Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Diablo 3 ~ Offisiell tråd ~


Noen som har fått tak i dette spillet til lav pris?
''eh'' - Link
  • 0
Kjøpte Reaper of Souls i går og tenkte å begynne så smått på utvidelsen nå. Vet ikke helt om jeg skal fortsette på Demon Hunteren, eller starte en Crusader. Crusader ser nemlig voldsomt heftig ut. Noen som har prøvd?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Patch på over 10 gb? o.o

sees i morgen, pc..
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Patch på over 10 gb? o.o

sees i morgen, pc..


Haha, lenge siden sist? >)

For å svare med selv over her, så startet jeg en Crusader. Ganske interessant klasse så langt, veldig artig å gå rundt med gigantisk skjold/våpen og delje ned alt du ser. Har ikke fått begynt på Act V enda, siden jeg jo da startet på nytt, men den virker ålreit.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Haha, lenge siden sist? >)


Det er en god stund siden ja!

Må gi det en ny sjanse ettersom jeg tydeligvis kan velge vanskelighetsgrad denne gangen.
''eh'' - Link
  • 0
Noen på forumet som fortsatt spiller reaper of souls?
Atm er jeg paragon 182. Spiller hovedsakelig crusader, men har demonhunter lvl 70, barb lvl 70 og wizard lvl 70.
Send meg pm om dere vil spille

Lagt til 2014-08-24 18:01:
Crusader er også lvl 70 btw
  • 0
  • HeXy
  • HeXy
Tenkte jeg skulle se om det var noe liv her enda.

Jeg spiller D3 mye for tiden.. litt for mye kanskje men jeg koser meg masse med den nye sesongen er nå paragon lvl 317.

er det noen flere som spiller sesong 2 ?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/HeXos-2617/hero/13473112
- - - - - - - - - - - - - - Insanity. It's what makes an Artist Unique- - - - - - - - - - - - - - -
  • 0
Spiller nå litt på Diablo jeg også. Man følger for godt med når man vet hvilken paragon man har. Jeg er 700 og noe, er egentlig ganske lei. Spiller i hovedsak barbar, men det har vært en del hunter i det siste.

Ligger ute på eteren som Brisingamen, og min søster er LlamaGun, men hun har ikke plus abonnement for øyeblikket. Vi har spilt litt Diablo sammen, og litt hver for oss.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Jeg har ikke spilt på en god stund og det spørs vel om jeg kommer til å kaste meg aktivt inn i spillet igjen også. Diablo 3 er et veldig bra spill, men til gjengjeld også fryktelig repetivt. Jeg klarer aldri å spille for lenge om gangen uten å gå lei.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • HeXy
  • HeXy
ja det er er repetivt men da igjen så er de fleste spill per i dag det. Ta for exempel League of Legends det er og veldig repetivt men det er underholdende for de som måtte like den type spill. ( og det er jo en del ) og det samme går for Diablo, hvis man ikke ser noe fremgang eller får en glede av å spille det så er det ikke vært å bruke tid på.

Alle har sine perioder hvor noen type spill er mer underholdende enn andre, jeg spilte mye BlackLight:Retribution , men har tatt en good pause fra det nå og hopped over til noe litt mer laid back spill som Diablo.

det er heller ikke så gøy å spille alene, jeg personlig spiller aktivt med folk fra Clanen min. Vi sitter for det meste 3-4 folk fra clan på Teamspeak og masser mens vi spiller.

og vis du trenger hjelp med å levele opp en Sessional character så skal jeg nok kunne hjelpe deg med det. (:
- - - - - - - - - - - - - - Insanity. It's what makes an Artist Unique- - - - - - - - - - - - - - -
  • 0
Siterer HeXy:
ja det er er repetivt men da igjen så er de fleste spill per i dag det. Ta for exempel League of Legends det er og veldig repetivt men det er underholdende for de som måtte like den type spill. ( og det er jo en del ) og det samme går for Diablo, hvis man ikke ser noe fremgang eller får en glede av å spille det så er det ikke vært å bruke tid på.


Ja, de fleste onlinespill blir vel repeterende i lengden, men League of Legends er et av spillene det er særdeles vanskelig å gå lei. Mye på grunn av at du gjerne må endre spillestil fra kamp til kamp, i tillegg til å ha over 100 helter å velge mellom. Det man går lei på det spillet er nok heller folka som spiller det...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!