Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


Siterer Glorfindel:
Etter å ha bladd litt gjennom spillbunken og sett litt på spill jeg kunne tenkt meg å skaffe flere trofeer på, så har jeg notert meg noe særdeles merkelig. Det er noen få spill, som f.eks. Red Dead Redemption og Metal Gear Solid 4, hvor jeg har mistet alle trofeene. Kan liksom ikke helt forstå hvordan det kan ha seg. Jeg har byttet inn i ny maskin siden jeg spilte dem sist, men det skal da ikke ha noe å si, for det er andre litt eldre spill hvor jeg har beholdt alle.

Noen andre som har opplevd noe lignende?


Kan det være at du har fått disse trofeene mens du var offline fra PSN?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Kan det være at du har fått disse trofeene mens du var offline fra PSN?


Ja, men da skal det jo bare være å synkronisere dem når du går online igjen. Og det er jeg ganske sikker på jeg gjorde minst en gang før den gamle konsollen tok kvelden.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja, men da skal det jo bare være å synkronisere dem når du går online igjen. Og det er jeg ganske sikker på jeg gjorde minst en gang før den gamle konsollen tok kvelden.


Jeg har liksom trophies fra Borderlands som bare vises når jeg er offline.. merkelig i grunn!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Jeg har liksom trophies fra Borderlands som bare vises når jeg er offline.. merkelig i grunn!


Prøvde å logge av, men ser ingen forskjell da heller. Eneste mulige forklaringen må være at de ikke har blitt synkronisert inn på PSN, men jeg stiller også spørsmålstegn ved hvordan det kan ha skjedd.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det skal være nok å synkronisere en gang til. Så lenge du tidligere har synkronisert de på den gamle maskinen. Om ikke så get em done again
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Det skal være nok å synkronisere en gang til. Så lenge du tidligere har synkronisert de på den gamle maskinen.


Det har jeg ihvertfall gjort utallige ganger på den nye maskinen og det har aldri skjedd noen forandring. Er vel lite vits å rapportere problemet til Sony etter så langt tid også, så ja ... det blir å samle dem på nytt i så fall...
Kjipesen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Glorfindel:
Kjipesen.


Go get em tiger ;)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Platta Metal Gear Solid: Peace Walker tidligere i kveld. Stor takk til gnyg, som var til stor hjelp.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Platta Metal Gear Solid: Peace Walker tidligere i kveld. Stor takk til gnyg, som var til stor hjelp.


Well done. Regner med det tok litt tid
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Well done. Regner med det tok litt tid


Takktakk! Klokka inn ca 60 timer. Hadde tatt enda lengere tid om jeg hadde gjort alt alene.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Og der var Platina nr 44 i boks; Middle-Earth: Shadow of Mordor. Rimelig enkelt platina, brukte nøyaktig 25 timer.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Og der var Platina nr 44 i boks


Jøsus Crøstus. Bare 40 mer enn meg da. Og alle mine er relativt enkle å få også. Nå skal det vel sies at jeg nesten aldri går for 100% heller da, så sant jeg ikke tror det lar seg gjøre.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Nå skal det vel sies at jeg nesten aldri går for 100% heller da, så sant jeg ikke tror det lar seg gjøre.


Mesteparten av platinaene fikk jeg når jeg var inne i en periode når jeg absolutt skulle ha 100% i alle spillene mine (noe som førte til noen småtricky platinatrofeer som Mirror's Edge, Brütal Legend og Bioshock). Nå for tiden går jeg kun for platina om trofeene er enkle, og om spillet er fett.

Når det er sagt så er jeg kun noen lusne trofeer unna platina på Okami HD, så tenker det blir neste mål.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Fikk platina i Hotline Miami sist. Overraskende fornøyelig spill, ettersom jeg stort sett ikke er så begeistret for retrostilen.

Siterer Grallen:
Og der var Platina nr 44 i boks; Middle-Earth: Shadow of Mordor.


Da er jeg like bak, med 41. Alien: Isolation blir sannsynligvis det neste.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Dette er vel kanskje et litt dumt spørsmål i denne tråden, men er det noen andre her som har bruker på PSN Profiles? Ganske grei side egentlig, litt kjekt å følge med nøyaktig hvor lenge det er til man går opp i level, diverse høydepunkt man har oppnådd, osv.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg må bli flinkere til å samle platinatrofeer, har bare tre og skryte av hittill
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Dette er vel kanskje et litt dumt spørsmål i denne tråden, men er det noen andre her som har bruker på PSN Profiles?


Har bruker der, men bruker bare siden aktivt når jeg er i skikkelig trophyhunter-modus. Men yeah, flott side med masse nice info.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Dette er vel kanskje et litt dumt spørsmål i denne tråden, men er det noen andre her som har bruker på PSN Profiles? Ganske grei side egentlig, litt kjekt å følge med nøyaktig hvor lenge det er til man går opp i level, diverse høydepunkt man har oppnådd, osv.


Titter innom der nå og da. Artig å følge med på seg selv ja

Gikk forsåvidt tilbake til Shadow of Mordor nå og fullførte platinum trofeet. Relativt grei jobb, selv om jeg kålet litt på et par av trofeene.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Tok med meg platinum trofeet på Guacamelee, etter å ha gjennomført det nå nylig. Fikk sterke flashbacks fra da jeg tok platinum i Rayman Origins, for et par av trofeene var nokså formidable å få tak i. Men, veldig verdt det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Etter en liten itensivøkt nå så tok jeg platina nummer 46, Ratchet & Clank 2. Da mangler jeg bare platina på Q-Force, så har jeg platina på alle Ratchet & Clank-spillene.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Og der var platina nummer 47 i boks; Bloodborne!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Og der var platina nummer 47 i boks; Bloodborne!


Gratulerer! Må ikke ha vært enkelt....
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Gratulerer! Må ikke ha vært enkelt....


Takktakk. Er egentlig ikke så gæærnt, de fleste trofeene er rimelig straight forward. Må man runde det tre ganger (med mindre man leker seg litt med lagringsfilene), og noen av bossene man må ta kan være rimelig nasty, men utenom det så er det ganske overkommelig.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Siterer albaga:Gratulerer! Må ikke ha vært enkelt....

Takktakk. Er egentlig ikke så gæærnt, de fleste trofeene er rimelig straight forward. Må man runde det tre ganger (med mindre man leker seg litt med lagringsfilene), og noen av bossene man må ta kan være rimelig nasty, men utenom det så er det ganske overkommelig.


I see. Vel med tanke på at dette er din 47 gang så er du vel blitt vant med å jakte på platina.

Nå er det bare å vente på Dark Souls 3....
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Vel med tanke på at dette er din 47 gang så er du vel blitt vant med å jakte på platina.


Make that 48, fikk nettopp platina i Jak III.

Egentlig ganske artig å renske opp i nesten fullførte spill.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!