Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Nå for tiden spilles det Empire: Total War, Hawx, Street Fighter IV, Race Pro, Patapon 2, Battlefield 2142 (selvsagt)
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Akkurat nå for tiden spiller jeg: Resident Evil 5, Resident Evil 4, Wheelman demo og tetris
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Empire: Total war, Resident Evil 5, Warcraft III Reign of chaos og Diablo II Lord of destruction.
  • 0
Akkurat nu spiller jeg GTA IV, leker meg litt i Liberty City før jeg starter spillet på nytt igjen. Har veldig lyst til å spille gjennom storyen en gang til, pluss, at denne gangen er det trophyes^^
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer dark samus nemesis:
Akkurat nu spiller jeg GTA IV, leker meg litt i Liberty City før jeg starter spillet på nytt igjen. Har veldig lyst til å spille gjennom storyen en gang til, pluss, at denne gangen er det trophyes^^


Vent med å starte på nytt til 29. april - spillets 1-års dag.
You're sleeping over, right?
  • 0
spiller på oddjobs og second amendments på dead rising. venter i spenningen til fredagenn
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Siterer Zook:
Vent med å starte på nytt til 29. april - spillets 1-års dag.


Oh, i didn't know
Skal se om jeg klarer å holde meg, om ikke så kan jeg i det minste prøve å gjøre det ferdig til den datoen
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Spille Resident Evil 5, har innfridd alle forventinger til nå
Sindre Hardeland
  • 0
Nå spiller jeg Eternal Sonata, og så langt har jeg falt pladask for spillet! ^^
"Ordered a new diaper from ebay today!! :3 ♥ ... I mean bag. Got confused cause I put lots of shit in there. Now you think I don't use the toilet and that I wear diapers. I know, crack makes me witty. ^^"
  • 0
Spiller fortsatt Fallout 3, men ble mlei meg, når jeg kom til lvl 20, og at man ikke kan komme i høyere lvl. Når jeg har funnet de 2 siste Bobleheadsene, så har jeg ikke så mye å gjøre igjen (jeg har også gjort main quest, og en god del side quest)

Derfor lurer jeg på om jeg skal kjøpe et nytt spill, noen forslag (spill til PC, RPG, eller RTS (ikke sikker om RTS er riktig skrevet) er spill jeg liker) Håper noen kommer med gode forslag
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Nå går det mest i Battlefield Heroes. Konge bra.
PLUMBO - NORGES ORIGINALE AVLØPSÅPNER GJENNOM GENERASJONER
  • 0
Akkurat nå Spiller jeg for tiden :

CoD5 - Rundet ( på det vanskligste seff ) men driver på nytt
Final Fantasy 9,8 OG 7 siste boss på alle :-9 (happy)
Blue Dragon -
Dead Space - Chapter 11/12 ;o
Assasins creed
Sly 1,2 og 3 ( ) gleder meg til nr 4..Mangler bare ps3 xD

-
The D' is silent.
  • 0
No More Heroes. Drit fett!
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Jeg ga Star Ocean: Second Revolution til PSP en sjanse. Godt RPG. Ikke fantastisk bra, men ser ut til å kunne bli noe etter litt mer spilling. Det er vel det jeg spiller for øyeblikket. Ellers så går det litt i Okami til Wii, samt Soulcalibur 2, Metal gear solid: The Twin Snakes og en del andre spill til Gamecube.
Har en del spill jeg skal jobbe meg gjennom akkurat nå. Tenker jeg skal gå til anskaffelse av en DS, og sette i gang med Chrono Trigger om ikke alt for lenge. Det blir superbt. Må bare vente til jeg er ferdig med Star Ocean først da.
"How do you pronounce fish without eyes?" "Fsh!" - Abbot Fransisco - Dragon Quest VIII
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Spiller fortsatt Fallout 3, men ble mlei meg, når jeg kom til lvl 20, og at man ikke kan komme i høyere lvl. Når jeg har funnet de 2 siste Bobleheadsene, så har jeg ikke så mye å gjøre igjen (jeg har også gjort main quest, og en god del side quest)

Derfor lurer jeg på om jeg skal kjøpe et nytt spill, noen forslag (spill til PC, RPG, eller RTS (ikke sikker om RTS er riktig skrevet) er spill jeg liker) Håper noen kommer med gode forslag


Hvis du liker RTS vil jeg anbefale deg Warhammer 40k Dawn of War 2 og Halo Wars.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Fullførte for ett par timer siden Resident Evil 5. Ett helt fantastisk spill fra start til slutt. Skal skrive en anmeldelse om ikke så altfor lenge. Brukte faktisk 17 timer og 43 minutter, men da spilte jeg og en venn på Veteran. Så nå storkoser jeg meg med Mercenaries
  • 0
Kanksje, jeg har sett lit på spillet, men det jeg synes er gøy med RTS er blandignen av basebyggingen, og å bruke det man bygger. Jeg gleder meg tilo "Starcraft II" for å si det sånn
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Gta IV på xbox 360 Ganske fint spill å spille i online.
  • 0
akkurat nå holder jeg på med red steel
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Akkurat nå spiller jeg for det meste Warhammer 40k Dawn of War 2. Beste strategi spill på flere år
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Fallout 3 på PC. Innstallerte en mod som lar meg grunnlegge min egen by, og jeg storkoser meg!
  • 0
gamer FFVIII atm
  • 0
  • Zook
  • Zook
Burnout Paradise: The Ultimate Box

Prøve det i omtrent én og en halv time i sted, og jeg må si at det var fryktelig moro! Virker som et stort spill med noe å gjøre omtrent hele tiden. Herlig fysikk og grafikk. Dog altfor lett å få trophies. I hvert fall nå i begynnelsen. Jeg fikk 9 trophies på en halvtime
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Mr E
  • Mr E
Aliens vs Predator 2: Primal Hunt
Vet at det er veldig gammelt, men fikk tak i expansionen for noen dager siden og da måtte jeg bare spille den
Den skremmer livet av meg fremdeles
Tror jeg skal begynne med et annet gammelt spill, etter AvP PH, som jeg ikke har rørt ennå: NOLF2
More than Meets the Eye
  • 0
Jeg spiller Eternal Sonata på PS3, et kjempepent rpg spill med fin musikk, pluss litt om livet til Chopin, faktisk. Første rollespillet jeg har spilt hvor man kan være flere som spiller i kampene, noe som gjør det ekstra moro.
ACHIEVEMENT UNLOCKED - Left the house
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!