Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Diablo 3 ~ Offisiell tråd ~


Kanskje litt tidlig og lage en tråd om det siden vi ikke har noe særlig mye info om det enda, men det kan være det samme.

Platform: PC og Mac.

Siden det er blitt annonsert, hvordan tror dere dette vil bli?

Kanskje det kommer en ny secret level, the secret pig level eller noe sånt .
Kan gjerne bli bra grafikk, så lenge det ikke blir så bra at du trenger en monster pc for det, og kanskje noen flere classes og velge imellom, komme opp med noe nytt, og masse bosser

Og de bildene Blizzard ga ut hadde jo ikke noe med Diablo 3 og gjøre vertfall ikke som jeg så vertfall.

Er sikkert en stund til spillet kommer ut da, men dette kommer vel mest sannsynlig i spillhylla.

Bilder og annen info om Diablo 3 kan du finne her: http://gamereactor.no/nyheter/114198/WWI%3A+Diablo+3+kunng
jort!/
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Litt mer fyldig post hadde vært greit. Men som jeg sa til nyheten: Huuuuuuuuuzzzzzzzzzzzzzaaaaaaa!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Hehe, skal ordne på den om litt
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Zaney:
Hehe, skal ordne på den om litt


ikke dumt, skriv litt om plattformer og litt mer av dine ønsker Da blir det bra

Jeg håper på mer secret levels og lengre levetid. Og glemte opppusset grafikk!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer Zaney:
Kanskje litt tidlig og lage en tråd om det siden vi ikke har noe særlig mye info om det enda, men det kan være det samme.

Platform: PC og Mac.

Siden det er blitt annonsert, hvordan tror dere dette vil bli?

Kanskje det kommer en ny secret level, the secret pig level eller noe sånt .
Kan gjerne bli bra grafikk, så lenge det ikke blir så bra at du trenger en monster pc for det, og kanskje noen flere classes og velge imellom, komme opp med noe nytt, og masse bosser

Og de bildene Blizzard ga ut hadde jo ikke noe med Diablo 3 og gjøre vertfall ikke som jeg så vertfall.

Er sikkert en stund til spillet kommer ut da, men dette kommer vel mest sannsynlig i spillhylla.

Bilder og annen info om Diablo 3 kan du finne her: http://gamereactor.no/nyheter/114198/WWI%3A+Diablo+3+kunng
jort!/
Hva vet du om Diablo spillene i det hele tatt? . Har aldri sett deg spille det...
  • 0
Lånte 2'ern fra en venn av meg, har aldri prøvd lord of destruction da, må få lånt det en gang
så viste asain meg the secret cow level
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Siterer Zaney:
Lånte 2'ern fra en venn av meg, har aldri prøvd lord of destruction da, må få lånt det en gang
så viste asain meg the secret cow level
Ja ok, men blir det som et normal diablo spill, eller blir det en annen sjanger?, kansje?.
  • 0
Spillet heter jo Diablo 3: and the Heavens, så tror ikke akkurat det blir et FPS spill fortsetter vel som et adventure spill med Leveler osv
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
  • RDB
  • RDB
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Nok ett spill å se frem til! Gleder meg så jævlig!

Herlig at de kjørte med ett tradisjonelt kamera. Ser så drita rått ut.
Hmm...
Starcraft 2
Half Life 3
Diablo 3

...Kanskje på tide jeg kjøper meg ny PC?
Men kjenner jeg blizzard riktig kommer ikke spillet til å ha latterlig høye systemkrav. Ser ikke ut som om det kommer til å ha det, basert på det gameplayet jeg har sett (som ser utrolig bra ut, btw).
Likte at bossen hadde en litt "dynamisk" touch, med at den snudde seg treigt n stuffz.
  • 0
  • Arda
  • Arda
Tar sikkert 5 år før D3 kommer da
  • 0
Siterer Arda:
Tar sikkert 5 år før D3 kommer da


De har jobbet med det i 4 år da. Så det kommer vel ut neste år eller om 2 år.

Siterer Zaney:
Spillet heter jo Diablo 3: and the Heavens


Det heter bare Diablo 3. Det er bare slagordet til D3: And the heavens, shall tremble!! Spillet kommer til å eie, og sjekk ut den offesielle D3 siden

http://diablo3.com/
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
  • Arda
  • Arda
Aha, ok! Fyfaen gleder meg noe jævlig.
  • 0
Siterer Neivler:
Citerer Zaney pillet heter jo Diablo 3: and the Heavens

Det heter bare Diablo 3. Det er bare slagordet til D3: And the heavens, shall tremble!! Spillet kommer til å eie, og sjekk ut den offesielle D3 siden

http://diablo3.com/


Ahh, da vet jeg det

Edit: Leste på spillmagasinet(vet ikke om dette er sant da) På Paris-messen sa Blizzard ingenting om lanseringsdatoen, men betaversjonen var fullt spillbar - så sannsynligvis dreier det seg om måneder, og ikke år, før «Diablo 3» er i butikkene.
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
HIPP!HIPP! HURRA!!!
HIPP!HIPP! HURRA!!!
HIPP!HIPP! HURRA!!!

