Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mafia 2


Faen da 9dayzh, takk for informasjonsen!!!!
Har du hørt om spoiler !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jippi nå vet jeg at joe blir skadet
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Neida, han har ikke røpet noe. Har ikke stor betydning i det store spekteret.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Prøvde demoen for noen dager siden og så ganske spennede, men det jeg ikke likte hva styringen på fleste av bilene. Jeg har blitt veldig vant til GTA IV sin styring så der har jeg en grunn. Jeg likte spesielt ikke camera angelet på spillet . Der var også veldig lite radio på bilene som jeg syntes var negativt for min del.
Når det angår histore og gameplay så virket det veldig spennede siden det var fra 60 tallet
Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade
  • 0
Det er jo MANGE sanger, men de er jo strødd utover alle tre stasjonene. Dessuten kommer det mer musikk utover når man kommer til 50-tallet.
Heihei
  • 0
Siterer Bulket testikkel:
Faen da 9dayzh, takk for informasjonsen!!!!
Har du hørt om spoiler !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jippi nå vet jeg at joe blir skadet


de skaper ikke joe eller noe. mer skal jeg ikkec si. Du får bedømme det selv men de skader han ikke. men man kan lure hva som skjer.
  • 0
Fått hendene på spillet, med en aldri så liten sprekk i... Øhøhøhø!
Decyfered!
  • 0
Siterer Sjokolade:
Når det angår histore og gameplay så virket det veldig spennede siden det var fra 60 tallet


Tidsperioden er vel 1945-1952ish.

Radioen er jo ekstremt bra. Digger så og si alle sangene. Det er jo mange av de og. Selv om det bare er 3 kanaler.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Konge spill men altfor kort men ++ for musikken

Let it snow
I post, like a boss !
  • 0
Vet ikike om det er sant men i et dagbok fra 2k sa de at det hadde 200 linesierte sanger
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Har ikke runda spillet enda siden jeg bare kan spille når jeg er hjemme. Er nettopp ferdig med Chapter 14.Spoiler: Det tok noe vannvittig av! Synes karakteren Vito er en glimrende karakter, selv om at jeg liker Tommy hakket bedre. Vito er mye sterkere enn det Tommy var. Mye mer målrettet.
We could have arranged to have you carried
  • 0
Er på Chapter 12 selvom jeg har kunnet og har hatt det siden en dag før relasen, men er begynt å bli litt lei av å spille videospill, frister ikke like mye å slå på ps3 som det ghorde før Anybody knows whats wrong with me?
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Siterer Bulket testikkel:
Er på Chapter 12 selvom jeg har kunnet og har hatt det siden en dag før relasen, men er begynt å bli litt lei av å spille videospill, frister ikke like mye å slå på ps3 som det ghorde før Anybody knows whats wrong with me?


Har vært slik med meg i et år også. Har ikke noe spesielt råd, men anbefaler deg å fortsette med Mafia 2.
We could have arranged to have you carried
  • 0
Jaja skal fortsette, men det frister liksom ikke å spille noe særlig
Det er liksom ikke at jeg har lyst å spille på fredags kvelder.
Før var det sånn at hver fredag og lørdag var jeg på rommet og spilte, og no spiller eg enten i 10 min eller ikke på kveldene
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Jeg lastet ned Jimmy's Vendetta. Men jeg finner den ikke på spillet. Finner ingen måte og spille det på. Noen som vet hvordan man spiller DLCen?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Tror du kanksje må gå
1: enten inn på downloadable conent?
2: Helt i begynnelsen kommer det opp "searching for DLC" vent til denne er ferdig
3: Burde stå på framsida
4: Kanksje du må gå innpå the betrail og at den ligger der?
Håper det hjalp selvom jeg ikke vet om det funker
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Siterer Bulket testikkel:
4: Kanksje du må gå innpå the betrail og at den ligger der?


Jeg har ikke betrayal. Den ligger heller ikke på dlc.
Det står at jeg må oppdatere for å spille dlc. Makes no sense!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Ser ut som at det er fikset og. Var bare en oppdatering som var seint ute.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Prøvde demoen nå i stad, virker bra, men tror ikke det blir noe kjøp. Hovedsaklig siden det er så mange andre gode spill, pluss at jeg er tom peng pong.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Dæven. Må si jeg er skuffet over DLCen. Likte ikke at det var om å gjøre å å mest poeng og gjøre det raskest mulig. Hater oppdrag som må gjøres innen en tidssone.
Ble lei etter 5 minutter. 800 MS poeng rett i dass.

Og Jimmy var ikke særlig bad-ass eller kul heller. Pluss han har stemmen til Vito...
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Det var egentlig Vito som skulle ha disse oppdragene så det er ikke så rart. Han bor til og med i samme hus som Vito!!! Hele DLCen er jo bare bull. De har til og med ikke gidda å ordne en ny karakter. Det er kroppen til Vito med ett annet hodet. Se her!!

http://i56.tinypic.com/20uoc5i.png
We could have arranged to have you carried
  • 0
Dritt da. Jaja, la oss heller håpe på en DLC som fortsetter storyen!
Heihei
  • 0
Siterer Paulie:
Dritt da. Jaja, la oss heller håpe på en DLC som fortsetter storyen!


De får ikke mer penger fra meg i alle fall. Har allerede betalt 400 kroner for et uferdig produkt
We could have arranged to have you carried
  • 0
DLCen var utrolig dårlig ja. Skuffende SPILL!!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
DLCen var utrolig dårlig ja. Skuffende SPILL!!


Enig. Kunne blitt så mye bedre. Har du runna Mafia (1) forresten?
We could have arranged to have you carried
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!