Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den Ultimate Fable 2 tråden


Når er release datoen satt?
Playtime is over, bitch!
  • 0
En eller annen gang i Oktober. Det eneste jeg vet.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
gleder meg med deg mind freak nazibikkje gogo

Lagt til 2008-08-07 19:34:
noen flere rpg å anbefale her eller
  • 0
Siterer pernell:
En eller annen gang i Oktober. Det eneste jeg vet.


21. i USA, 24. i Europa
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Gleder meg helt sinnsykt til Fable 2 kommer

Men hvofor sier de at det kommer 3'er - 4'ern - 5'ern før vi har prøvt fable 2

Det var litt dumt da De kan jo vente 1-2 måner etter spillet har komt før de sier noe sånt
I Newer Die, I Just Respawn :D
  • 0
fable 2 kommer mellom 24-31 oktober
  • 0
Siterer marmormann:
fable 2 kommer mellom 24-31 oktober


24 Oktober.
Er usikker om jeg skal kjøpe Fable 2 eller Fallout 3. Eller kanskje jeg skal ha begge
We could have arranged to have you carried
  • 0
Hvorfor er tråden min blitt stengt da?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
hvorfor er fable 2 tråden til kokiri stengt? den hadde 100 poster og ble stengt fordi det var en allerede? bare lurer den ble laget før denne
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Jeg gleder meg til FABLE 2!!!! Oi..... _RED_ Jeg vil ikke spille med deg, lol, hehe
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Vet ikke helt hvorfor, men jeg er litt skeptisk... Peter skrøt veldig av hvor fritt spillet ville bli når det kom ut, men det ble ikke halvparten ev det han sa engang.. Men utifra det jeg har lest høres det helt fantastisk ut..
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
de skal gå ann å hoppe over gjerder, mye friere spillområder

gleder meg!
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Jeg skal helt klart anskaffe meg dette, jeg gleder meg som en baby på lykkepiller. Jeg er en av de få som faktisk syntes enern var magisk da.
There are no weapons of mass destruction in Iraq, Chuck Norris lives in Oklahoma.
  • 0
så til det store spørsmålet; klarer de å holde ord denne gangen, og lage verdens beste RPG? for min del tror jeg svaret er JA!
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
satser på at han gjør det ja, likte også eneren veldig godt. kjempe spill.. men får se. skal ha limited edition i hvertfall
Bygones
  • 0
Se for dere, den ultimate smerten hvis noen dreper hunden din på online
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Man kan ikke det da... Hunden kan ikke skades av andre spillere. Eller så var det sånn at man kunne skru det av eller på, men jeg tror det var bare alle andre folk sånn som kona/mannen til karakteren, barnet osv, men hunden tror jeg faktisk ikke kan bli skadet av en annen spiller...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Man kan kaste ballen utfor en klippe.....
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Tror du hunden er dum?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hvor i filmen er det meningen at jeg skal se?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
11.40
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Holy hell? Det var vel litt teit... Jaja, får håpe det ikke er så mange klipper man kan hive ballen utfor da! Men igjen, det var ganske teit, en ordentlig hund ville ALDRI hoppet fra en fjellskrent for å hente ballen sin... Og de har jo skrytt ganske mye av hvor realistisk hunden oppfører seg så ja... ehem...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
De overså det? i dont know.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
han er glad i ballen sin ^^, mer glad en i sitt eget liv sikkert? hehe
Bygones
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!