Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


  • Craz
  • Craz
Akurat nå spiller jeg : "A kingdom for Keflings", "Fable II" og COD4"
Har jeg tenkt å spille: "GTA IV" eller runde "Super Mario 64 DS" igjen
  • 0
Jeg spiller... Vel... Alt. Jeg har liksom ikke bestemt meg for noe spill som jeg vil runde før jeg begynner med et nytt! Jeg har over 120 spill i hylla som jeg ikke har runda! Hva skal jeg spille!?
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Siterer sleepy hollow:
Jeg har over 120 spill i hylla som jeg ikke har runda! Hva skal jeg spille!?

Hæ?
Hvorfor kjøper du spillene om du ikke spiller gjennom de?
Kan se at man kjøper 5-6 spill som man "kommer tilbake til", men 120?
Høres ut som en shopoholiker som det ikke helt har gått opp for at han ikke er en gamer.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Jeg har også godt over hundre, kanskje nærmere 200 spill jeg så vidt har prøvd liggende... Skal sies at jeg samler på dem da, og at mange av de jeg ikke har prøvd hører til konsoller jeg ikke har der jeg bor mesteparten av tiden... Har også en del strategispill til PC, og svært få av dem har en engasjerende campaign, spiller mest multiplayer på dem. Samme med FPS.

Kan ikke huske sist jeg runda ett, men tror det var metroid fusion

On topic: Spiller for tide pokemon pearl , links awakening, red alert 3, supreme commander og majora's mask! Litt skuffende at jeg ikke har brukt xboxen på et år omtrent, har jo ikke kommet noe som er verdt pengene...
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Nå ligger jeg i sengen min og spiller GTA: Chinatown Wars
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Siterer Steve Vice:
Citerer sleepy hollow:
Jeg har over 120 spill i hylla som jeg ikke har runda! Hva skal jeg spille!?

Hæ?
Hvorfor kjøper du spillene om du ikke spiller gjennom de?
Kan se at man kjøper 5-6 spill som man "kommer tilbake til", men 120?
Høres ut som en shopoholiker som det ikke helt har gått opp for at han ikke er en gamer.


xP
Vel, det er liksom bare sånn at... Ja. Jeg er ganske sprø når det kommer til å skaffe meg spill. Du kan vel si det sånn at jeg liker å jakte på sjeldne titler og sånn.
Nå har jeg ihvertfall tenkt å fullføre ett eller annet før jeg begynner på noe nytt. Da har jeg jo litt å velge i!
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
akkurat nå spiller jeg veldig mye The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena, Demoen.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Runescape
Manchester United <3
  • 0
LOL. Runescape. Jaja, det bringer minner. Akurat nå spiller jeg igjennom World of Goo for andre gang. Ma bare si det, FANTASTISK SCHPÆLL!
  • 0
GTA IV. Fun fun!
"Ordered a new diaper from ebay today!! :3 &#9829; ... I mean bag. Got confused cause I put lots of shit in there. Now you think I don't use the toilet and that I wear diapers. I know, crack makes me witty. ^^"
  • 0
Call of Duty 4, og Burnout Paradise faktisk.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Nå har jeg spilt Fallout 3 i nesten 2-3 måneder nå, men i morgen har jeg tenkt å begynne å spille Splinter Cell: Double Agent igjen.
I was frozen, today!
  • 0
Kjøpte Burnout Paradise nå, blir spesielt å spille på xboxen. Føler at det egentlig er et ps spill. Men jaja! Er morsomt å spille likevel! Får så kikk av det.
"Ordered a new diaper from ebay today!! :3 &#9829; ... I mean bag. Got confused cause I put lots of shit in there. Now you think I don't use the toilet and that I wear diapers. I know, crack makes me witty. ^^"
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
I dag har det vært old school med Banjo Kazooie på Nintendo 64
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
I de siste to dagene har jeg spilt en klassiker til 360 som har gått meg hus forbi. Prey er tittelen, og jeg storkoser meg! Portals for the win!
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Nå som jeg endelig har fått ut fingern å kjøpt meg ps3, så går det mye i Call of Duty 4 og litt Red Alert (1) som jeg fikk lasta ned fra PSN
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Assassin's Creed for alle penga!
I was frozen, today!
  • 0
cod 5 på wii!! er hekta på online:d pluss jeg spiller secret files sammen me dama.
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Nå sitter jeg ganske mye med Resistance: Retribution på PSP-en min og er ikke mange minuttene av å ha gjennomført spillet.

Ellers har jeg også satt meg som mål å komme meg igjennom World in Conflict: Complete Edition og det vil jeg også klare om ikke lenge

Når jeg er ferdig med det - står Godfather II på planen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer LadyLiberty:
Saints Row 2.. *boom bitch*, sier jeg bare..


<3saints row2
Manchester United <3
  • 0
bioshock og devil may cry på pc men snart gh metalica te xbox 360!
  • 0
Siterer The Gamer 459:
Citerer The Gamer 459:
SSX3 Final Fantasy X Runescape Mario Kart Wii
Super Smash Bros Brawl Super Mario Galaxy Wii Sports Animal Crossing Lets Go The City Pokemon Diamond Nintedogs Dalmantin Midtown Madness 2 Guitar Hero III Legends Of Rock Og Wii Music Og Iron Man Og pokemon battle revolution og Harry Potter og mysteriekammeret og Rayman 3 og Spore og sim city samfunn Ship Simulator 2006 Gold Edition og sid meires pirates! og IL2 Stourmvik rollecoaster tycoon 3 og Zoo Tycoon complete collection og Kung fu panda og ColinMcrae Rally og 2005 Burnot Dominator new super mario bros det er alle holder vel for 7 eller 8 månder og runne de.


OG ratchet and clank size matters på psp fikk det i går og need for speed undercover på psp


henger litt etter
"Doh!"
  • 0
Siterer The Gamer 459:
Citerer The Gamer 459:
Citerer The Gamer 459:
SSX3 Final Fantasy X Runescape Mario Kart Wii
Super Smash Bros Brawl Super Mario Galaxy Wii Sports Animal Crossing Lets Go The City Pokemon Diamond Nintedogs Dalmantin Midtown Madness 2 Guitar Hero III Legends Of Rock Og Wii Music Og Iron Man Og pokemon battle revolution og Harry Potter og mysteriekammeret og Rayman 3 og Spore og sim city samfunn Ship Simulator 2006 Gold Edition og sid meires pirates! og IL2 Stourmvik rollecoaster tycoon 3 og Zoo Tycoon complete collection og Kung fu panda og ColinMcrae Rally og 2005 Burnot Dominator new super mario bros det er alle holder vel for 7 eller 8 månder og runne de.


OG ratchet and clank size matters på psp fikk det i går og need for speed undercover på psp


henger litt etter


Du burde gå ut iblant
Manchester United <3
  • 0
Spiller BioShock. Det er fantastisk bra! Har kjøpt BF:BC også, men det ligger på hylla og venter til jeg er ferdig med BioShock. Skal også spille Killzone 2 litt mer online. Etter det trenger jeg nesten et bilspill elns. før jeg starter på BF:BC for nå har jeg spilt så voldsomt mange FPS i det siste at det begynner å bli litt for mye av det gode
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Akkurat nå spiller jeg The Elder Scrolls IV: Oblivion. GOTY har bare så mye mer å by på enn originalen, elsker Knights of the Nine delen
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!