Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Wipeout 2048 til PS Vita, et herlig fartsfylt spill som jeg liker godt. Det har også blitt (som normalt) noen runder med Battlefield 3
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Q4G2
  • Q4G2
Det blir minecraft survival på singleplayer er kjempe moro
Q4G2
  • 0
Blackligth Retribution går det i for tiden.
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Har bytta litt frem og tilbake mellom Deus Ex: Human Revolution og Call Of Duty: Modern Warfare 3 de siste dagene.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Skal spille Fable: The Lost Chapters. Musikken er så nostalgisk at jeg feller en liten macho-tåre når jeg vandrer rund i første del.
  • 0
Går for det meste i Kingdom Hearts: Birth by Sleep og Dragon Age II for tiden. Med innslag av Dissidia og Call of Duty: Modern Warfare 3. Eller 2.
"Did I ever tell you the definition of insanity?"
  • 0
Er nesten (tror jeg) ferdig med Darksiders. Veldig underholdende spill faktisk. Trodde ikke jeg skulle like det så godt som jeg gjorde. Men ble positivt overasket.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ratchet & Clank 3: Up Your Arsenal HD <3
Let the voice of love take you higher
  • 0
Begynte smått på Deus Ex og Dead Island igår, og kom et lite stykke på Transformers: War of cybertron.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Audiosurf
  • 0
  • 192
  • 192
Akkurat nå spiller jeg Metro 2033. Spilt ca halvannen time, og det virker solid så langt. Kjøpte også Arma II nettopp, så skal kose meg med DayZ fremover og.
Get ready for a better you
  • 0
I kveld blir det mer BF3 samt en runde med Wipeout 2048 som jeg fortsatt liker svært godt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Q4G2
  • Q4G2
007 Blood Stone

Skaffet meg det i går, fantastisk sier jeg! Jeg er en stor Bond fan , men det er noe hakkete i spillet! Altså etterlagg. Men men.
Vis jeg skulle gitt karakter hadde det vært 8/10
Q4G2
  • 0
Battlefield 3,GTA:IV,Red Dead Redemption og Batman: Arkham City er det det går mest i om dagen

Går også mye tid til lesing av Graphic Novels jeg kjøpte tidligere i uka
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
BF3 ftw i kveld/natt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • 192
  • 192
Spiller DayZ på dagtid, Metro 2033 på kveldstid/nattestid. To herlige spill, anbefaler begge!
Get ready for a better you
  • 0
Prøver å tvinge meg gjennom Warhammer 40,000: Space Marine.
Det er trolig det dårligste spillet jeg har spilt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Battlefield 3 multiplayer. Ellers går det i Fallout: New Vegas - Old World Blues. En helt fantastisk dlc.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
LBP Karting-Betaen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Nå har jeg begynt med kanskje det beste pc spillet Half Life 2 Har kommet til Sandtraps chapter og det er drit bra til nå! Ellers spiller jeg Runescape og Just Cause
"Doh!"
  • 0
  • Q4G2
  • Q4G2
Borderlands

Nå er det free weekend på Borderlands på Steam så jeg sitter og stor koser meg med det!
Q4G2
  • 0
Siterer Q4G2:
Borderlands

Nå er det free weekend på Borderlands på Steam så jeg sitter og stor koser meg med det!


Me too
  • 0
Spilte Slender igår. Skulle jeg ikke gjorde det.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Skulle jeg ikke gjorde det.


Skulle ønske?

uansett, spiller bare Fifa om dagene. Ingen spill som frister for tiden utenom visse PS3 spill. Men siden jeg ikke har PS3 (enda) så holder jeg meg til Fifa og litt minecraft.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Skulle ønske?


Yep.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!