Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


Spille litt Grim Fandango for tiden. Platinum i dette spillet virker jo bare som et endeløst "følg-guide" for enkel plat.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Spille litt Grim Fandango for tiden. Platinum i dette spillet virker jo bare som et endeløst "følg-guide" for enkel plat.


Yeah, det virker jo helt latterlig lett. Men har lyst til å spille igjennom spillet uten guide før jeg gyver løs på platina.

Men neste platina for min del blir nok Dark Souls III eller nye Ratchet og Clank. Ratchet & Clank virker veldig lett (som vanlig), og Dark Souls III virker ikke så alt for gæærnt, bare tidkrevende.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Fikk Platinum i Middle Earth: Shadow of Mordor i går. Level 25 Rune ble mitt siste trophy! Alltid like deilig hver gang platinaet popper!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer bent_a:
Jeg mangler et trophy på farcry 4, men det kommer jeg nok aldri til å oppnå, da det er et co-op- relatert trofé. Jeg har jo ingen venner, dermed blir en slik oppgave nærmest umulig.


Mangler fremdeles denne, samt spille en kamp med venn i Rocket league.

Fikk platinum på Teslagrad i går.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Tipper jeg plater Ratchet and Clank rimelig fort. Eneste som blir tidkrevende er fullt oppgradert på alle våpen...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Eneste som blir tidkrevende er fullt oppgradert på alle våpen...


Det er det eneste jeg mangler (det og challenge mode, men det er chill), og det går jævla treigt.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Tok Platinum på FFVII i går. I overkant mye grindig, men verdt bryet. Kjekt med følelsen av å ha det trofeet på en av mine favoritter.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Tok Platinum på FFVII i går. I overkant mye grindig, men verdt bryet. Kjekt med følelsen av å ha det trofeet på en av mine favoritter.


Gratulerer, FF serien er av de seriene jeg virkelig skulle ha spilt...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer Taktikkeren:
Tipper jeg plater Ratchet and Clank rimelig fort. Eneste som blir tidkrevende er fullt oppgradert på alle våpen...


Å da var det gjort, jeg og 4,2% andre har platinaet i Ratchet and Clank. Groovitron trophiet ble mitt siste, siden jeg måtte spille igjennom en fjerde gang på grunn av bugs... Kjedelig, men et kort spill, så gikk fint.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Å da var det gjort, jeg og 4,2% andre har platinaet i Ratchet and Clank


Grattis. Det blir nok mitt neste ette Dark Souls III. Der mangler jeg bare å finne noen ringer og få den siste slutten, så blir det platina på meg. Burde ikke ta så alt for mange timer.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Grattis. Det blir nok mitt neste ette Dark Souls III. Der mangler jeg bare å finne noen ringer og få den siste slutten, så blir det platina på meg. Burde ikke ta så alt for mange timer.


Det er litt mer stas med platina i Dark Souls, enn i R&C
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Håper ikke dette fremstår som smakløst, men kunne virkelig trengt hjelp med en trophy i LittleBigPlanet Vita. Lastet opp min første bane her om dagen og har veldig lyst på trofeet man får når 50 ulike spillere har spilt den.

La en del arbeid i den og, så veldig kult om noen vil teste den ut

Navn på level: Rednors Missing Friend Adventure
PSN: Boomtonic

Mer info:
http://vita.lbp.me/v/q04yk

På forhånd takk til de som eventuelt gidder Bare si ifra om jeg kan hjelpe med en trophy ;)
Long live the Vita!
  • 0
Har dessverre ikke Vita....

Men fikk platinum i TTR World Tour. Artig, avhengighetsskapende spill!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Det er litt mer stas med platina i Dark Souls, enn i R&C


Neida. Det er egentlig ikke så vanskelig. Takler man vanskelighetsgraden til spillet, så er platina ganske straight-forward.

Speaking of, fikk nettopp platina i Dark Souls 3. En del farming om man ikke gidder PvP, men ganske overkommelig.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Og der var platina i Ratchet & Clank 2016 i boks.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Og der var platina i Ratchet & Clank 2016 i boks.


Gratulerer, gratulerer!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Da var Dark Souls 3 platina i boks. Etter mange timer med faktiske tårer og blod (egentlig ikke, men det var ikke langt ifra), fikk jeg samlet alle vertebra shackles jeg trengte.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Da var Dark Souls 3 platina i boks.


Grattis! Tenker det var digg når siste Shacklen droppa?

Jeg på min side fikk nettopp platina i Gravity Rush Remastered. Ikke så altfor vanskelig. Får se om jeg gyver løs på DLC-trofeene etterhvert.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Grattis! Tenker det var digg når siste Shacklen droppa?


Haha, takk. Og gjett om. Tok litt random invasions og delte ut embers og titanite shards som jeg hadde fått helt fullt av i løpet av farmingen. Lot også noen få drepe meg, bare slik at de skulle få noen lette shackles

Siterer Grallen:
Jeg på min side fikk nettopp platina i Gravity Rush Remastered. Ikke så altfor vanskelig. Får se om jeg gyver løs på DLC-trofeene etterhvert.


Gratulerer! Følte de var veldig lette jeg også. Fikk platina i løpet av to dager. Kunne sikkert fått det fortere, men ville jo ikke stresse gjennom spillet heller.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Fikk nettopp platina i God of War: Chains of Olympus. Ganske greit, selv om noen av kampene i spillet kunne være litt frustrerende.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Er sååååååå nærme platina i Watch Dogs. Får ikke spilt på en stund, høy gaminglyst, lite tid.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Hva kreves for å få platinum i DS3?
  • 0
Siterer Jokernord:
Hva kreves for å få platinum i DS3?


Om det er Dark Souls 3 du snakker om, så må du drepe alle bossene, bli med i alle covenantene, finne alle ringene, sorceries, pyromancies og miracles, og runde spillet med de forskjellige sluttene.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Siterer Jokernord:Hva kreves for å få platinum i DS3?

Om det er Dark Souls 3 du snakker om, så må du drepe alle bossene, bli med i alle covenantene, finne alle ringene, sorceries, pyromancies og miracles, og runde spillet med de forskjellige sluttene.


Ok, så trenger ikke alle våpen & rustninger?
  • 0
Siterer Jokernord:
Ok, så trenger ikke alle våpen & rustninger


Stemmer.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!