Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xbox- sjefen svarer på DINE spørsmål :D


På Gamer.no finner dere en artikkel hvor dere kan sende inn spørsmål til Tony Renstrøm (sjefen for xbox i Norge)

Her er Link: http://www.gamer.no/artikler/sporsmaal_om_xbox_360/56224?pid
=1


Så mellom 12.00 og 14.00 svarer han på spørsmål ;) håper dere får svar på det dere lurer på
"I Have no Hands and I must Fap: The Making of Star Ocean"
  • 0
.
There are no weapons of mass destruction in Iraq, Chuck Norris lives in Oklahoma.
  • 0
hvis jeg lurer på noe pm xbox 360 spør jeg The Heretic x)
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
For sent ute... Skulle gjerne likt å satt han på plass angående ønske om prisreduskjon på HDD.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Caveman:
hvis jeg lurer på noe pm xbox 360 spør jeg The Heretic x)


Er the heretic et leksikon eller noe sånt?
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Spurte han å fikke et svar.. men svaret var tåpelig.... Ring : 800 14 174 ...
jaja kunne jo prøve... så er det jo en som tar telefonen da som snakker så dååårlig Norsk, sånn at jeg må spørre han 2 ganger for å dobbeltsjekke hva han sa OG etter hver setning sa han "det er ikke noe feil med xboxen" åå je ble irritert... Og til slutt som en konklusjon sa han; du kommer ikke på Live fordi du ikke har Xbox Live GOld" så bare la jeg på.. for det gadd jeg ikke mer skikkelig dårlig service
"I Have no Hands and I must Fap: The Making of Star Ocean"
  • 0
Siterer zelda7:
Citerer Caveman:
hvis jeg lurer på noe pm xbox 360 spør jeg The Heretic x)


Er the heretic et leksikon eller noe sånt?


Jepp han er et vandrende, gaming leksikon i 10 bind.. No kiding
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!