Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Spilte sist Sound Shapes. Platinaet er i boks, så blir nok ikke så mye mer av det på ei stund. Bra men frustrerende :/
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Destiny ;3
You are being watched_
  • 0
Batman Arkham Knight nok en gang. Bra, men klarer ikke å bli avhengig, kort sagt.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
For meg går det i Battlefield 4 for tiden sammen med Trønderbataljonen. Om ikke lenge blir det Mad Max som jeg gleder meg stort til Spillene selvsagt på PC
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
I vente på Phantom Pain, har jeg gått litt tilbake til League of Legends igjen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Har litt for mange jern i ilden for tida. Spiller veldig mye Rocket League. Veksler også mellom Xenoblade, Dragon Age Inquisition, Apotheon og tenkte å begynne på Transistor. Neste uke kommer Danganronpa Another Episode og uke etter det kommer Super Mario Maker, hjelpe meg.

Rocket League er utrolig moro og online-delen er så forbedret fra Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars at det nesten ikke kan sammenlignes. De andre spillene har ikke helt klart å fange meg. Xenoblade har vært nærmest, men jeg har et problem når jeg spiller med Gamepaden. Når jeg bruker den analoge spaken til å gå fremover går Shulk noen ganger i motsatt retning og dette er et vedvarende problem. Andre som har opplevd det samme?
Siterer Jurginator:
Når jeg bruker den analoge spaken til å gå fremover går Shulk noen ganger i motsatt retning og dette er et vedvarende problem. Andre som har opplevd det samme?


Kan ikke si det nei. Det hørtes i grunn ganske snodig ut.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg spiller betaen av Might & Magic: Heroes VII og storkoser meg -> https://www.youtube.com/watch?v=4vBspDFj4kk
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Her går det i Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Siterer dark samus nemesis:
Her går det i Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Ditto. It's sooooo goooooood!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Metal Gear Solid V The Pnatom Pain

Damn this is good stuff.
  • 0
Slenger meg på resten. Bikket 30 timer nå.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Nå spiller jeg South Park: The Stick of Truth. Morsomt spill, ekstremt vellaget.

Lagt til 2015-09-01 12:49:
Nå spiller jeg South Park: The Stick of Truth. Morsomt spill, ekstremt vellaget.(dobbelpost uuups)
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
For tiden spilles det Metal Gear Solid V: The Phantom Pain og Mad Max To meget herlige spill som anbefales
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
MGSV: TPP of course. Elsker det så langt.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
Lord of Magna: Maiden heaven på 3ds
  • 0
Det går fortsatt hovedsaklig i The Phantom Pain, men har nå små doser med Teslagrad ved siden av. The Phantom Pain er fortsatt latterlig bra, og Teslagrad er kult, selv om bossene er litt balle.
Let the voice of love take you higher
Ikke så mye annet enn MGSV: The Phantom Pain.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Mad Max og Leo's Fortune
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Holder på med The Witcher 3, AC:Unity og The Evil Within Ble ferdig med første gjennomspillingen av Until Dawn på fredag, det anbefales på det sterkeste
Fullførte Grow Home i går, og nå går det i AC: Unity!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Akkurat nå spilles RTS-spillet Act of Aggreession og synes spillet er bra

https://www.youtube.com/watch?v=RB5-pFM9894 -> Her spiller jeg spillet
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Spiller litt Rocket League innimellom, går egentlig bare for plat nå...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Forza Motorsport 6 på PC via Xbox One -> https://www.youtube.com/watch?v=E8F72dgZTRg Et meget herlig bilspill som anbefales
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Warthunder og World Of Warships går det i dor tiden
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!