Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Akkuratt nå så spiller jeg Halo 3, Campaign.
De som vil være med venn med meg over Xbox 360 (internett).
Kan bare sende venn invitasjoner.
Gamertag: Elektro 2011.
  • 0
madworld
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
spiller Midnight club LA og venter fortsatt på utvidelsen.rockstar, Slutt å slurve!!
  • 0
jeg holder på å runde Rainbow:six Vegas 2 har ikke kommet så langt, men jeg holder på så gått jeg kan.Det er litt vanskelig Og Midnight Club LA
er på 95%eller 98%
Solberg!!
  • 0
Spiller GTA IV. Spillet er jo skikkelig bra! Bombe....
  • 0
Vell... Akkurat nå holder jeg mye på med to spill; GTA IV og Call of Duty 4. Prøver å runde GTA IV enda en gang (mens jeg koser meg mye med det like mye som før), mens jeg prøver å skaffe meg Overkill på Call of Duty 4. Er i rank 33 nå, så har noen igjen før 38 ja..
Type here.
  • 0
Killzone 2 og God of War II når jeg er alene, og LittleBigPlanet og Motorstorm Pacific Rift når det er venner her.

Ikke lenge til jeg er "General" i Killzone 2
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Killzone 2 er et spill jeg må spille mye mer! Runda singelplayercampaignen, og kommet opp 4 eller 5 ranker online, men mer enn det har jeg sannelig ikke fått gjort.
Type here.
  • 0
Dynasty Warriors 6....igjen

Det ble for lenge å vente til Dynasty Warriors 6: Empires og kløen ble for stor etter god hacknslash så jeg starta på nytt jeg med DW6
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Grand Theft Auto IV
  • 0
Mass effect Lånt det av en venn
Les en bok, pok en snok!
  • 0
mirrors edge på PC
  • 0
lånte nettopp LittleBigPlanet av en venn så nå er jeg i det kreativet hjørnet!

Ekstremt morsomt spill
  • 0
Grand Theft Auto IV.

Lagt til 2009-03-23 11:49:
Holy shit! Vad är det här!?

Nåt sorts parallellt universum?

Vänta lite... ".no". Okej, då har jag gått fel.
Garçon means boy.
  • 0
F.E.A.R 2 - Project Origin! Plutselig fikk jeg bare DET suget etter å spille noe scary!

Samtidig har jeg pirket borti Fable 2 igjen; kjøpe hus, eie alt!

Ellers er det Rainbow Six: Vegas 2, online! Til PS3 selvfølgelig
You are of the undead. Forever without hope. Forever without light.
  • 0
Det jeg spiller mest er: Skate 2, Oblivion og Ocarina of time.
Timmy!
  • 0
Spiller ganske mye World of Warcraft, jobber med å få min første lvl 80 character!
It's a man's obligation to stick his boneration in a woman's separation; this sort of penetration will increase the population of the younger generation. - Eric Cartman
  • 0
Halo 3

Noen som blir med en runde i Halo 3?
  • 0
Siterer The Gamer 459:
SSX3 Final Fantasy X Runescape Mario Kart Wii
Super Smash Bros Brawl Super Mario Galaxy Wii Sports Animal Crossing Lets Go The City Pokemon Diamond Nintedogs Dalmantin Midtown Madness 2 Guitar Hero III Legends Of Rock Og Wii Music Og Iron Man Og pokemon battle revolution og Harry Potter og mysteriekammeret og Rayman 3 og Spore og sim city samfunn Ship Simulator 2006 Gold Edition og sid meires pirates! og IL2 Stourmvik rollecoaster tycoon 3 og Zoo Tycoon complete collection og Kung fu panda og ColinMcrae Rally og 2005 Burnot Dominator new super mario bros det er alle holder vel for 7 eller 8 månder og runne de.
glemte Legend of zelda PH
"Doh!"
  • 0
Siterer sverdfisken:
gamer FFVIII atm
Konge!
Er det første gang eller bare for fun?

Holder selv på med Persona 4 som er veldigt vansklig da jeg gikk rett på expert mode Også en del Battlegrounds i WoW med min lvl 80 Rouge.
  • 0
Etter en lang pause har jeg begynt på A Link to the Past til GBA igjen. Fikk aldri runda det.
  • 0
Saints Row 2.. *boom bitch*, sier jeg bare..
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
Har akkurat startet meg på en ny gjennomgang av GTA IV, samtidig spiller jeg litt Ninja Gaiden Sigma demoen...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
bare css foreløping men har forhåndsbestilt the godfather II, så venter på det
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Dawn Of War 2
Sacred
Call Of Juarez
Icewind Dale Heart of winter
Tungur Knivur
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!