Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Det originaleAssassin's Creed, så den fantastiske oppfølgeren også Brotherhood, så Revelations når jeg får kjøpt det. Best å begynne å varme opp til AC3 tidlig
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Mass Effect 3 (PC)
Flower (PS3)
Uncharted: Golden Abyss
Rayman Origins (Vita)
  • 0
Mass effect 3 og Deus Ex.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Street Fighter x Tekken

<3 <3 <3
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Ratchet and Clank
  • 0
Siterer Duckislate:
Ratchet and Clank


Det er gutten sin det!

Dark Souls
Let the voice of love take you higher
  • 0
de elder skrolls: skaijim
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Street Fighter X Tekken skal anmeldes, og Trine 2 (<3, endelig) spilles litt på si.
Just kill him with your awesome
  • 0
Gikk 2 timer igår med Driver med 2 venner i går. Spillet er sykt underholdene og anbefales!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Mass Effect 3 for alle penga! For et spill! Jeg er og blir helt hekta
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Gikk 2 timer igår med Driver med 2 venner i går. Spillet er sykt underholdene og anbefales!


Hvilket Driver?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Citerer Elektro Banana:Gikk 2 timer igår med Driver med 2 venner i går. Spillet er sykt underholdene og anbefales!

Hvilket Driver?


Det nyeste, San Francisco. Har sett han spille det flere ganger på PSN
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Begynte å spille Bioshock igjen, hadde helt glemt hvor fantastisk bra det er. Også Flower. Ganske sterk kontrast mellom de to.
Just smile and wave, boys. Smile and wave.
  • 0
Forløpig har jeg et mål å fullføre hele Mass Effect trilogien å har akkuratt begynt på ME1 (Forløpig har jeg en spilletid rundt: 14 Timer).... Jeg vil helst prøve å få lasta ned alle DLC pakkene å få med meg som, mest av historien som mulig. (Jeg vil ikke akkuratt rushe gjennom spillet bare får å bli ferdig med 1ern og 2ern sånt at jeg kan ta igjen alle sammen å starte på 3ern.

Ellers går det en del SSX der jeg prøver å banke rekordene til vennene mine (Noe som, ser ut til å være umulig ettersom, jeg ikke klarer å mestre kontrolleren på PS3-en + en del Swtor der jeg forløpig bare loker rundt med Sith Sorc....
  • 0
Mount & Blade Warband
  • 0
Kjører igjennom Wii spillene mine nå, første ut er Super Mario Galaxy.
  • 0
Spiller Orcs Must Die! og Fallout: New Vegas

Fantastiske spill begge to

Faktisk er New Vegas mye morsommere nå enn ved første gjennomspilling. Jeg tipper det er fordi jeg har høyere vanskelighetsgrad nå, pluss at jeg skrudde på Hardcore
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Jakter på Platinum nå i Skyrim. Ligger på 88%, ikke lenge igjen. Har forresten rundt 115 spilte timer.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jak And Daxter HD Collection - Jak and Daxter: The Precursor Legacy var som jeg husket det, veldig bra. Jak II på sin side er litt mindre imponerende...
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Jak II på sin side er litt mindre imponerende...


Høhø, tell me about it! Spiller det atm, og tipper jeg har rundet det innen kort tid. Kommer til å fortsette med MGS3 HD når jeg blir ferdig med det.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Spiller for tiden Mass effect 3
Per aspera ad astra
  • 0
MInecraft 24/7 XD
NOBS 4 LYF!
  • 0
Mass Effect 2 (skal runne det før jeg begynner på 3ern) og Super Mario Galaxy.
  • 0
Ble ferdig med Jak II tidligere i dag, så nå begynner jeg smått på Jak 3, før jeg fortsetter på MGS3.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!