Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Starter på MGS3 i morgen, det blir vel 10'ende gangen tror jeg.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Nå spiller jeg Metroid Prime 3. Har ikke kommet langt, men jeg er fornøyd hittil. Kjøpte det i dag - ehh... I går mener jeg!
Love is our resistance!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Tja, spiller egentlig ikke noe spesielt nå. Litt Killzone 2 demo, litt Little Big Planet...vurdere å starte på nytt med Fallout 3 i dag. Lenge siden jeg har spilt det nå.
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Spiller C&C 3 for tiden, samt litt Rome Total War Barbarian Invasion
Tungur Knivur
  • 0
  • Missing Avatar
  • GOW2
har gjennomført resistance: fall of men og ghost recon 2 i helga. venter på killzone 2. har ikke noen spill å spille nå vurderer å kjøpe meg noe nytt før ferien. er little big planet bra? det får masse skryt, men hva synes dere?
  • 0
Endelig fått kloa i Fear2 til pc i dag, så skal hjem og spilles etter jobb
[email protected] Geil evo 8gb ram, HD4870x2
  • 0
Har akkurat Runda Dead Space (I går), også jakter jeg litt på Trophies, så spiller det fortsatt samt med Lord of the rings Conquest (for å skaffe trophies)
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
Super Smash Bros Brawl Til Wii og til PS2: Harry Potter Og Mysteriekammeret Og SSX3 GH3 og Final Fantasy X så har spill for 2 månder
"Doh!"
  • 0
Devil May Cry 4
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
MEN MIDTOWN MADNESS 2 OGSÅ
"Doh!"
  • 0
i det siste har jeg spilt chrono trigger DS, et spill som er et must have vist du har DS.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
F.E.A.R 2 ;D
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Spiller MGS4 Hatt det en stund, men har ikke rukket å fullføre det enda.. Sykt bra spill!
Knurr...
  • 0
playstation 2en min ble ødelagt så må få den inn på reprasjon så jeg får bare spille Super Smash Bros Brawl(Wii) Og Midtown Madness 2(PC) og se på forumet til gamereactor

Lagt til 2009-02-11 16:44:
playstation ble ikke ødelagt da har jeg spill for 2 månder
"Doh!"
  • 0
Spiller faktisk RE5 demoen konstant.
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
Nå for tiden spiller jeg en gammel perle, nemlig Jazz Jackrabbit 2. Dette er et fantastisk godt gjenomført platform-shooter fra Epic MegaGames (dagens Epic Games). Husker dette som en av mine første spillopplevelser.
  • 0
Går vel mest i Bf2142 igjen, blir jo aldri lei av det . Også spiller jeg litt Bf heroes.
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Bioshock, konge spill. Skulle ha spilt gjennom på Hard på første gjennomgang. Jeg synes Normal var litt for enkelt. Gøyalt å blåse bort fiender med Sonic Boom
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
The Legend of Zelda: The Wind Waker, gud som jeg elsker dette spillet^^
Men blir litt kjedelig å lete etter triforce shards etter en liten stund ._.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Call of Duty: World at War
  • 0
Fullførte nettopp God of War II (du verden for ett herlig spill) for første gang. Jeg veit, shame on me, men jeg har hatt det liggende en periode nå, men har alltid blitt dyttet lenger ned på prioriteringslista mi. Det angrer jeg på nå, for God of War II er ett av de mest actionfylte, brutale og voldelige men også ett av de vakreste spillene på PS2.

I mine øyne hadde ikke God of War II ett eneste kjedelig øyeblikk, og det er jammen meg godt gjort. Grafikken er fantastisk, gameplayet er variert og utordrende, bosskampene er en sann fryd, historien er spennende og musikken glir rett inn i dette olympiske actioneventyret! Så nå er det bare å holde pusten til God of War III kommer

Så nå er det F.E.A.R 2: Project Origin som står for tur, før Street Fighter IV dukker opp til helga, mens Killzone 2 onsdagen uken etter. Herlig å være gamer nå for tiden.
  • 0
Gears of War (1'ern, ja ) og PGR4, samt litt Test Drive Unlimited
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Akuratt nå(for 10 min siden) spilte jeg banen ``Charlie dont surf`` på COD 4.
  • 0
Akkurat nå, The Darkness.
"get poor die tryin"
  • 0
Star Wars: The Force Unleashed faktisk

Veldig bra spill.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!