Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Diablo 3 ~ Offisiell tråd ~


  • Los
  • Los
Siterer Noral:
Noen som har en 1h med 800dps+ i 1.6as?


hehe. Jeg skjønte ingenting av det der For ny i Diablo-gamet tydeligvis
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
1-Hand Weapon, 800 damage per second or higher, 1.6 Attack Speed
Det betyr det.
Trenger virkelig en wand eller noe, som er på 1.5as minimum.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
For noen timer siden fikk jeg min andre karakter i 60. Barbarian tank med 7k armor og 68k hp

Har lyst til å progress'e med noen på Inferno Act II, hvis noen er keen.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
mangler 9000 gold før jeg kan dra til whimsyshire
  • 0
Noral: Add meg hvis du gidder, har ikke kommet dritlangt, men har en wizard i 51 og demon hunter i 30 pluss noen andre småcharacters.

BattleTag: Herholdt#2672
  • 0
Må få oppgradert staven til whimsyshire før det er verdt noe i det hele tatt
  • 0
Greit å få den opp til Hell eller Inferno. Selvsagt, er det beste i Inferno, noe som jeg ikke helt har nådd enda, så jeg kan kjøpe plans til den, men mangler bare act 3 så er jeg der.
Hvis du oppgraderer den til Inferno, så sparer du mye penger ved å ikke trenge å kjøpe våpen og tjene noen slanter når du selger.

Har startet på en hardcore karakter nå i går. Spilte opp til Act 3, hvor vi nå har en liten pause, vil gjerne bli ferdig med monken (35) og demon hunteren (45) før jeg går over til å stresse mer på hardcore.
Selv om det er normal, så blir man litt svett i skjorta når man er langt nede på hp eller man er på belail fighten. Spiller ikke i hardcore modus, noe som jeg må skjerpe meg på for å ikke drite meg ut. Puller store hauger med mobs og smasher de, men en eller annen gang må det gå galt.

Noen andre her som har startet en karakter på Hardcore?
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
logget på i dag så logget jeg meg av på grunn av at noe måtte gjøres, kom tilbake til pcen å logget på diablo 3 igjen å så at alle itemsene til min lvl 49 er borte bortsett fra staff of herding. Har jeg blitt hacket å kan jeg bed blizzard om en rollback så figuren er på et litt eldre tidspunkt ? Trenger desperat hjelp
  • 0
Siterer thehalohater:
logget på i dag så logget jeg meg av på grunn av at noe måtte gjøres, kom tilbake til pcen å logget på diablo 3 igjen å så at alle itemsene til min lvl 49 er borte bortsett fra staff of herding. Har jeg blitt hacket å kan jeg bed blizzard om en rollback så figuren er på et litt eldre tidspunkt ? Trenger desperat hjelp

Authenticator er tingen. Hvis du har en iPhone/Android så er det gratis, ellers så koster det £5 fra Blizzard Store.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Får håpe at jeg får spillet i løpet av uka, nå da eksamen er over skal det bli deilig å slappe av et par timer foran pcen.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Noral:
Citerer thehalohater:
logget på i dag så logget jeg meg av på grunn av at noe måtte gjøres, kom tilbake til pcen å logget på diablo 3 igjen å så at alle itemsene til min lvl 49 er borte bortsett fra staff of herding. Har jeg blitt hacket å kan jeg bed blizzard om en rollback så figuren er på et litt eldre tidspunkt ? Trenger desperat hjelp

Authenticator er tingen. Hvis du har en iPhone/Android så er det gratis, ellers så koster det £5 fra Blizzard Store.
det gikk bra har endret passord og fått tilbake tingene jeg hadde, skal kansje skaffe meg en sånn authenticator, bare glem det skal skaffes
  • 0
!!!!

Første gang jeg har fått Error 37 på 10 dager nå. wtf.. Er det fortsatt slik rundt peak hours?
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Har nettopp begynt på Hell mode. Er en lvl 49 Monk. Merker at det begynner å bli litt vanskelig nå, men fortsatt litt for lett

BattleTag: Hopeism#2969
  • 0
Herlig spill, men normal ble for lett. Er nå klar for nightmare
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Har ikke spilt på 3-4 uker. Har kun Diablo igjen på Normal. Har brukt 21,5 time og har kost meg med å gjennomføre alt jeg har kommet over. Har kanskje skippet et hjørne eller to, men det er ikke mye som er uoppdaget. Har en Demon Hunter på level 32 med helt greit stasj. Fant bare 1 oransje item på hele runden og den var ubrukbar for Demon Hunter. Håper de neste vanskelighetsgradene er vanskeligere...
Håpløst avhengig av Diablo III...
  • 0
Får jeg ikke kalle Monken min for Buddha eller Gandhi?! Weak!
Just smile and wave, boys. Smile and wave.
  • 0
Endelig kommet meg til Inferno, så nå får jeg vel begynne å oppgradere monken min defensivt.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Lvl 58. Jakten på en eneste legendary fortsetter.
  • 0
Ingen som spiller Diablo lengre?
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Tydeligvis ikke, spillet er et meget svakt spill sammenlignet med de forrige spillene i serien.
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Har en monkemann som kommer seg sakte men sikkert. Takler det meste Inferno Act 2 har å by på, men sliter med en del elites i act 3 og har møtt veggen ved Ghom. Gjelder vel å farme gull til noen oppgraderinger eller ha veldig flaks med item rolls.
  • 0
Kjøpte Diablo 3 først i går,veldig moro så langt.
Har de siste årene spilt mest FPS og lignende spill,er vel nesten kun Skyrim jeg har spilt utenom FPS sjangeren.
Tror nesten det er en fordel at jeg ikke har spilt de foregående spillene siden jeg da kommer til noen som er helt nytt for meg.

Har nå spilt rundt 7 timer med Witch Doctor og ligger på lv 15.
  • 0
Noen som vil hjelpe meg på Diablo 3 en gang? Act 2 er dritt vanskelig. På grensen til at jeg gir opp. Act 1 var simpel,m en act 2 er helt forferdelig. Er på bossen Magda, og rustningene mine og mitt beste våpen er ødelagt, og det er ingen repair folk der heller.
  • 0
Fantomena, kan hjelpe deg, jeg har en monk som jeg har runna spillet med. Battletag?
  • 0
Siterer Sinnataggen:
Fantomena, kan hjelpe deg, jeg har en monk som jeg har runna spillet med. Battletag?


Sender deg den som PM senere i dag.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!