Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


The Legend Of Zelda: Ocarina of time
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Blir gjerne litt Trials Fusion i kveld.
  • 0
Far Cry 3 nu.
  • 0
Siterer IranianNosebone:
Blir gjerne litt Trials Fusion i kveld.


Det tenkte jeg også. Hadde vært supert med flere venner på Trials, så om du spiller Trials er min GT Coastkey på Xbox One
  • 0
Ja jeg får bare hive meg rett på Super Paper Mario. Aner virkelig ikke hva jeg begir meg ut på.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Veksler litt mellom Dark Souls II og GTA V. Har Dishonored liggende, og jeg har veldig lyst til å kjøpe GOTY-versjonen av Red Dead Redemption (har aldri spilt Undead Nightmare, og dessuten har jeg lyst til å spille gjennom RDR på nytt), men jeg kjenner at jeg ikke er helt i humør til historiedrevne spill. Akkurat nå foretrekker jeg å more meg med ulike builds i DSII og å frese rundt og more meg i GTA Online.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
The Sims 4 (DEMO)
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Spiller for tiden Stronghold Crusader HD. Utrolig gøyt.
Gleder meg til 2'ern kommer ut i begynnelsen av September
Rainbow Mushroom
  • 0
Det har gått mange timer i Battlefield 4 den siste uka.
  • 0
Har vært tilbake til Uncharted 2 og Fez de siste to dagene. Kanskje Fez igjen i kveld.
  • 0
Tales of Xillia #2.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Spiller fortsatt Skyrim. Er level 76 nå, så håper å få drept en legendarisk drage snart, og få tak i det siste trophyet.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Har startet på å spille Sniper Elite 3. Et spill jeg vil anbefale.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Minecraft på pc xD
  • 0
Dark Souls II. En verdig oppfølger, men jeg føler ikke den samme friskheten som forløperen. Det blir liksom mer av det samme. Men selvfølgelig et supert spill sammenlignet med det meste.

Lagt til 2014-08-24 21:19:
Siterer thosol01:
The Sims 4 (DEMO)


Kult, det må jeg få prøvd.
  • 0
Beta test av The Crew spilles nå om dagen. Betaen er ferdig på fredag, så det gjelder å utnytte tiden med spilling om kveldene
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det går i Spintires nå.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Spintires er et godt spill ja

I kveld skal jeg spille en preview av F1 2014 og gleder meg til det.

Ellers har det gått i beta av The Crew.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Cyanine har tynt meg til å begynne med Borderlands 2. Så det holder jeg på med for tiden, selv om jeg hatet Borderlands 1. So far so good.
Noe Sanctum 2 også, som er et interessant valg for min del, siden det er en del Tower Defense med litt adventure-FPS

Har også fått kjøpt Teslagrad, av norske Rain Games. Følte meg som en hykler som kjenner folk i selskapet uten å ha kjøpt spillet, så det var på tide ;) Spilte litt i dag
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Akkurat nå går det i ekstrem spilling av Sims 4 DEMO. Original spillet kommer på Torsdag og jeg vill være godt forberedt.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer Archana:
selv om jeg hatet Borderlands 1.


Må si jeg ikke likte det noe særlig godt heller. Likte ikke Borderlands 2 sånn supergodt heller, men det var greit. Artig til tider, men noen ganger ble det rett og slett litt kjedelig, og jeg skjønner ikke hvorfor alle priser det så mye, men er nok bare meg. Håper du får en fin tid med spillet ihvertfall!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Kjøpte Metro 2033: Redux på PSN (hadde spilt gjennom Last Light før) og har det virkelig helt kanon! Dette er slik en HD-remake skal være! Ordentlig gjennomført. Ved å gi samme menyer som LL, oppgradere stealth-mekanikken og justere grafikken til det ultimate gjør prisen på 170,- kanskje den beste dealen på lenge!

Kjøpte og Infamous: First Light, men Sony klarte å fucke opp ved å si jeg plutselig ikke hadde brukerlisens til å spille spillet da jeg skulle fullføre storyen i dag tidlig. Really? Er virkelig pisslei alt dritet PSN påfører oss trofaste kunder som kaster penger på dem. Tidligere denne uka klarte jeg ikke å logge på PSN, og alle fuckings next-gen spill er så opptatte av konstant internettilkobling, så få av dem ville funke i det hele tatt uten å trakassere meg med pop-ups om at uPlay ikke ville fungere eller at EA online ikke fant noe internett. Get your shit together
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Er virkelig pisslei alt dritet PSN påfører oss trofaste kunder som kaster penger på dem. Tidligere denne uka klarte jeg ikke å logge på PSN, og alle fuckings next-gen spill er så opptatte av konstant internettilkobling, så få av dem ville funke i det hele tatt uten å trakassere meg med pop-ups om at uPlay ikke ville fungere eller at EA online ikke fant noe internett. Get your shit together


Du er klar over at Sony ble hacket tidligere i uka og har prøvd å fikse opp i feilene i etterkant?
  • 0
Fortsatt en god del The Binding of Isaac, ispedd store mengder Pokemon Heart Gold, og noen små deler Borderlands 2 og Deus Ex: Human Revolution.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Går i Saints Row IV, selv om jeg snart er ferdig. Tviler på jeg går for 100% på alt, siden jeg forventer å få Wii U med Mario Kart 8 og Super Mario 3D World innen Onsdag. Da blir det sikkert brukt mye tid på det.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!