LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Hva spiller du nå?


      Siterer projecthammer:
      Spiller Starhawk i fraværet av smash bros. Kjempegøy og fortsatt med en del som spiller online.

      Et spill som anbefales? Har noen timer med Warhawk på samvittigheten, men har aldri prøvd dette..
      -Kill -Loot -Return.
      • 0
      Siterer bent_a:
      Et spill som anbefales? Har noen timer med Warhawk på samvittigheten, men har aldri prøvd dette..

      Veldig, har ikke prøvd Warhawk, men har skjønt at det er mye av det samme. Spillet krever at man setter seg inn i det, og du må kanskje spille noen timer for å få grep på det. Det er mye taktikk og strategi, og skytinga er gøy den og
      • 0
      Ok. Har kjøpt spillet nå. Installerer as we speak. Må teste det ut, di kommende dagene.
      -Kill -Loot -Return.
      • 0
      Akkurat nå spiller jeg Far Cry 4, Grid Autosport, Shadow of Mordor og etter hvert The Crew
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      Går for det meste i Super Smash Brothers Wii U.
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      Går for det meste i Pokemon Omega Ruby og Super Smash Bros Wii U om hverandre.
      • 0
      Thomas Was Alone
      "Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
      • 0
      Siterer thosol01:
      Thomas Was Alone

      Holder på med Thomas Was Alone selv snart ferdig. Elsker musikken i spillet
      You got me on milk and alcohol
      • 0
      Siterer Eamic:
      Siterer thosol01:Thomas Was Alone
      Holder på med Thomas Was Alone selv snart ferdig. Elsker musikken i spillet

      Meget bra ja

      Akkurat nå spiller jeg Lego The hobbit og har tenkt til å begyne med nintendoland senere i kveld.
      "Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
      • 0
      Går i en del Pokemon Omega Ruby, litt The Crew og Super Smahs Bros Wii U. Og har tenkt til å starte opp med Far Cry 4 litt senere i dag. Har litt for mye å spille, og litt for lite tid.
      • 0
      Begynt med Need for Speed Undercover. ENDELIG funnet ut av hvordan man skal spille det riktig.
      "Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
      • 0
      Veksler mellom disse på Xbox One

      Dragon Age Inquisition
      Ubeskrivelig mye bedre enn 360 versjonen. Ingen av feilene jeg opplevde der er å finne, og loadingtidene er ikke en tredjedel av det de var på 360.

      GTA V
      Var opprinnelig ingen kjempefan av spillet, men det er fin underholdning, og det er ikke feil med penere teksturer og mer liv.

      Minecraft
      Går liksom aldri helt lei.

      Sunset Overdrive
      Blir litt stresset av dette spillet. Å være i bevegelse hele tiden er ikke gøy i lengden, og det er rimelig repetitivt etter kort tid, så jeg tar det i veldig små doser.

      Outlast
      Angrer på at jeg så en let's play når spillet kom ut. Husker ikke helt hvor jeg skal gå til enhver tid, men spillet mister effekten når en vet sånn noenlunde hva som kommer til å skje.

      Project Spark
      Har bare kikket litt på noen baner andre har laget, men det virker som "spillet" har en del å by på. Mulig jeg prøver meg på å lage baner og slikt på et senere tidspunkt.
      • 0
      Går vel hovedsaklig i Smash Bros Wii U. Ble fort lei av AC: Unity når jeg var ferdig med storyen, så det har bare samlet støv de siste ukene.
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      Fant fram Skyrim igjen, og PC-versjonen denne gangen. Liker spillet bedre nå enn da jeg spilte det på PS3.
      Let the voice of love take you higher
      • 0
      Nå for øyeblikket går det i Bioshock Infinte , Portal 2 og Civilization.
      "Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
      • 0
      Siterer Grallen:
      Fant fram Skyrim igjen, og PC-versjonen denne gangen. Liker spillet bedre nå enn da jeg spilte det på PS3.


      Sjæl! Men så skal det sies at 50+ mods kan ha noe med saken å gjøre. Blir så ubeskrivelig mye bedre da.

      Ellers går det for det meste i en blanding av Pokemon Omega Ruby, Super Smash Bros Wii U og Far Cry 4. Har en følelse av at jeg blir opptatt med spill i lange lengder fremover.
      • 0
      Siterer ElGamer:
      Sjæl! Men så skal det sies at 50+ mods kan ha noe med saken å gjøre. Blir så ubeskrivelig mye bedre da.


      Dæven, over 50? Greier meg lenge med SkyUI jeg. Grunnen til at jeg liker det bedre nå er pga det kjører så forbaska mye bedre på PCen min enn det gjør på PS3, pluss at jeg surrer bare rundt nå, istedet for å bry meg om main questen.
      Let the voice of love take you higher
      • 0
      Siterer Grallen:
      Dæven, over 50? Greier meg lenge med SkyUI jeg. Grunnen til at jeg liker det bedre nå er pga det kjører så forbaska mye bedre på PCen min enn det gjør på PS3, pluss at jeg surrer bare rundt nå, istedet for å bry meg om main questen.


      Jepp, rundt eller over 50 mods. Alt fra SkyUI og patcher som fikser problemer. Til forbedring og endringer som gjør spillet morsommere å spille. Har derimot ikke kommet lenger enn til ut av Helgen. Stått der en stund for å sjekke at alle modsa fungerer som de skal, noe de nå gjør. Så blir å komme i gang snart og sjekke hvor mye bedre opplevelsen blir på PC nå.
      • 0
      Siterer ElGamer:
      Jepp, rundt eller over 50 mods.


      Ikke rart spillet ditt kreperer.

      Jeg veksler fremdeles mellom Wow og Smash. Bayonetta kommer vel i løpet av uka.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Alt for mye ulikt, men prøver å konsentrere meg om Shenmue nå i juletia!
      • 0
      Siterer Glorfindel:
      Ikke rart spillet ditt kreperer.


      Spillet kreperer ikke, noe som er det merkelige. Fungerer overraskende bra og litt til.
      • 0
      GTA , watxh dogs, og far cry 4
      You are being watched_
      • 0
      For øyeblikket går det i Lords of the Fallen.
      -Kill -Loot -Return.
      • 0
      TW: Rome II for det meste.
      ''eh'' - Link
      • 0
      Nå spiller jeg lambda wars. Et rts spill som tar plass i half-life universet. Er vel en mod av alien swarm, men du trenger ikke AS for å starte og spille.

      Anbefales om du er glad i både rts-spill og half-life. Er fortsatt i beta, så det er noen bugs og det er ikke helt balansert. Burde også nevne at det er helt gratis, så det kan ikke gå galt. Du kan laste ned lambda wars gjennom steam. Anbefales.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!