Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


I oppdateringen 2. 40 kommer det trofeer, lignende achievements på Xbox 360. Du får ikke poeng slik som på Xbox 360, men stiger i nivå ettersom du låser opp trofeer.

Trofeene vil bli delt opp i bronsje, sølv, gull og platina. Platina får man med å vinne all trofeene i det spillet.

I denne tråden kan vi diskutere alt som har med trofeer å gjøre. Legge ut hvor mange trofeer vi har OSV.

For mere om trofeer, se her.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
  • RDB
  • RDB
For mere om trofeer, se hvor?

Har uansett aldri hatt interesse for achievements, så jeg tviler på at jeg kommer til å bry meg noe stort om trophies heller.
  • 0
Her er en link.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
  • RDB
  • RDB
Or lack thereof.
(Jeg sikler over hver eneste anledning til å bruke det uttrykket.)

Jeg forstår at det skal være sånn at jeg kommer til en side når jeg trykker på "her". Men den er ikke der hos meg.
Sikkert bare en bugg.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Ah. Nå skjønner jeg.
Jeg har nettsiden gametrailers blokkert, så jeg kan ikke gå inn på den. Derfor kan jeg heller ikke se linken. (Kan se den siste du viste, men jeg kan ikke gå inn på den).
Beklager. Min feil.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Ser litt heftig ut, men tror achivemnts er bedre tho!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Tviler på at det går "Achievements" i strupen...
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Det gjør det nok ikke. Men litt morsomt blir det. Håper det kommer trophies i MGS4. Eller Metal Gear Online.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill?
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
Spørsmål: Går det ann å få thropies i feks motorstorm? eller er det bare kommende spill?

Noen spill får vel patch som gir trophies, om Motorstorm får det vet jeg ikke. Men Motorstorm 2 får det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Håper det kommer i GTA IV og CoD4
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Opptil 70% av de utgitte spillene skal være kompatible med Trophies ja.

Nice. Dette var gode nyheter
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Men så kommer hovedspørsmålet, hvor lenge må vi vente før de 70% av spillene vil få trophies, jeg tror det kommer til å bli et veldig bra system.
Achievments til xbox 360 vil sikkert ikke være noe serlig mye bedre, siden det stort sett er samme opplegge.
  • 0
Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb?

Noen spill får patchet inn ''jukebox'' slik som i pain
  • 0
Endelig!!!

Har lastet ned 2.40 nå Yahoo!
My Brain...
  • 0
Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Håper det ikke blir lang tid før de legger inn trophies på spill.


Ja, nå er det jo bare trophies i de nye spillene man kan kjøpe på PSN, og de har jeg ikke
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer Zyrocz:
Dumt at det ikke er mange spill med trophies nå, og hvorfor kan ikke vi starte musikk fra xmb?


Ikke starte musikk? Damn det er hva jeg ventet mest på.
xO
  • 0
Vet, føler meg svindlet av sony.
  • 0
når for man trophies? er det når man klarer spillet på hard eller no??
  • 0
Det syns jeg mangler. Lister over hvilke spill som har Trophies, og hvordan vi får tak i de. Om vi må ta fem ruller med bil eller noe. Så ikke noe om det når jeg startet opp Warhawk i dag. Det skal vist ha trophies.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jo, men jeg vil ha en liste når spill får trophies
  • 0
Warhawk skulle få trofeer i en patch og ikke med en gang.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!