Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


Siterer The Cookiemonster:
Platina nummer 20 er i boks - Uncharted 4.


Gratulerer! På tide å ta platinum på Sly-spillene da!
https://psnprofiles.com/Sommerstad97

Fornøyd med country rank. Faller nok ned når jeg blir borte et halvt år...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer SirGalahad:
Gratulerer!


Takktakk.

Siterer SirGalahad:
På tide å ta platinum på Sly-spillene da!


Blir nok en eller annen gang i fremtiden, men spørs om det er første jeg går løs på.

Siterer Taktikkeren:
Fornøyd med country rank.


Ikke rent få spill du hadde i alle fall. Undertegnede er på en fin 862. plass, så du trenger ikke å være redd for at jeg tar deg igjen mens du er borte.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Der kom nummer 21, Tales from the Borderlands.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Der kom nummer 21, Tales from the Borderlands.


Tidenes vanskeligste platinum... men gratiz nonetheless.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Rocket league Unna gjorde 9 trophy i går + 1 dlc trophy og noen på wipeout 2048 Fikk det siste med å spille med en venn i dag. Så da var et nytt platinum i boks
Takk for hjelpen av det siste trofeet Grallen.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Tidenes vanskeligste platinum...


Ja, var dritvanskelig. Koselig lite spill tho.

Siterer Xtord:
Rocket league


Også dritvanskelig. Gratulerer uansett.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Også dritvanskelig. Gratulerer uansett.

jaja, platinum uansett haha, men takk. Gratulerer med dine siste platinumer i u4 og tales of borderlands
  • 0
Siterer Xtord:
Takk for hjelpen av det siste trofeet Grallen.


Bare hyggelig! Og grattis!
Let the voice of love take you higher
Crash trilogien ser ut som 3 veldig greie platinums.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Skaffet meg platina nummer 22, Steep. Fy faen så mye tid og energi jeg la inn i det siste eventet, det tok flere timer fordelt over tre-fire dager bare det ene eventet, men fy så deilig det var når jeg endelig fikk det til.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Crash trilogien ser ut som 3 veldig greie platinums.


Tja... For å få gems på noen av banene, må du samle alle kassene, i tillegg til å unngå å dø. Også har du Time Trialene da...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Nvm, platinum er et heeeeeeelvete i Crash...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Nvm, platinum er et heeeeeeelvete i Crash...


Hah. Må ikke trekke konklusjoner før man i det hele tatt spiller det.

Snakker om vanskelige platinums, jobber meg i snegletempo mot platt i Gran Turismo 5. Om jeg noen gang klarer den synes jeg at Sony kan sende meg en medalje i posten.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Det er i hvert fall sikkert at om du skal gå for platinum i N. Sane Trilogy, havner du nok på galehus etterpå...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Det er i hvert fall sikkert at om du skal gå for platinum i N. Sane Trilogy, havner du nok på galehus etterpå...


Er visst verst i eneren, ettersom de tok hoppingen fra treeren og innførte det i alle spillene, noe som passer dårlig enkelte steder i eneren.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det er i hvert fall sikkert at om du skal gå for platinum i N. Sane Trilogy, havner du nok på galehus etterpå...


Holder på å rive av meg håret bare av å spille igjennom det vanlig, så platinum hadde nok tatt livet av meg..
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Er visst verst i eneren, ettersom de tok hoppingen fra treeren og innførte det i alle spillene, noe som passer dårlig enkelte steder i eneren.


I tillegg til at det første spillet har det største utvalget av forjævlige baner...
(Ja, jeg refererer spesielt til dere Road to Nowhere og The High Road...)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
The High Road


Nå ser jeg for meg Obi-Wan som kapper av beina til Crash og dumper han i lava.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
<quote author="SirGalahad">

Holder på å rive av meg håret bare av å spille igjennom det vanlig, så platinum hadde nok tatt livet av meg </quote author='SirGalahad'>.

Da nå du rett og slett bli bedre. Git gud.