3 ganger for Diablo3.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Diablo III er definitivt det spillet jeg har håpet mest på skal bli lagd. Håper de tar seg god tid å lager et spill som kan overgå de tidligere spillene. Men jeg føler meg rimelig trygg ettersom det er selveste Blizzard som står bak spillet.
  • 0
Finally! Dette har jeg ventet en stund på, og jeg håper det å LANe i Diablo 3 blir like gøy som i 2ern. Men det blir utrolig kult uansett, grafikkstilen ligner litt på Starcraft 2 sin (kanskje det er samme grafikkmotor?) noe jeg syns er kult.

Men når tror dere at det kommer ut da? Høsten i år?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Ser veldig bra ut, Er glad for at de har tatt vare på enkelte klasser. Som Barbaren, Når det kommer til hoved skurken så ser det ut som at vi må denne gangen, ta livet av en blanding av de tre prime evils.
Satser på at det kommer ut til høsten eller før jul en gang.
Tungur Knivur
  • 0
Jeg håper at de ikke legger for mye vekt på multiplayer og co-op, selv om de nevner en del om co-op på gameplay videoene. Det er visse spill jeg liker å nyte alene.

Når det gjelder klassene er jeg glad for at de har tatt vare på barbarian. Den andre klassen som er annonsert er Witch Doktor og ser ut som en blanding mellom Druid og Necromancer fra D2.
  • 0
Siterer Zaney:
Edit: Leste på spillmagasinet(vet ikke om dette er sant da) På Paris-messen sa Blizzard ingenting om lanseringsdatoen, men betaversjonen var fullt spillbar - så sannsynligvis dreier det seg om måneder, og ikke år, før «Diablo 3» er i butikkene.


De viste fram en spillbar versjon. Men det var bare en veldig liten del. De har masse igjen å gjøre. Desutten bruker alltid Blizzard mye tid med fansen slik at spillet blir best mulig. De annongserer ikke spillet 2-4 måneder før de slipper det ut Så du må nok ha litt tolmodighet.

PS: Hvis dere vil ha historien til D1 og D2 kan dere lese og høre Cain lese den for dere og alle videoene i D2. Sjekk ut:

http://eu.blizzard.com/diablo3/world/lore/journal.xml
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Det eneste som gjør at jeg tviler litt på dette spillet er at det kan bli:

1. Litt ensformig
2. Litt ensomt
3. man gir faen i historien

Men klarer de å:

1. Lage et godt kampsystem
2. Gode lvl og RPG elemeter
3. Gode LAN og internett moduser der det er gøy å queste sammen.
4. En engasjerende historie som ikke er klisjefylt og i det minste blir fortalt godt.

(En slags liste med ting jeg håper du gjør ekstra bra i Diablo 3...)
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Diablo II (og Lord of Destruction) var spillet som gjorde at jeg begynte med spilling. Det er fem år siden jeg spilte det for første gang, og timene jeg har brukt på det kan godt hende er firesifra. Jeg hadde alle klassene over level 80, og en Amazon i level 96. Jeg drev mye med handel, og skaffa meg mye. For dere erfarne Diablo II-spillere, hadde jeg flere Enigma, flere Hoto, to Zotd (tror jeg den het), og mye mer. Hadde også mange kjempesjeldne runer. Åååh, for en god tid det var. Det var flere ganger jeg brukte opptil 12 timer dagen, fra jeg stod opp til jeg la meg.

Jeg håper bare Blizzard klarer å få med mye av det brae som var i Diablo II, i Diablo III. Det eneste minuset er at jeg kanskje må oppgradere PC-en, for Diablo III SKAL jeg ha.
Skal det gjøres, skal det gjøres med stil.
  • 0
Jeg håper at spillet kommer ut så fort som mulig, men på en annen side håper jeg også det er en god stund til. For det første: Frodi jeg vil at spillet skal bli så bra som mulig. For det andre: Da får jeg tid til å oppgradere pc'en.
  • 0
Siterer tradetown:
Jeg håper at spillet kommer ut så fort som mulig, men på en annen side håper jeg også det er en god stund til. For det første: Frodi jeg vil at spillet skal bli så bra som mulig. For det andre: Da får jeg tid til å oppgradere pc'en.


Helt enig med deg.

Noe som var synd med Diablo II på battle.net, var at det var veldig mange "hackere". Mange som prøver å stjele både konto og utstyr på karakteren.
Skal det gjøres, skal det gjøres med stil.
  • 0
Siterer Janerikn:
Helt enig med deg.

Noe som var synd med Diablo II på battle.net, var at det var veldig mange "hackere". Mange som prøver å stjele både konto og utstyr på karakteren.


Ikke sant. Det var også veldig lett å gjøre karakteren sykt overpowered, noe som ødela spillegleden til de som ikke jukset.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!