Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bungie nedtelling!!


I blame stosh?
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Zook:
Det er nok en trailer til et helt nytt spill...kanskje Halo 4?!

Uansett hva det var, så det spennende ut.


Nja, tviler på at det er Halo 4...Miljøene så ikke akkurat så Halo-aktig ut hvis du skjønner hva jeg mener...De bilene som var der hadde ikke passet inn i et Halo-spill.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Siterer Zook:
Keep it Clean teaser?

Lagt til 2008-09-25 16:17:
Halo 3? Prepare to Bungie?

Seriously, hva er dette?


Står ikke "Prepare to Bungie".

Står:
Halo 3
Prepare to drop
Bungie.

En teaser for en ny Halo 3 bane hadde bare vært for kjedelig. Mye kulere om det hadde vært for et nytt spillprosjekt elns.
Jeg sparker rompe
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Trodde at teasere (i de fleste tilfeller) skulle avsløre LITT mer enn det. Bungie drar tydeligvis en Cloverfield.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer CeroX:
Står ikke "Prepare to Bungie".

Står:
Halo 3
Prepare to drop
Bungie.


Ah. Min feil.

Siterer CeroX:
Mye kulere om det hadde vært for et nytt spillprosjekt elns.


Vedder på at det er et helt nytt spill, faktisk. Håper det kommer på PS3.
You're sleeping over, right?
  • 0
Hvis dere ser nøyere etter ser dere en covenant cruiser i bakgrunnen i det første by bildet, du ser også space elevatoren, som går fra new mombassa og siden det står halo 3 på teaseren tvile eg på at det e snakk om halo 4
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer Zook:
Vedder på at det er et helt nytt spill, faktisk. Håper det kommer på PS3.

Det kom jo en sånn 360-greie i slutten. Så jeg satser på at det blir eksklusivt.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer HHH:
Citerer Zook:
Vedder på at det er et helt nytt spill, faktisk. Håper det kommer på PS3.

Det kom jo en sånn 360-greie i slutten. Så jeg satser på at det blir eksklusivt.


Neida, du så feil.

Det stod Xbox 360/PS3

Lagt til 2008-09-25 16:26:
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Citerer HHH:Citerer Zook:

Vedder på at det er et helt nytt spill, faktisk. Håper det kommer på PS3.



Det kom jo en sånn 360-greie i slutten. Så jeg satser på at det blir eksklusivt.



Neida, du så feil.



Det stod Xbox 360/PS3



Lagt til 2008-09-25 16:26:


Me mindre du meine det ironisk så e du heilt på villspor, så ingen ps3-logo eller noe og i tillegg e halo-serien en serie som for alltid komme t å vær eksklusiv t xbox og pc. Me snakke om microsoft her
  • 0
kan det være en ny campaign til halo som kommer?
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer Zook:
Citerer HHH:
Citerer Zook:
Vedder på at det er et helt nytt spill, faktisk. Håper det kommer på PS3.

Det kom jo en sånn 360-greie i slutten. Så jeg satser på at det blir eksklusivt.


Neida, du så feil.

Det stod Xbox 360/PS3

Lagt til 2008-09-25 16:26:

Øøh... morsomt. Uansett så har jeg klokketro på eksklusivitet. Det gjelder bare å finne ut hva det hele egentlig dreier seg om...
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Siterer Caveman:
kan det være en ny campaign til halo som kommer?


Mhm.. Sikkert Halo 3.5
  • 0
Kankje denne linken fra Gamespot kan sette litt lys på saken:

http://www.gamespot.com/news/show_blog_entry.php?topic_id=26
483669


Her snakker en I(ifølge Gamespot) pålitelig kilde i nærheten av Bungie om at det neste spillet blir mer som Gears og Ghost Recon, og at handlingen handler om en gruppe Marinesoldater elller Orbital Drop Shock Troopers (gutta i helt svart panser i Halo 2 og 3). Hvis du ser godt etter i teaseren kan du se at de tingene som faller fra himmelen likner HEVene fra Halo 2. Altså er det ikke usansynlig at det handler om ODST-folka i dette spillet, hvis Gamespots kilde er/snakker sant.

Men hvorfor det står Halo 3 på slutten lurer jeg jaggu på?
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Siterer Magga360:
Men hvorfor det står Halo 3 på slutten lurer jeg jaggu på?


Halo 3.5 sikkert
  • 0
SPOILER ALERT!!!


Jeg har 2 teorier.

1. Vis du har klart Halo 3 på legendary så får du se en blå eksplosjon nært jorden. Kan dette være en oppfølger til dette. Men jeg kan ikke forklare alle drop padene tror jeg det heter.

2. Dette blir et spill der du er arbiters. Jeg mener byen ble ødelagt på en ligneden måte i Halo 2? så kanskje dette spillet bynner der.

Men det kan også være en utvidelse til Halo 3.
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0
Siterer Big-Daddy:
Citerer Magga360:
Men hvorfor det står Halo 3 på slutten lurer jeg jaggu på?


Halo 3.5 sikkert


Det hadde vært noe. Neste storspillet fra Bungie studios hadde vært litt penere spill med andre hovedpersoner og futuristisk fallskjermhopping. Tror ikke mange hadde blitt så glade da.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Jeg tror ikke det skal bli halo 4 direkte men som du sier er det ikke utenkelig at dette skal bli*Hva skjedde etter halo3* noe sånt jeg hvet ikke.
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Siterer Prebaland:
2. Dette blir et spill der du er arbiters. Jeg mener byen ble ødelagt på en ligneden måte i Halo 2? så kanskje dette spillet bynner der.


Mener du Elites (rasen) eller The Arbiter (fyren). Mener du fyren er det ikke helt usansynlig, siden vi har ikke sett noe til forhistorien hans enda. Hadde vært gøy å spilt som Elite også, de har jo også drop-poder som likner de i teaseren.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Det var teaseren til den stygge nye Mythic campaign expansion pakka som kommer. Ikke noe nytt spill, bare flere Halo 3 campaign baner etter at Master Chief kræsjer på planeten som blir vist etter Halo 3 på Legendary.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Så synd... jaja, bedre enn ingenting.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Er jo en grei måte å tjene penger på dette for Bungie sin del.
Jeg ville heller hatt det slik at Halo 3 er lengre, men jeg gleder meg likevel til en fortsettelse.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Siterer The Heretic:
Det var teaseren til den stygge nye Mythic campaign expansion pakka som kommer. Ikke noe nytt spill, bare flere Halo 3 campaign baner etter at Master Chief kræsjer på planeten som blir vist etter Halo 3 på Legendary.


Hvordan kan du vite alt det? Har ikke hørt noe om en ny map pack i det heletatt!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hvordan kan du vite alt det? Har ikke hørt noe om en ny map pack i det heletatt!


Han er The Heretic. Han vet sånt.

Jeg gleder meg!
Tic toc, goes the clock again, beating in my head like a big drum.
  • 0
Jaja... Håper han har rett! Ny campain blir rått!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Tveiten:
Han er The Heretic. Han vet sånt.


det var det jeg tenkte og! The Heretic vet alt!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!