Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den Ultimate Battlefield Heroes tråden


Niks.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Må le av utrykket "fyrinner". Men halv nakne "fyrinner" hadde vært epic!
Hasta la-vista baby!
  • 0


Kan de ikke slippe det ut snart da! Lei av å se at det bare er begrenset beta fortsatt.. skulle likt en åpen beta.

Vil det gå an å spille det på LAN? Eller er det et purt internett spill?
  • 0
Spillet kunne gjerne kommet ut nå for min del. Har gledet meg lenge til å få prøvd det, iogmed at det er så enkelt å spille det og jeg digger grafikken Håper ihvertfall på en åpen beta snart..
Type here.
  • 0
Nå har det visst kommet en ny beta runde
  • 0
Jepp. Jeg fikk mail om at jeg kommer til å få en ny invitasjon til beta
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Begynte å spille i dag med den betaen jeg fikk av Dice og jeg må si at dette spillet er konge!

Gleder meg til hele spillet kommer ut
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Er det mulighet for å melde seg på betaen nå?
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Tror nok ikke du kommer til å få. Leste på siden at de som meldte seg på før 21. Januar skal få sin beta key. Jeg tror jeg gjorde det før, så krysser fingrene!
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Damer er mer eller mindre bekreftet nå, noen har tittet gjennom filene på PTEen og funnet thumbnailene til klær som er til damer og hodet til en dame med en eller annen ny hatt.

Likestilling FTW
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
  • DRua
  • DRua
jeg fikk beta key og jeg meldte meg for 2 uker sida men det var på gamespot. Ganske tøft spill må jeg si, likte det med nazi, og allianse stilene
  • 0
Først lager du deg en bruker på www.battlefield-heroes.com.
så går du på denne: http://www.i3d.net/bf-heroes-beta-keys-signup.php
siden her du må fylle inn informasjon.

Så venter du litt til du har fått Beta Key`en på E-Maill adressa di. Så aktiverer du Beta Key`en, og lager en "Hero" og starter spillet.

PS: Du må lage en EA bruker hvis du ikke allerede har en. (EA.com)

Tror dette er det du må vite får å få Beta Key og spille spillet, og allt det.
Spør hvis du lurer på noe.

Lagt til 2009-06-02 18:16:
Har en Soldier lvl 12, en Commando lvl 10 og en Gunner lvl 7.

Liker best Soldier: De har middels helse og de kan heale. De spring middels fort. De bruker SMG og Shotgun. Skyte "Burning Bullets" og "Granade Spam".

Så nr. 2 er Commando: De har minst helse av alle klasse, men de spring kjappest. De kan bli usynelige og kan snike seg bak motstandere og stikke dem med kniv. De har også en sniper. De kan også ha Pistol i stedet for en kniv. De kan legge fa seg en "Troop Trap" skyte bedre med sniper med en abillity som jeg ikke husker hva heter.

Så har vi Gunner: De har mest liv av alle klassene, men de spring raskere. De bruker MG og Shotgun. De har også mest ammo. De kan kaste "Explosive Keg" og skyte bedre med en abillity som jeg ikke husker.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Kan alle få beta-keys der nå, eller er det bare noen heldige utvalgte?

Lagt til 2009-06-17 23:38:
Har "signed up for one beta key" nå. Pleier det å ta lang tid før man får den?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
  • QAZW
  • QAZW
Jeg har prøvd å laste ned Battlefield Heroes. Og når jeg skal spille det funker det ikke! Har det noe med at jeg har Windows 7??
  • 0
http://www.battlefieldheroes.com/ ~ Lag EA-konto så kan du laste ned og spille spillet med én gang.

Siterer QAZW:
Jeg har prøvd å laste ned Battlefield Heroes. Og når jeg skal spille det funker det ikke! Har det noe med at jeg har Windows 7??


Bruker du FF eller IE?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • QAZW
  • QAZW
Har lagd EA konto, lastet ned og installert. Så skal jeg starte det men det funker ikke.

Og jeg brukte IE når jeg lastet det ned...
  • 0
Jeg brukte Firefox, og når jeg starter spillet: battlefield heroes har et problem og må lukkes. og jeg får valget mellom å sende feilmelding eller ikke. Hvorfor vil den ikke starte? Firefox ble opprgadert til 3.5 i dag, kan det være derfor?
You'll never walk alone
  • 0
Forstår ikke hvorfor man skal "laste ned" spillet når man må starte det via spillets nettside :/

Lagt til 2009-06-30 23:12:
Forresten, hva heter dere slik jeg kan legge dere til på vennelista, har personer på hver side
  • 0
Jeg tror at det er slik at spillet krever mindre av datamaskinen, hvis de kjører en del av prosessene over nettet.

PS. Jeg heter Bullmajor(royal) og Majorbull(national)
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Siterer QAZW:
Har lagd EA konto, lastet ned og installert. Så skal jeg starte det men det funker ikke.

Og jeg brukte IE når jeg lastet det ned...


Prøv å reinstaller. Det kan i mange tilfeller fungere.

Forresten heter jeg "Akiara" på Royal Army. Har ingen flere karakterer for øyeblikket.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Ok, skal legge dere til senere, er bare i level 4 på min Commandor da
  • 0
Digg at det er gratis da!
Decyfered!
  • 0
Veit, bare synd at jeg bruker Chrome, så jeg får ikke lasta det ned
  • 0
Om du googler "Mozilla Firefox" eller bare "Firefox" kommer det vel opp en link til å laste ned nettlesern -.-
  • 0
  • Play
  • Play
om du skriver account navnet på friends, vil du ikke kunne se om han spiller uansett karakter han/hun er? vel om noen vil legge meg til så er acc'en min CarknaBragha og karakterene mine er:

Commando (lvl10): Raz`ak (Royal Army)

Gunner (lvl 8 ): Teirm (Nationals)

Soldier (lvl 7): Surda (Royal Army)

Legger til alle som har skrevet ned sitt neste gang eg skal spille
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!