Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


Siterer Xtord:
Riktig litt kjedelig, med elendig nett, eller har det blitt litt bedre nå enn det var da?


Litt bedre, men det er fremdeles ganske trash. Heldigvis har jeg bedre nett på hybelen min.
Let the voice of love take you higher
Platina nr 61, og mitt første til Vita i boks, Tearaway. Ganske greit, men er en del å samle i spillet. Fikk 100% i Welcome Park her en dag også.
Let the voice of love take you higher
  • gnyg
  • gnyg
Om du ser bort i fra at jeg har runnet spillet en gang så har jeg på dark souls 3 brukt så lang tid på 24 trofeer: 1 week, 4 days, 8 hours, 38 minutes, 41 seconds


Å vite hva du gjør i dette spillet er et must. For de som er kjent med spillet så har jeg nå tatt alle bossene før jeg kan komme til endgame. Men først skal er jeg klar for farming av de tregere trofeene.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
Siterer gnyg:
Men først skal er jeg klar for farming av de tregere trofeene.


Farmingen i DaS3 er så sjukt tidkrevende, spesielt Proof of Concord Kept og Swordgrass.

Platta for øvrig Teslagrad her en dag. Ganske greit, trengte ikke å fullføre spillet en gang.
Let the voice of love take you higher
Der kom nummer 12, Far Cry 4.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Ordnet platina nummer 13 i stad, inFamous: First Light.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Ordnet platina nummer 13 i stad, inFamous: First Light.

Gratulerer 2 platinumer på 8 dager bør være greit det.
  • 0
Siterer Xtord:
Gratulerer 2 platinumer på 8 dager bør være greit det.


Joda. First Light sin var riktignok ganske lett.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Joda. First Light sin var riktignok ganske lett.

Riktig. Har til gode å spille et eneste infamous, kanskje jeg burde gjøre det siden jeg har 1 på ps3 (fikk det gratis på psn).
  • 0
Siterer Xtord:
Riktig. Har til gode å spille et eneste infamous, kanskje jeg burde gjøre det siden jeg har 1 på ps3 (fikk det gratis på psn).


Fikk eneren gratis selv. Fikk forsåvidt 2 og First Light gratis også. 1 er greit nok, men det er litt seigt til tider. 2 var bedre. First Light er mer en spinoff av Second Son slik jeg forstod det, og er mye kortere enn de andre spillene i serien. Ikke har man de karma-valgene som var hovedfokus i de andre spillene heller.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Fikk eneren gratis selv. Fikk forsåvidt 2 og First Light gratis også. 1 er greit nok, men det er litt seigt til tider. 2 var bedre. First Light er mer en spinoff av Second Son slik jeg forstod det, og er mye kortere enn de andre spillene i serien. Ikke har man de karma-valgene som var hovedfokus i de andre spillene heller.

Riktig sjekket psn, har faktisk 2 ern å , men dog ikke gratis, fikk den lastet ned fra en venn sin konto( problemer med lisens når jeg prøver å kjøre det da). 1 er sikkert på gamle kontoen, som jeg bare får tilgang til nå offline.. Skjønner, tror ikke jeg kjøper first light eller second son med det første da. Ja, jeg hørt det at karma valgene ble borte å gjorde de diskutabelt ikke bare kortere, men også tok kanskje bort litt gjennspillings verdi.
  • 0
Siterer Xtord:
Skjønner, tror ikke jeg kjøper first light eller second son med det første da. Ja, jeg hørt det at karma valgene ble borte å gjorde de diskutabelt ikke bare kortere, men også tok kanskje bort litt gjennspillings verdi.


Second Son har karma-greiene tror jeg. First Light er som jeg skrev for noen uker siden et helt okay spill. Til å være noe jeg fikk gratis så er det uansett greit nok. Tror det var gratis med PS Plus i mars 2015 eller noe.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Second Son har karma-greiene tror jeg. First Light er som jeg skrev for noen uker siden et helt okay spill. Til å være noe jeg fikk gratis så er det uansett greit nok. Tror det var gratis med PS Plus i mars 2015 eller noe.

Ah ok. Skjønner. Ja, får vel se om jeg gir de et forsøk en eller annen gang. Ja, skal vel litt til at et spill ikke er greit når du får det gratis. Må ha gått glipp av det i mars 2015
  • 0
Siterer Xtord:
Ja, skal vel litt til at et spill ikke er greit når du får det gratis.


Kunne da vært fullstendig søppel, og bortkastet tid. Vært borti det før. Warhammer 40k: Space Marine, for eksempel. Herregud for et dårlig spill det var. Orket ikke fullføre det, var så håpløst dårlig lagd.

Siterer Xtord:
Må ha gått glipp av det i mars 2015


Gjorde vel det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Kunne da vært fullstendig søppel, og bortkastet tid. Vært borti det før. Warhammer 40k: Space Marine, for eksempel. Herregud for et dårlig spill det var. Orket ikke fullføre det, var så håpløst dårlig lagd.

Joda for alle del kan jo det. Men, skal vel litt til kanskje. Ikke spilt warhammer 40k space marines... spillt dawn of war 1 da... men, ja jeg hørte space marines var ansett som relativt dårlig.
  • 0
Der var platinum nummer 2 sikret. Skyrim Platinum klokka 15:02 i dag. Sist platinum var AC 2 for en heeel del år siden.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Siterer A to the H:
Der var platinum nummer 2 sikret. Skyrim Platinum klokka 15:02 i dag. Sist platinum var AC 2 for en heeel del år siden.


Var mine første to plats, bare i motsatt rekkefølge. Har begge på PS4 også tho.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Hahha, nice. Blir ikke å platte et spill igjen før om minst 5 år. Er så jæklig mas
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Hahha, nice. Blir ikke å platte et spill igjen før om minst 5 år. Er så jæklig mas


Skyrim kan da virkelig ikke sies å være noe mas. Du bare spiller gjennom, så har du 95% allerede.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Ordnet platina nummer 14 og trophy nummer 2000 i stad, Watch Dogs 2.

Spoiler:Nei, ikke tilfeldig at den ble nummer 2000
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Ordnet platina nummer 14 og trophy nummer 2000 i stad, Watch Dogs 2.

Gratis. Var watch dogs 2 noe ille da? Fikk nettopp mitt 2602 trophy (på hovedbrukeren da)
  • 0
Siterer Xtord:
Gratis. Var watch dogs 2 noe ille da?


Hvis du refererer til spillet som helhet så refererer jeg til "hvilket spill gjennomførte du sist"-tråden. Platina i det var langt fra ille. Særdeles enkelt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hvis du refererer til spillet som helhet så refererer jeg til "hvilket spill gjennomførte du sist"-tråden. Platina i det var langt fra ille. Særdeles enkelt.

Refererte enkelig til det siste... det med om platinum var lett eller vanskelig...
  • 0
Siterer Xtord:
Refererte enkelig til det siste... det med om platinum var lett eller vanskelig...


Vel, den er som sagt ganske enkel.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Platina #63, Horizon: Zero Dawn i boks. Ganske grei skuring, for det meste samleobjekter og historeoppdrag som gir deg trofeer.
Let the voice of love take you higher

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!