Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


Fikk endelig platinum i Deus Ex: Human Revolution. Har manglet et trofe kjempelenge, og siden det er et collectible-trofe som krever at man spiller igjennom hele greia så satte jeg det litt på vent. Men har spilt igjennom spillet igjen de siste ukene, så da benyttet jeg muligheten til å ta trofeet i samme slengen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jobber med Uncharted 4, og 100% i Journey. To spill som "fortjener" at man gjør alt som gjøres kan.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Fikk 100% på Abzu i går
  • 0
Siterer SirGalahad:
Fikk 100% på Abzu i går


Nice, vanskelig?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Nice, vanskelig?


Nei, ganske greit
  • 0
Tok nettopp platinum på The Order: 1886 ! Ganske simpelt og greit. Ikke så alt for vanskelig!
  • 0
Da var platinum på Far Cry 3 i boks.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Da var platinum på Far Cry 3 i boks.


Dæven, du er i siget for tida,. Har snart platinum på Kill strain, og med snart mener jeg langt unna... So many matches...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Platta inFamous: First Light her en dagen. Fort gjort, selv om det var et par trofeer som var litt irriterende.

Neste på listen blir nok Deus Ex: Mankind Divded eller Mirror's Edge: Catalyst, bare jeg kommer i gang.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Platta inFamous: First Light her en dagen. Fort gjort, selv om det var et par trofeer som var litt irriterende.

Neste på listen blir nok Deus Ex: Mankind Divded eller Mirror's Edge: Catalyst, bare jeg kommer i gang.


Har Uncharted 4 og Bioshock nå nylig, neste blir vel Bioshock 2.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Bioshock


Nice, antar det er PS4-utgaven? I så fall, vet du om det er samme listen som det er på PS3? For det platinaet var veldig artig å ta. Veldig underholdende å spille gjennom hele greia på Survivor.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Siterer Taktikkeren:Bioshock

Nice, antar det er PS4-utgaven? I så fall, vet du om det er samme listen som det er på PS3? For det platinaet var veldig artig å ta. Veldig underholdende å spille gjennom hele greia på Survivor.


Jepp, Survivor uten vita-chambers, helt likt som ps3. Eneste multiplayeren i Bioshock 2 som er kutta ut(og da også online trophiene).
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Fikk platina på Call of Duty: Modern Warfare Remastered. Mile High Club på veteran var en prøvelse uten like.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Grallen:
Fikk endelig platinum i Deus Ex: Human Revolution. Har manglet et trofe kjempelenge, og siden det er et collectible-trofe som krever at man spiller igjennom hele greia så satte jeg det litt på vent. Men har spilt igjennom spillet igjen de siste ukene, så da benyttet jeg muligheten til å ta trofeet i samme slengen.


Det trofeet mangler jeg ... prøvde det på andre gjennomspilling , må ha mistet en collectible , men jaja får se om jeg går gjennom engang til... har jo tross alt 16 + 5 platinumer ( 5 på en annen bruker).
  • 0
Jobber med Fallout 4. Vurderer å se en guide, sånn at jeg ikke mister noen, eller allerede har gjort det...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Jobber med Fallout 4. Vurderer å se en guide, sånn at jeg ikke mister noen, eller allerede har gjort det...


Husker jeg holdt på med det, men ble litt slitsomt det ene der, så gadd ikke, men tror ikke det er veldig vanskelig eller noen missable!
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Fikk platina på Call of Duty: Modern Warfare Remastered. Mile High Club på veteran var en prøvelse uten like.


ja husker det var ganske så tøft på ps3. Kan for alt jeg vet være enda tøffere på remasteren. Men gratis med platina.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Jobber med Fallout 4. Vurderer å se en guide, sånn at jeg ikke mister noen, eller allerede har gjort det...


Har snart platina i det selv, mangler bare å komme til lvl 50, og litt annet smårusk.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jobber med mitt sjette selv, Assassin's Creed 2 (igjen). Tok Skyrim (igjen) for noen dager siden.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jobber med mitt sjette selv, Assassin's Creed 2 (igjen). Tok Skyrim (igjen) for noen dager siden.


The benefit with remasters! <3

Xtord: Tror de har patcha missionet nå, så blir "litt" lettere nå i alle fall, for de som vil ta platina nå.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer Taktikkeren:
The benefit with remasters! <3


Inntil jeg kjøpte en drøss på black friday (weekend) så hadde seks av sju spill jeg hadde kjøpt i år vært remakes.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Da var platina nummer seks i boks, Assassin's Creed 2 for andre gang. Fått 50 prosent flere platina-trofeer på en uke, hah.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Siterer The Cookiemonster:Jobber med mitt sjette selv, Assassin's Creed 2 (igjen). Tok Skyrim (igjen) for noen dager siden.

The benefit with remasters! <3

Xtord: Tror de har patcha missionet nå, så blir "litt" lettere nå i alle fall, for de som vil ta platina nå.


Skjønner, kan jo hende, har ikke spilt remasteren enda, men sikkert bra de som vil a platina.

Siterer The Cookiemonster:
Siterer Taktikkeren:The benefit with remasters! <3

Inntil jeg kjøpte en drøss på black friday (weekend) så hadde seks av sju spill jeg hadde kjøpt i år vært remakes.


Hvilke 6 remasters, batman? , skyrim, ac?

Gratis med ditt 6 platinum
  • 0
Har 35 eller no, men takk likevel!

Bioshock, Skyrim, AC, Batman, Uncharted og flere...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Har 35 eller no, men takk likevel!

Bioshock, Skyrim, AC, Batman, Uncharted og flere...

Nice , 35 ganske bra, har 21 , 16 + 5 på en annen bruker
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!