Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Faktisk har det blitt SimCity om kveldene. Far Cry 3 har fått seg en pause, men i kveld må det bli smugkikk av F1 2014 tenker jeg
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Spiller ArcheAge for fullt for tiden!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Betatest av Ryse: Son of Rome til PC
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
I kveld blir det Battlefield 4 for alle penge. Friday pub sammen med Trønderbataljonen og Old Gents
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Skal begynne på Dead Rising 3 snart
Rainbow Mushroom
  • 0
Spiller litt Need for Speed: Rivals på PlayStation 4 bare for gøy. Trengte noe med litt fart i nå kjente jeg. Ellers har jeg sikkert spilt Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty i 8-10 timer i dag.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Skal til å begynne å spille på Shadow Of The Colossus igjen. Et av tidenes beste spill.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Skal til å begynne å spille på Shadow Of The Colossus igjen. Et av tidenes beste spill.


Det har jeg aldri spilt. Har hørt at det er fantastisk. Hvilken karakter ville du gitt det?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Siterer albaga kal til å begynne å spille på Shadow Of The Colossus igjen. Et av tidenes beste spill.

Det har jeg aldri spilt. Har hørt at det er fantastisk. Hvilken karakter ville du gitt det?


9.5/10 kanskje. Den eneste grunnen til at den ikke går opp til 10 er på grunn av at kontrollene kan være litt vanskelige å bli vant med. Ellers er det fantastisk, ja. Anbefaler ICO også. Begge finnes i en HD Collection til PS3. Det er den jeg spiller.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Skal til å begynne å spille på Shadow Of The Colossus igjen. Et av tidenes beste spill.


Ah, that game. Har ikke spilt det siden PS2 versjonen. Kremspill.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Mens jeg venter på Shadow of Mordor så kjøpte jeg Metro: Last Light Redux siden jeg vil tilbake til Moskva igjen
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
For tiden går det mest i Grid Autosport som spilles sammen med gjengen i Trønderbataljonen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Akkurat nå holder jeg på med Metal Gear Solid !
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Dead Space 2. Det var da fælt så vanskelig med Survivalist vanskelighetsgrad.
  • 0
Spiller mest GTA V nå, men gjør bare sånn online mission and stuff. Gidder ikke å gjøre story mode siden mamma er i stua hele tiden lol
You are being watched_
  • 0
I helgen har det bare gått i 3DS. Både Fire Emblem: Awakening og Super Smash Bros.! Begge spillene er helt fantastisk, og hvis du har en 3DS er dette spill du rett og slett bare må ha!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Prøver å gjøre meg ferdig med noen raids i World Of Warcraft før Warlords of Draenor kommer ut. Også har det blitt et par hundre kamper i Super Smash på 3DS'en-
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
For tiden går det en del i Middle-Earth: Shadow of Mordor. Et herlig spill!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
I kveld blir det Grid Autosport. Elsker spillet og spesielt når jeg spiller sammen med syv andre fra Trønderbataljonen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Destiny.
Har også funnet frem Persona 4 og Hotline Miami.
For å sitere en gammel ringrev;"herlige spill".
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Holder på med å gjennomføre Dead Rising 3 for tredje gang.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Holder på med å gjennomføre Dead Rising 3 for tredje gang.


Steike. Har du spilt nr. 2?

Spiller selv mye Smash Bros. 3DS for tiden.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Steike. Har du spilt nr. 2?


Nei. Får det ikke til å fungere på Steam pga Games for Windows tullet.
Rainbow Mushroom
  • 0
Switcher mellom Dead Space 2, Rayman Origins og Crysis Warhead.
  • 0
Skal spille litt Modern Warfare 2. Savner det litt...
Rainbow Mushroom
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!