Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Kjøpte medal of honor warfighter for noen dager siden. Den er bra så langt men problemet er at jeg får error når keg skal spille online
You are being watched_
  • 0
Spiller the order. Walking dead. Gat out of hell og ac unity om hverandre : )
  • 0
Spilte litt Super Smash til Wii U hos en kamerat av meg. Elsket det, akkurat som forventet. Altfor mye awesome i et spill.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Kvittet meg med konsoller og kjøpt en pc, så jeg bruker tiden på å se hva Steam har å by på.
Foreløpig har det blitt en del sandbox spill, samt litt H1Z1 og Rust.
  • 0
Siterer TK Art:
Kvittet meg med konsoller


Inkludert Xbox One?
  • 0
Siterer SirThomas:
Inkludert Xbox One?


Yes. Alt jeg hadde på den er tilgjengelig på pc, og det kom alt for få interessante spill.
  • 0
Siterer TK Art:
Alt jeg hadde på den er tilgjengelig på pc, og det kom alt for få interessante spill.


Haha, daså. PC er best, ingen protest. Sa konsollgameren.
  • 0
Final Fantasy XIV - A Realm Reborn, dette blir nok kanskje neste MMO jeg skal spille. er trossalt dritlei Swtor
  • 0
Plukka opp Europa Universalis 4 igjen etter El Dorado tilleggspakken kom. Lett å glemme klokka når man setter seg godt inn i det.
  • 0
htoL#NiQ/Hotaru no Nikki. Veldig flott design og grafikk så langt, lite tilstedeværende lydspor til tider, men føler det er litt meningen også. Det er drøyt vanskelig noen steder, eller så er det bare jeg som suger. Vel verdt pengene så langt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Har gått ekstremt mye i Dying Light de siste dagene, og fy fader som jeg digger det spillet. Så langt har det overgått de allerede ganske høye forventningene jeg hadde før jeg begynte.
  • 0
Fikk fiksa ett problem som gjorde bildet på TV-skjermen veldig mørkt tidligere i dag, så nå går det endelig i Metal Gear Solid 1.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Missing Avatar
  • furu
Første gangen du spiller det,Grallen?
  • 0
Siterer furu:
Første gangen du spiller det,Grallen?


Jau. Eller, har spilt den første timen et par ganger, men det har bare blitt med det. Nå er jeg innstilt på å fullføre hele greia.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Spiller en del 8 Ball Pool på Miniclip for tiden Liker at det er så rolig og avslappende!
  • 0
Tror det må bli et MGS marathon nå som datoen til Phantom Pain er ute. Begynte for et halvt år siden, men stoppet på MGS4 av ukjente årsaker. Kjenner jeg har driven til å pløye gjennom hele serien nå da.

Dette ble vel strengt tatt mer "Hva har du planer om å spille" enn "Hva spiller du nå".
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siden jeg ikke gidder å starte opp med noe på X1 eller noen annen konsoll nå, så blir det enten litt Civ5, Terraria eller Besiege. Eller litt av alle utover de neste timene.
  • 0
Startet såvidt på inFamous: First Light mens jeg ventet på at en oppdatering til GTA skulle bli ferdig med å laste ned.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Lastet ned FTL etter at jeg skrev bloggen, så nå skal det gå litt i romskipsbygging før jeg tar kvelden. Noe som alltid er gøy.
  • 0
Startet en ny save i Skyrim for noen uker siden. Spiller med mace og skjold denne gangen. Merker fort hvor deilig det er å drite i main questet. Mye bedre å bare gjøre som man vil når man har sett ryggen til Hadvar noen fjorten ganger.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Startet en ny save i Skyrim for noen uker siden. Spiller med mace og skjold denne gangen. Merker fort hvor deilig det er å drite i main questet. Mye bedre å bare gjøre som man vil når man har sett ryggen til Hadvar noen fjorten ganger.


Fikk lyst til å gjøre det samme nå, bare starte Skyrim, skaffe meg muligheten til å slakte drager, for så å droppe main quest og bare herje på. Skyrim er så mye mer gøy når en gjør sånt.
  • 0
Siterer ElGamer:
Fikk lyst til å gjøre det samme nå, bare starte Skyrim, skaffe meg muligheten til å slakte drager, for så å droppe main quest og bare herje på. Skyrim er så mye mer gøy når en gjør sånt.


Det er litt gøy hvordan Skyrim klarer å føles nytt og gøyalt så mange ganger. Gir det ofte en pause på seks måneder før jeg kommer tilbake. Selvfølgelig kan ingenting slå følelsen man får den første gangen, men det er alltid gøy å traske rundt i Skyrim. Begynt å bruke litt mer hest også i denne saven.

Gleder meg fortsatt til jeg får en skikkelig PC før eller siden da. Har Elder Scrolls Anthology liggende klar til akkurat den anledningen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Det er litt gøy hvordan Skyrim klarer å føles nytt og gøyalt så mange ganger. Gir det ofte en pause på seks måneder før jeg kommer tilbake. Selvfølgelig kan ingenting slå følelsen man får den første gangen, men det er alltid gøy å traske rundt i Skyrim. Begynt å bruke litt mer hest også i denne saven.


Vurdere å gjøre akkurat det samme du beskriver. Liker spesielt å spille det om vinteren, passer bare så bra. Får meg til å tenke på denne heftige musikken når jeg går rundt Skyrim:

https://www.youtube.com/watch?v=mvsMn05WtaI
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Det er litt gøy hvordan Skyrim klarer å føles nytt og gøyalt så mange ganger. Gir det ofte en pause på seks måneder før jeg kommer tilbake. Selvfølgelig kan ingenting slå følelsen man får den første gangen, men det er alltid gøy å traske rundt i Skyrim. Begynt å bruke litt mer hest også i denne saven.


Det er noe spesielt med hvordan Skyrim får til det ja. Det vil aldri klare å slå følelsen fra første gangen, men er alltid en opplevelse å starte opp Skyrim etter en lengre pause.

Siterer dark samus nemesis:
Gleder meg fortsatt til jeg får en skikkelig PC før eller siden da. Har Elder Scrolls Anthology liggende klar til akkurat den anledningen.


Sitter selv om små gamer det fra tid til annen på Laptopen min, som takler det bra. Selv om den takler den sånn passe nå med 50 mods+ installert. Men ser selv frem til å få en skikkelig gaming PC for å teste det ut så vakkert som spillet faktisk kan bli.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!