Platter Portaln2 snart som neste steg i høy fullførelse prosjektet mitt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
Etter godt over 400 timer i spillet, dog ikke alt brukt på trophies siden jeg har gått gjennom spillet to ganger + heart of stone har jeg endelig fått tak i det siste trofet på witcher 3 , bestemte meg at det var jaggu på tide å få tak i det siste trofet så nå har jeg platinum. Nå blir det å fullføre blood and wine snart, og evnt en death march ng+ walktrough en eller annen gang

PS: Brukte første gjennomgangen min sin save fil får å få det siste trofet siden den var letteste tilgjengelig å ikke midt i en expansion pack
Siterer Xtord:
Etter godt over 400 timer i spillet, dog ikke alt brukt på trofies siden jeg gått gjennom spillet to ganger + heart of stone har jeg endelig fått taki det siste trofet på witcher 3 , bestemte meg at det vr på tide å få tak i det siste trofet så nå har jeg platinum.


Gratulerer så meget. Må gjennom på death march for å platte selv, så jeg får nok ikke den platten med det første. Liker å kose meg med første gjennomspilling, så det går litt i mitt eget tempo, hvor jeg prioriterer akkurat som jeg føler for.

Du sier at du trenger hjelp nå med en gang? To sek, jeg må bare vinne to sjeldne gwent-kort først.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Gratulerer så meget. Må gjennom på death march for å platte selv, så jeg får nok ikke den platten med det første. Liker å kose meg med første gjennomspilling, så det går litt i mitt eget tempo, hvor jeg prioriterer akkurat som jeg føler for.

Tusen takk for det Ja, ser den, death march er ikke så ille etter min mening faktisk. Men, ja helt enig liker også å kose meg i første gjennomspilling å ta det i mitt eget tempo og prioriterer som du vil.
  • 0
Siterer Xtord:
death march er ikke så ille etter min mening faktisk


Altså, jeg syntes at story and sword var seigt innledningsvis, for kampsystemet var helt gresk for meg. Jeg tenkte Skyrim og angrep som en tulling. Var uvant å faktisk måtte kontre og unngå angrep, hah. Så fort jeg fikk teken på det så gikk det lekende lett.

Siterer Xtord:
Men, ja helt enig liker også å kose meg i første gjennomspilling å ta det i mitt eget tempo og prioriterer som du vil.


Må suse rundt med alt vett. Var en natt jeg fant ut at gwent-decket mitt sugde. Fem timer senere så var det litt bedre, lol.

Hva slags valg tok du gjennom historien da? Typ baronen, kjærlighetstrekanten, Skellige, og andre ting. Spoiler:Jeg er rett etter Battle of Kaer Morhen, så ikke spoil noe etter det.
Du bør nok også spoilertagge innlegget så ingen leser noe de ikke vil lese.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Altså, jeg syntes at story and sword var seigt innledningsvis, for kampsystemet var helt gresk for meg. Jeg tenkte Skyrim og angrep som en tulling. Var uvant å faktisk måtte kontre og unngå angrep, hah. Så fort jeg fikk teken på det så gikk det lekende lett.

Absolutt ser den , helt annerledes en skyrim, nå likte jeg Storien i witcher 3 så og si med engang jeg da, men ser hva du mener.

Siterer The Cookiemonster:
Må suse rundt med alt vett. Var en natt jeg fant ut at gwent-decket mitt sugde. Fem timer senere så var det litt bedre, lol.

Haha, ja det er litt kjedelig med dårlig gwent deck, tar heldigvis ikke får langt tid å få bedre, en av mine favoritt mini games i spill, lurer på hvor mange timer jeg har brukt på det.


Siterer The Cookiemonster:
Hva slags valg tok du gjennom historien da? Typ baronen, kjærlighetstrekanten, Skellige, og andre ting. Spoiler poiler poiler:Jeg er rett etter Battle of Kaer Morhen, så ikke spoil noe etter det.
Du bør nok også spoilertagge innlegget så ingen leser noe de ikke vil lese.


Spoiler poiler:Vel nå har jeg som sagt runnet det to ganger, men Baronen så døde vel han begge gjennomgangene , ene gangen lot jeg den demonen i treet gå og den andre gang tok jeg livet av demonen , redded vel botchling og gjorde han om til Lubberkin begge gangene hvis det var det du tenkte på. Anngående kjærlighets greiene så prøvde jeg første gangen som de fleste bare for å se hva som skjedde begge to, andre gjennomgang ble det Triss noe jeg hadde vurdert å enkelig angrer litt på at jeg ikke gjorde første gjennom dog fikk jeg prøvd å se hva som skjedde hvis du tok begge. Skellige , tok jeg vel side med Cerys begge gangene. Litt usikker om det er noe spesifikk du tenker på med andre ting
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!