Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

God of War III.


På E3 viste Sony frem en kort trailer fra God of War III.

God of War III blir nok en av de største tittelene til PS3 nå.

Ikke mye vet man om God of War III, men jeg kan legge ut traileren.

http://www.gametrailers.com/player/36487.html

Her kan dere diskutere alt om God of War III. Legge ut nyheter om det osv.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Traileren røper ikke mye, men det blir nok bra med tanke på de to forrige spillene. Og når vi er inne på de to forrige spillene...må man ha spilt dem, eller har det ikke noe betydningsfullt sammenheng?
  • 0
Kratos er ute etter hevn igjen!

WOOOT!!
My Brain...
  • 0
Dette kommer til å eie.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Det er jo en ultimat God of War tråd fra før av

Har sterk tro på at God of War III kommer til å bli det beste spillet i denne generasjonen
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
den teaseren var in-game!

just kidding, men jeg håper sony ikke slenger ut for mye info om spillet, jeg hater at alle spill-makere skal poste halve spillet på internett før de selger det i butikken!

whats's up with that shit?
  • 0
Lurer på hva en eventuell online del kommer til å handle om
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Hvis det i det hele tatt blir online kan det jo hende at man er de mytologiske (er det et ord) hærene som kamper (elsker det ordet, lillebroren min bruker det hele tiden)

Det kommer til å bli one heck of a game uansett...
  • 0
Blod og Fatality vil eie på dette spillet slik det gjorde på de andre GoW spillene
My Brain...
  • 0
  • RDB
  • RDB
God Of War 3 kommer til å motta toppkritikk, selge bra og bli en suksess overall. Men det kommer til å skuffe meg. Det kommer bare til å bli det samme som vi fikk i toern, med bedre grafikk. Kampsystemet kommer ikke til å få noen innoveringer utenom en ny charge-ability eller noe lignende, og gameplayet vil være så og si identisk med de forrige spillene.

Det er iallefall det jeg tror.
  • 0
Siterer RDB:
God Of War 3 kommer til å motta toppkritikk, selge bra og bli en suksess overall. Men det kommer til å skuffe meg. Det kommer bare til å bli det samme som vi fikk i toern, med bedre grafikk. Kampsystemet kommer ikke til å få noen innoveringer utenom en ny charge-ability eller noe lignende, og gameplayet vil være så og si identisk med de forrige spillene.

Det er iallefall det jeg tror.


Gledesdreper...
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Akkurat slik vi vil ha det.
Ser ikke noe poeng i å forandre noe nevneverdig på et spill som fungerer så godt, i og med det er det siste spillet i triologien.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer bjellfrid:
Akkurat slik vi vil ha det.
Ser ikke noe poeng i å forandre noe nevneverdig på et spill som fungerer så godt, i og med det er det siste spillet i triologien.

Med tanke på at det er det største epic win first-party eksklusive PS3-spillet så burde det tilby noe mer enn bare oppgradert grafikk.
  • 0
Siterer RDB:
Citerer bjellfrid:
Akkurat slik vi vil ha det.
Ser ikke noe poeng i å forandre noe nevneverdig på et spill som fungerer så godt, i og med det er det siste spillet i triologien.

Med tanke på at det er det største epic win first-party eksklusive PS3-spillet så burde det tilby noe mer enn bare oppgradert grafikk.


sorry og si det, men grunnen til at det ER det størrste sony eksklusive spillet blir det forbasket dumt og forandre på det som gjorde det så forbasket populært fra starten av.

jeg for min del håper på det samme gamle bare på steroider!
  • 0
Jeg har aldri likt God of War noe serlig. Har prøvd GoW til en kompis. Så tror ikke jeg skal ha det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Kan noen si meg om God of War-spillene fokuserer altfor mye på historie?

Kort sagt: Må jeg ha spilt de forrige spillene for å kjøpe GoW 3?
  • 0
Det tror jeg ikke Shanana.

Selv har jeg ikke spilt GoW spillene, men trur det ikke er sånn MGS4 historie.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
ja. storyn er bra, men jævlig simpel. re-cap? "hevn" sånn. det var hele storyn.

men du burde spille de tidligere spillene for gameplayet's del...

god of war serien er blant de topp 3 beste seriene hos playstation!
  • 0
Hvis de bare slenger inn litt sex og bryster så blir det GOTY.

Neida, men jeg har spilt gjennom 2'eren. Utrolig fett. Gi oss nye våpen, lekker grafikk og kanskje muligheten for å spille kooperativt (!), så kan vi kose oss skikkelig.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Siterer Daniel Guanio:
kooperativt (!),


jeg hørte noe snakk om det!

jeg skjønner ikke hvordan de kan få til noe bra der egentlig!?
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
Kan noen si meg om God of War-spillene fokuserer altfor mye på historie?


Nope, drit i historien. Her er det maks action og slåssing som driver deg frem.

Lagt til 2008-07-24 00:37:
Siterer Rampage Jackson:
jeg skjønner ikke hvordan de kan få til noe bra der egentlig!?


Det virker også veldig urealistisk for meg... jeg mener, hvordan holder man orden på to krigsguder med ADHD og ti meter lange sverdpregede kjettinger i ett og samme bilde?

Kanskje man kan styre hver sin kjetting, haha...
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
*sikle*. La oss håpe 2009 kommer snart!
  • 0
Jeg håper på at de beholder Gow som det var.. Uten Online og uten coop.

Jeg håper at de først og fremst sattser på 1 spiler delen.. Så GoW okke blir som et slags FPS spill... Altså en veeeeldig kort 1 o dårlig 1 spiler del som de bare har slengt inn for de som ikkehar internett..


MEn tror at GoW 3 kommer til å bli sinnsykt bra
  • 0
Siterer Skillmarsen:
Jeg håper på at de beholder Gow som det var.. Uten Online og uten coop.

Jeg håper at de først og fremst sattser på 1 spiler delen.. Så GoW okke blir som et slags FPS spill... Altså en veeeeldig kort 1 o dårlig 1 spiler del som de bare har slengt inn for de som ikkehar internett..


MEn tror at GoW 3 kommer til å bli sinnsykt bra


hollyhell.. er du her fortsatt. jeg har ikke sett deg siden i allefall engang i 2007.. (mr-47 her!)
  • 0
Siterer RDB:
God Of War 3 kommer til å motta toppkritikk, selge bra og bli en suksess overall. Men det kommer til å skuffe meg. Det kommer bare til å bli det samme som vi fikk i toern, med bedre grafikk. Kampsystemet kommer ikke til å få noen innoveringer utenom en ny charge-ability eller noe lignende, og gameplayet vil være så og si identisk med de forrige spillene.

Det er iallefall det jeg tror.

Jeg forstår hva du mener RDB. De fleste her inne skyter egentlig seg selv i foten ved å klage på at Halo 3 ikke har bringet noe nytt til FPS sjangeren ssiden Halo(Tho Halo 3 har noen moduser som aldri er sett i noen andre FPS før, så er gameplayet fortsatt det samme). Men når God of War fortsetter på samme oppskriften da er det liksom dritkult og et av de beste spillene i verden.

Patrioter...
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!