Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Spiller for tiden Guild Wars 2: Heart of thorns betaen. Skal ta litt stronghold beta etterpå.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Skal nå gå i Age of Wonders III som jeg nylig kjøpte meg.
  • 0
Min søster (av alle mennesker) kjøpte Mario Party 10, så det har gått litt i det de siste dagene. Ellers smålevler jeg litt i DB: Xenoverse og har begynt så smått med Hearthstone igjen. Tror nok neppe jeg kommer i gang med et nytt spill for The Witcher 3.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Tror nok neppe jeg kommer i gang med et nytt spill for The Witcher 3.


Da sitter vi i samme båt Glorfi. Sparer all gleden av å starte noe nytt frem til The Witcher 3, så blir litt småspilling av DA:I i mellomtiden. Noe som også er spillet jeg spiller akkurat nå.
  • 0
GTA V - kongespill
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
De siste dagene har det gått i en del Cities Skylines. Et spill jeg liker svært godt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Går i det herlig spillet One Piece: Pirat Warriors 2. Gud så morsomt dette her.
  • 0
Fremdeles Bloodborne.
Som et par andre her, kommer jeg ikke til å starte noen nye spill før Witcher 3.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Insurgency og Killing Floor 2. Gotta kill dem enemies!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Max: The Curse of the Brotherhood sammen med min yngste sønn. Et herlig plattformspill
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
GTA V. Kommer en liten blogg om det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg spiller bra mange spill nå for tiden. Jeg holder på å gjennomføre skyrim igjen. Jeg spiller litt cities:skylines, League of legends og en av de beste spillene jeg vet om: arma 3
  • 0
Nå som det er natt, så går det i en del LoL. Enkelt og greit fordi jeg ikke orker/gidder å sette meg skikkelig ned med noe som jeg burde følge med på hva som skjer.
  • 0
Bloodborne er vanskelig å legge fra seg.. Oppdager stadig nye ting..
  • 0
Cities: Skylines! Ohhhh yes. Fantastisk spill. Å få til god flyt i trafikken i en storby i dette spillet er nå min oppgave her i livet ;D
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Cities: Skylines! Ohhhh yes. Fantastisk spill. Å få til god flyt i trafikken i en storby i dette spillet er nå min oppgave her i livet ;D


Words, pluss at jeg spiller en del Project CARS for tiden
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Jokernord:
Bloodborne er vanskelig å legge fra seg.. Oppdager stadig nye ting..


Så sant, så sant.
Men for øyeblikket er tv'en under okkupasjon av en ond stormakt. Dermed blir jeg dessverre pent nødt til å spille litt på vita'en...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Det spilles for tiden The Witcher 3: Wild Hunt. Et herlig spill
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Splatoon og The Witcher 3: Wild Hunt
  • 0
Akkurat nå så går det i litt League før The Withcer 3 skal fortsettes.
  • 0
Har startet Guacamelee! Super Turbo Championship Edition nå. Tror det er det første PS+ tilbudet jeg benytter meg av
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Endelig har jeg fått satt meg ned og kommet igang med The Witcher 3
  • 0
Laster ned Middle-Earth: Shadow of Mordor til PC, og kommer til å starte på det når det er ferdig nedlastet. Hele 40 GB! 145 kr. på Gamesplanet.com nå.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Har startet Guacamelee! Super Turbo Championship Edition nå. Tror det er det første PS+ tilbudet jeg benytter meg av

Fantastisk spill. Kos deg.

Har "spilt" Steins; Gate i noen timer og er veldig fornøyd så langt. Det er mer en visuell roman enn et spill, men det har noen interaktive elementer. Jeg digger plott om tidsreiser og generelt japansk mindfuckery, så sånn sett passer det perfekt. Overraskende morsomt
  • 0
Grand Theft Auto V på PS3.
Rainbow Mushroom
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!