Hva spiller du nå? 
Antall innlegg: 4230![]() ![]() | gamer FFVIII atm | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Burnout Paradise: The Ultimate Box Prøve det i omtrent én og en halv time i sted, og jeg må si at det var fryktelig moro! Virker som et stort spill med noe å gjøre omtrent hele tiden. Herlig fysikk og grafikk. Dog altfor lett å få trophies. I hvert fall nå i begynnelsen. Jeg fikk 9 trophies på en halvtime You're sleeping over, right? | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() | Aliens vs Predator 2: Primal Hunt Vet at det er veldig gammelt, men fikk tak i expansionen for noen dager siden og da måtte jeg bare spille den Den skremmer livet av meg fremdeles Tror jeg skal begynne med et annet gammelt spill, etter AvP PH, som jeg ikke har rørt ennå: NOLF2 | |
| ||
e-pipi![]() ![]() ![]() | Jeg spiller Eternal Sonata på PS3, et kjempepent rpg spill med fin musikk, pluss litt om livet til Chopin, faktisk. Første rollespillet jeg har spilt hvor man kan være flere som spiller i kampene, noe som gjør det ekstra moro. ACHIEVEMENT UNLOCKED - Left the house | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Akkuratt nå så spiller jeg Halo 3, Campaign. De som vil være med venn med meg over Xbox 360 (internett). Kan bare sende venn invitasjoner. Gamertag: Elektro 2011. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | madworld I love the powerglove, its so BAD | |
| ||
Gravkorset![]() ![]() ![]() ![]() | spiller Midnight club LA og venter fortsatt på utvidelsen.rockstar, Slutt å slurve!! | |
| ||
![]() ![]() | jeg holder på å runde Rainbow:six Vegas 2 er på 95%eller 98% Solberg!! | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Spiller GTA IV. Spillet er jo skikkelig bra! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Vell... Akkurat nå holder jeg mye på med to spill; GTA IV og Call of Duty 4. Prøver å runde GTA IV enda en gang (mens jeg koser meg mye med det like mye som før), mens jeg prøver å skaffe meg Overkill på Call of Duty 4. Er i rank 33 nå, så har noen igjen før 38 ja.. Type here. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Killzone 2 og God of War II når jeg er alene, og LittleBigPlanet og Motorstorm Pacific Rift når det er venner her. Ikke lenge til jeg er "General" i Killzone 2 "There Will Be Only Chaos!" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Killzone 2 er et spill jeg må spille mye mer! Runda singelplayercampaignen, og kommet opp 4 eller 5 ranker online, men mer enn det har jeg sannelig ikke fått gjort. Type here. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Dynasty Warriors 6....igjen Det ble for lenge å vente til Dynasty Warriors 6: Empires og kløen ble for stor etter god hacknslash så jeg starta på nytt jeg med DW6 The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice | |
| ||
| Rock Montreal | Grand Theft Auto IV | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Mass effect Les en bok, pok en snok! | |
| ||
![]() ![]() ![]() | mirrors edge på PC Eat - Sleep - Xbox | |
| ||
lånte nettopp LittleBigPlanet av en venn så nå er jeg i det kreativet hjørnet! Ekstremt morsomt spill | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Grand Theft Auto IV. Lagt til 2009-03-23 11:49: Holy shit! Vad är det här!? Nåt sorts parallellt universum? Vänta lite... ".no". Okej, då har jag gått fel. Garçon means boy. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | F.E.A.R 2 - Project Origin! Plutselig fikk jeg bare DET suget etter å spille noe scary! Samtidig har jeg pirket borti Fable 2 igjen; kjøpe hus, eie alt! Ellers er det Rainbow Six: Vegas 2, online! Til PS3 selvfølgelig My style is the bomdigi bom di deng di deng, digi digi! | |
| ||
krokodille![]() ![]() | Det jeg spiller mest er: Skate 2, Oblivion og Ocarina of time. Timmy! | |
| ||
![]() ![]() | Spiller ganske mye World of Warcraft, jobber med å få min første lvl 80 character! It's a man's obligation to stick his boneration in a woman's separation; this sort of penetration will increase the population of the younger generation. - Eric Cartman | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Halo 3 Noen som blir med en runde i Halo 3? | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer The Gamer 459: SSX3 Final Fantasy X Runescape Mario Kart Wiiglemte Legend of zelda PH "Doh!" | |
| ||
Citerer sverdfisken: gamer FFVIII atmKonge! Er det første gang eller bare for fun? Holder selv på med Persona 4 som er veldigt vansklig da jeg gikk rett på expert mode | ||
| ||
![]() ![]() | Etter en lang pause har jeg begynt på A Link to the Past til GBA igjen. Fikk aldri runda det. | |
| ||