lastetider)
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Hybriz:
Her kjører vi vintage Moncler og retro Ralph Lauren med gode gamle KOTOR!!

Elsker deg, Bastilla


Er det verdt et kjøp fra steam i dag? Hørt mye bra om spillet.
  • 0
*Dobbeltpost* *Slettet*
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer albaga:
Kjøpte nettopp Outlander på PSN så den laster ned nå. Like demoen godt.


Har det på Xbox. Fantastisk spill!


Høres bra ut.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Hybriz:
Koster 100,- på PC. LØP og KJØP, alle mann!!!


Må vel det, kan jo ikke la tidenes beste Star Wars - spill gå fra meg
  • 0
ikke drep meg meg, men kjøpte meg Bioshock.... har aldri spillt det x( MEN har også kjøpt Singularity

Ps. spiller også Kindom Hearts til PSP
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist."
  • 0
Spiller igjennom Rachet & CLank: A Quest for Booty nå.
  • 0
Da har jeg startet på Alan Wake's American Nightmare som jeg kjøpte for et par dager siden.
  • 0
Leauge of legends og ME2 for og bli klar til 3!
  • 0
Dawn of War 2
Crusader Kings 2
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Kommer nok til å gå mest i SSX framover nå Men også GT5 innimellom
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Dark Souls. Jeg vet jeg er sen, men...dette spillet er konge. Vanskelighets graden er SÅ deilig!
I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Eisenheim:
Dark Souls. Jeg vet jeg er sen, men...dette spillet er konge. Vanskelighets graden er SÅ deilig!


Gled deg til du blir "gravelorded". Det er en del av online opplevelsen. Kommer svarte fantomer av vanlige fiender som er STERKE! Du må finne tegnet i din verden og invadere duden.. Kan gjøre det hollow og unhollow.. Er fryktelig artig faktisk ^^
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
BF3, Minecraft og Halo Reach
Carpe Noctem
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Har begynt ordentlig på Ninja Gaiden 2. Det startet lett, men så ble det vanskeligere etterhvert. Love it. Brutalt as fuck.

Tenkte også å spille noe enkelt. Som Sly-serien..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Spiller særemnet i norsk. Dritgøy. Anbefales på det varmeste.
Just smile and wave, boys. Smile and wave.
  • 0
edit: slett
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Twisted Metal ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Mass Effect 3 (PC) og Uncharted: Golden Abyss.
  • 0
Jak II: Renegade HD
Let the voice of love take you higher
  • 0
Spiller Hydrophobia Prophecy (PS3) akkurat nå. Ganske underholdende og spennende. Kontrolleren er likevel ganske sleip noen ganger.

Driver med å runne arkade spillene mine. Kjøpte Journey i går, men blir nok ikke å spille det før om noen uker.
  • 0
Mass Effect 3 og minecraft
Carpe Noctem
  • 0
  • varj
  • varj
prøver bli engasjert i ssx
Koser meg med Twisted Metal
  • 0
Det spillet jeg spiller mest er Minecraft etter det kommer SSX så GuildWars så Runescape.
"Doh!"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!