Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Siterer Cherno:
Satte i gang Tomb Raider selv.. helt utrolig spill! Amper opp alt som var bra med den første og introduserer et mer kompleks survival system. Elsker og at vi får alt stuff med en gang!


Herlig! Nå ble jeg kåt(i rett forstand) på Tomb Raider/å spille det.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Samler kister og collectibles i AC IV, Unity og Syndicate, bruker alt for lang tid på unødvendige ting i Fallout 4, flyr på nostalgi vibber gjennom Ocarina of Time, later som jeg er interessert i å være smed (når jeg egentlig bare samler penger) i Fantasy Life, og fanger et og annet fjollete dyr i Pokemon Ruby.
Sånn går det når ingen spill klarer å holde på interessen, og man har begrenset tid til dype historier og tunge rpg.

Venter på Skyrim Special Edition.
Som om jeg ikke har nok timer i det allerede
Akkurat nå så sitter jeg på jobb, men jeg spilte Overwatch sist
Trenger 300 coins til for å kunne kjøpe Witch skin til Mercy ;-;
  • 0
Spiller for tiden Call of Juarez: Gunslinger (det at jeg spiler et western spill er på ingen måte relatert til RDR2 revealen *host* *host*).

Det var skuffende kort (brukte 4 timer på hard mens jeg fant mesteparten av collectibles), men det var tross alt et XBL Arcade spill og det var ikke spesielt dyrt. Har brukt en to timer til på de to andre modusene og driver og soper opp de siste achievmentsene (dette er et av de få spillene der det ikke er noe helt latterlig slitsomme achievments som å finne 500 fjær o.l.)

Alt i alt, rimelig artig og muligens det beste western spillet tilgjengelig på pc.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Jeg spiller det egentlig ikke akkurat nå, men i mens jeg sitter og tenker på det her på jobb kan jeg skrive at jeg skal spille Battlefield 1 ved første gode anledning! Det skal bli gøy å sette seg inn i et nytt online skytespill igjen for første gang på flere år.
  • 0
Spiller watch dogs. Skal fullføre historien og få tak i platina. Før en lang periode meg cod 4 online venter.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Spiller en del Battlefield 1, og må si onlinen er kanskje den beste jeg har spilt på veldig lenge! Banene er konge og operations er et herlig tilskudd til Battlefield. Dog lurer jeg på hvor anmelderne fikk ifra at kampanjen er bra? Den er jo ikke det? Spiller på hard selv og jeg var så pisslei hvert eneste oppdrag, spesielt den med flyet.. Fuck off! Hater også at det er så mye fokus på stealth.. Jeg er så lei spill med stealth og sniking til enhver tid... Og sniking i dette spillet suger så utrolig mye. Jaja.. Heldigvis er det kort.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Koser meg med en kjapp runde Trials Fusion !
  • 0
Nå har jeg fått satt i gang med Battlefield 1, og jeg ble faktisk positivt overrasket. Campaign'en ser ut til å kunne være ganske gøy, og det var ikke altfor få kart å begynne med til flerspilleren.
  • 0
Spilte Rhythm Paradise Megamix i går.
Var faktisk veldig gøy!
  • 0
Spiller litt Happy Wheels! Alltid kjekt!
  • 0
Har startet på Dragon Ball: Xenoverse 2.

I tillegg dukket Skyrim Special Edition opp i Steam-biblioteket mitt, så da tar jeg kanskje en titt på det i løpet av helgen også.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Holder på med Until Dawn for tiden! Det er en unik opplevelse for min del da jeg aldri har spilt noen lignende spill! Koser meg noe enormt! Får vel spille Heavy Rain etter dette!
  • 0
Spilt ihjel Uncharted i det siste, samt litt Rocket League. Nå i dag ble det Far Cry 4 for første gang.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
En kompis kjøpte Call of Duty: Infinite War ! Har ikke spilt CoD på et par år, men dette her er faktisk ganske bra! Koser oss med multiplayeren, og zombies var faktisk decent!
Startet ny game på Yoshi's Woolly World med ei venninne
  • 0
Siterer SirGalahad:
En kompis kjøpte Call of Duty: Infinite War ! Har ikke spilt CoD på et par år, men dette her er faktisk ganske bra! Koser oss med multiplayeren, og zombies var faktisk decent!


Spill single playeren, den er underholdene!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
har tatt frem the elder scrolls iv: oblivion igjen.

damn. det er like amazing som det var for ti år siden.
  • 0
Spiller Dishonored 2 nå. Ett par oppdrag inn så virker det veldig bra, iallefall gameplay-messig. Men jeg merker at det sliter litt teknisk.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har akkurat beg på The Division. Usikker på om jeg er fan...
The gavel corrupts
  • 0
Tony Hawk Pro Skater HD! Ganske good, ikke like bra som de orginalene da, og fallanimasjonene er latterlig dårlige!
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Har akkurat beg på The Division. Usikker på om jeg er fan...


Spilt lenge?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Spilt lenge?


Nei.. to tre timer.. litt overdrevent med menyer ect,, men helt greit gameplay.. litt dårlig lyd og animasjoner i "cut scenene" ? Vetta faen..
The gavel corrupts
  • 0
Spiller i gjennom Until Dawn i mellom Battlefield rundene.
Varmer opp til Final Fantasy XV ved å teste ut Final Fantasy: Brave Exvius på iPad. Vet ikke om det er navnet og serien som gjør det, men så langt liker jeg det i hvert fall ganske godt til mobilspill å være.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!