Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


MW3!!!!!!
This is how i role motherfuckers!
  • 0
Dark Souls. Damn, er langt inne i NG+, men det ser ut som at jeg aldri blir lei!
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Spiller som vanlig Dark Souls. Hva mer er det å si? Et spill som er overlegent mye annet der ute.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Et spill som er overlegent mye annet der ute.


Ja, dessverre. Har jo rundet det, så jeg tenker jeg bør fullføre noen andre spill, men neida, Dark Souls er så forbanna bra at jeg bare vil fortsette å spille det.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Holdt nesten på å kjøpe det på tirsdag, men jeg droppa det.

Er det virkelig så bra? Jeg har så mange spill for tiden, men jeg har virkelig lyst på dette!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer RockFuzzEleven:
Holdt nesten på å kjøpe det på tirsdag, men jeg droppa det.

Er det virkelig så bra? Jeg har så mange spill for tiden, men jeg har virkelig lyst på dette!


Så lenge du ikke gir opp når du dør og lærer av dine egne feil så vil du ikke angre. Når du kommer deg videre etter noen timers slit så tenker du bare "må fortsette". Og sånn går det lenge. Legg også til god grafikk, fin musikk og hånd i hanske slåssing så blir man fort solgt. =) Go for it sier jeg.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Driver å prøver ut Risen 2, men vet ikke helt hva jeg tenker om det. Fint, men svært klumsete spill.
Pluss at jeg kan ikke ha apekatten min på skuldra, noe som faktisk er den største skuffelsen en pirat kan ha.
Nei så faen, vi skal da opp på Klingenberg å ha oss en svingom!
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Er det virkelig så bra?


Ja. Kan være litt trått i starten, men bare man kommer seg skikkelig inn i det, så er det fordømrade fantastisk. Stiller meg 100% bak gnyg sine uttalelser!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Assassins Creed
  • 0
Skyrim på PC Bruker en ENB mod + 4GB modden som får Skyrim til å kjøre på 4 gb virtuellt
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Spiller Tom Clacy's Rainbox Six Vegas 2 (PC) og The Elder Scrolls IV: Oblivion (PC, skal gjøre ferdig storyen).
  • 0
Dark Souls og Dead Space 2!
The D' is silent.
  • 0
Dayz ZombieMod, Arma2. Utrolig fet mod for arma2
  • 0
Uncharted 3: Drake's Deception

Skal prøve å finne alle skattene. Herlig spill.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Crysis (PS3)
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Diablo 3
  • 0
Diablo 3.
  • 0
Skyrim, pwner spiders og draugr som Argonian med øks i en hånd og flammer i den andre
Jeg var her
  • 0
trails eveloution
This is how i role motherfuckers!
  • 0
Går for det meste i Skyrim for tiden.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Spiller Darksiders for øyeblikket.
Holder på med en småvanskelig boss for øyeblikket..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Prøver å få spillt litt Diablo III. Blir nok ikke så mye gaming før helga, men det har vært gøy så langt.
Just smile and wave, boys. Smile and wave.
  • 0
Spiller fremdeles Uncharted 3. Mangler 15 skatter.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Holder på med Skyrim igjen
Per aspera ad astra
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!