Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mafia 2


Siterer Junior Sopranos:
Har du runna Mafia (1) forresten?


Aldri spilt det.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Hehe. Hadde du spilt det så hadde du runna det

Favorittspillet mitt på grunn av historien og karakterene. Viss du har tid bør du spille det.
We could have arranged to have you carried
  • 0
Siterer Paulie:
Hmm, interresting:

http://forums.2kgames.com/forums/showthread.php?t=85361


Det er så råttent gjort av utviklerne. Det er mange fans som har ventet mange år på dette spillet også får vi bare et 10 timers spill med bugs og plotthull. Når de til og med fjerner de side-missionene som skulle være med for å gjøre storyen bedre, og legger de til i en DLC i steden for. Herregud for noen griske utviklere. De får i alle fall ikke mer penger fra meg.
We could have arranged to have you carried
  • 0
Liker spillet, men for en dårlig måte å selge spillet på!! De hadde sikkert solgt mere om de hadde side missionene med i spillet! For da hadde kanskje anmeldelsene vært bedre og folk ville ikke si at det var ingenting å gjøre når storyen var ferdig
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Rundet spillet i natt

Spoiler:Syntes det var jævelig unødvendig å utsette historien til en DLC. Spillet i seg selv vil aldri bli husket pga en sånn grisk idiotisk handling...
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Jeg er på chapter 14 og skal inn i baren på Mona Lisa, men når jeg trykker x for å åpne døren så skjer det ikke noe.

Noen som har/ har hatt samme problem ?
  • 0
Hele spillet er jo en skandale. Herregud hvor mange oppdrag de har fjernet. Historien er heller ikke så kjempebra. Slutten er høyst middelmådig og man blir neste ikke kjent med noen av karakterene. Synd at Take Two kjøpte Mafia 2
We could have arranged to have you carried
  • 0
Siterer Junior Sopranos:
Hele spillet er jo en skandale. Herregud hvor mange oppdrag de har fjernet. Historien er heller ikke så kjempebra. Slutten er høyst middelmådig og man blir neste ikke kjent med noen av karakterene. Synd at Take Two kjøpte Mafia 2


Ja. Ble regelrett skuffet over spillet. Hadde trudd dette skulle konkurrere om årets spill. Men nei. Synes dog, stemningen i starten av spillet er herlig. Men de klarer liksom ikke å holde det gående. Det at de velger å vise en video av hvordan du blir en made-men istedet for at vi får spille det, er katastrofalt. Noe jeg tenkte på når jeg så cut-scenen. "Hvorfor kunne vi ikke spille det der?"

Latterlig.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Jepp, Mafia 2 har gått i glemmeboka allerede. Syntes det var passe underholdende når jeg spilte det, men det er altfor kort, generisk og simpelt. Utrolig at det ble utsatt så mange ganger. Skulle ikke tro de brukte så mye tid på det.
You're sleeping over, right?
  • 0
Det er kanskje det som er den store skuffelsen. Med tanke på hvor lang tid de brukte på det, skulle spillet hatt mye mer å by på.
Heihei
  • 0
Siterer Paulie:
Det er kanskje det som er den store skuffelsen. Med tanke på hvor lang tid de brukte på det, skulle spillet hatt mye mer å by på.


Skuffelsen for min del er at Mafia 2 ikke er en oppfølger fra Mafia 1. De har forandret alt, absolutt alt med spillet. På Mafia 1 så brydde jeg meg virkelig om karakterene og karakterutvikling var fenomenal. Historiefortellingen var mye bedre og spillet hadde bra nerve i oppdragene. Ikke like mye action som i 2eren, men cutscenene var sinnsyk spennende. Og slutten på Mafia 1 er en maktdemonstrasjon. I motsetning til 2eren.

Det at TakeTwo tok over tror jeg også var en ulempe for spillet. Mannen som skulle skrive historien. Daniel Vavra trakk seg etter at TakeTwo tok over.

Markedsføringa er også selvfølgelig av å spy av. De har jo kutta ned store deler av spillet, som f.eks gamescom oppdraget.

Karakter: Veldig svak 7/10
We could have arranged to have you carried
  • 0
Likte ikke Mafia 2 spesielt.. Gleder meg veldig til LA Noire derimot
  • 0
LA Noire blir vel mye av det samme. Tror at rockstar har en finger med produksjonen. så håper det blir mer som red dead rememtion. der gjorde rockstar noe magisk. så en slags blanding av RDM og mafia 2 hadde gjort seg bra.
  • 0
Er det jeg som er inkompetent, eller går det ikke an å free-roame etter du har rundet spillet?
Shitting dick nipples
  • 0
Siterer gnomar:
Er det jeg som er inkompetent, eller går det ikke an å free-roame etter du har rundet spillet?


Hørt at det går an å free-roame. Skulle komme en egen modus for free-roaming.
  • 0
Når jeg trykker på "continue story" etter at jeg har rundet det, så blir jeg bare kastet inn i det siste checkpointet i det siste oppdraget....
Shitting dick nipples
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer gnomar:
Når jeg trykker på "continue story" etter at jeg har rundet det, så blir jeg bare kastet inn i det siste checkpointet i det siste oppdraget....


Stemmer.. Slik jeg har forstått må man loade en gammel save for å roame
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Anbefaler folk dette spillet? Hva er + og - sider? Men ikke spoil noe av historien.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Los:
Citerer gnomar:
Når jeg trykker på "continue story" etter at jeg har rundet det, så blir jeg bare kastet inn i det siste checkpointet i det siste oppdraget....


Stemmer.. Slik jeg har forstått må man loade en gammel save for å roame


Hva i helvete hadde utviklerne røykt når de fant ut at det var en god idé??? Helt teit...
Shitting dick nipples
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!