Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Saints Row IV på Xbox One
Måtte begynne på nytt etter 3 timer, fordi jeg hadde begynt før spillet var ferdig installert og det ble masse kluss med blandt annet innhold som forsvant, eller ikke dukket opp.
Nå er det dog i orden igjen.

Også er jeg helt avhengig av "Threes!" på både iPad og XO.
  • 0
De siste tre dagene har gått til Ocarina of Time på 3DS.

Begynner snart på Resident Evil HD. Utenom, har jeg spilt litt Peggle 2.

Lagt til 2015-01-24 21:18:
@TK Arts: En slik situasjon hadde nok kvelt engasjementet mitt.. Jeg tåler slikt svært dårlig.
  • 0
Siterer TK Art:
Saints Row IV på Xbox One


Vil du anbefale å skaffe det til XO også? Spesielt om en er fan av serien.

Nå og i det siste har det gått mye i Civ 5. Siden jeg jobber såpass mye for tiden at jeg ikke gidder å sette meg ned med backlog spilla på XO, så fungerer Civ5 og erobring av verden som genialt avslapping.
  • 0
Siterer ElGamer:
Vil du anbefale å skaffe det til XO også? Spesielt om en er fan av serien.


Det er omtrent identisk med 360 utgaven, med ørlite grann høyere oppløsning og framerate, så det er egentlig ingen grunn til å kjøpe det igjen. Med mindre du er kjempefan av serien og ikke får nok.
Jeg kjøpte det mest fordi jeg fikk med Gat out of Hell på kjøpet, for betydelig mindre enn det ville kostet å kjøpe dem separat, samt at jeg solgte mitt 360 eksemplar for lenge sia.

Siterer IranianNosebone:
En slik situasjon hadde nok kvelt engasjementet mitt.. Jeg tåler slikt svært dårlig.


Vanligvis ville det nok gjort at jeg la det på hylla ja, men det er heldigvis bare de første 20 minuttene som er kjedelig å gjøre om igjen.
  • 0
Siterer TK Art:
Det er omtrent identisk med 360 utgaven, med ørlite grann høyere oppløsning og framerate, så det er egentlig ingen grunn til å kjøpe det igjen. Med mindre du er kjempefan av serien og ikke får nok.
Jeg kjøpte det mest fordi jeg fikk med Gat out of Hell på kjøpet, for betydelig mindre enn det ville kostet å kjøpe dem separat, samt at jeg solgte mitt 360 eksemplar for lenge sia.


Da får jeg vente og se an litt. Kommer garantert til sterkt redusert pris om ikke altfor lenge, så kanskje jeg plukker det opp da.
  • 0
League of Legends. Som jeg har gjort de siste par ukene etter at "avhengigheten" kom tilbake
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Begynte litt på Super Mario Galaxy 2, da Wii Remote med Nunchuck ankom i posten. Et kjekt spill, men musikken har falt dårlig i smak så langt.

I dag kommer sannsynligvis Wind Waker HD, så da begynner jeg nok på det.
  • 0
Final Fantasy X og Smash Bros Wii U.
''eh'' - Link
  • 0
Og Fire Emblem fra i dag
''eh'' - Link
  • 0
Litt av hvert. CoD: AW, Destiny & The Crew.
Rainbow Mushroom
  • 0
Spilt en del Dying Light og må si jeg liker det godt. Den har sine problemer med til tider altfor lange og ensidige oppdrag, men det er jo gøy anyhow. Basically en mye bedre Dead Island med parkour som fungerer akkurat som det skal. Er en del designvalg som for meg er ganske kjipe som gjør opplevelsen mye vanskeligere å nyte. Men det er en solid 7/10 til nå! Trist at utvikleren ikke har tro på produktet sitt og holder igjen anmeldelser..
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Hardgamer GTA V (PS4). For et inni helvetes bra spill. Spilt 15 timer eller så, 10/10 er i siktet. Trumfer forgjengeren på alle vis.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Storkoser meg med Middle-Earth: Shadow of Mordor. Drittgøy å bare surre rundt og slakte orker.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Går i litt Heroes Of Might And Magic III for tiden. For en nostalgitrip. Them childhood memories.

Siterer Grallen:
Storkoser meg med Middle-Earth: Shadow of Mordor. Drittgøy å bare surre rundt og slakte orker.


Vurderer å kjøpe dette i morgen. Anbefales det?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Vurderer å kjøpe dette i morgen. Anbefales det?


Absolutt!
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Siterer dark samus nemesis:Vurderer å kjøpe dette i morgen. Anbefales det?

Absolutt!


Go knall. Ble ikke noe i dag, men får se over helgen. Har fått inntrykk av at det vil falle godt i smak
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Anbefales det?


Yeah, jeg syns det er et virkelig bra og morsomt spill.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Yeah, jeg syns det er et virkelig bra og morsomt spill.


Nice. To godord på så kort tid er jo lovende. Ser ut til at jeg må slå til.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Nice. To godord på så kort tid er jo lovende. Ser ut til at jeg må slå til.


Make it 3. The game is awesome.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Make it 3. The game is awesome.


Cool. Da er det vel strengt tatt ikke mye å nøle etter mer
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Spiller for tiden Youkai Watch 2: Ganzo, også omtalt som "Det neste pokemon". Enormt populært i Japan for tiden, men vi kan nok se langt etter en vestlig release, dessverre. :/
  • 0
Fikk Majora's Mask 3D i dag, så har hatt en bra økt med det. Også spiller jeg en del The Binding of Isaac: Rebirth for tiden da.
Let the voice of love take you higher
  • 0
spilles det lol på eu west her?
  • 0
Siterer taska:
spilles det lol på eu west her?


Ja, men flytt spørsmålet til denne tråden
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Var hjemme i helga, så tok med meg Metal Gear Solid 1 tilbake til Trondheim. Har ikke fått surra meg til å runda det enda. Begynte så smått i går, og tenker jeg fortsetter i mårra.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!