Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call of Duty: World At War


The One. Tror ikke du kan skaffe den noe sted om ikke du tar lyden rett fra videoen. Jeg fant ikke ut hvilket band som hadde sangen.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Elena Siegman synger den
Just kill him with your awesome
  • 0
Rough economy er ganske nekel. Fikk den med double-barreled shotgun

Jeg likte ikke Sub-pens banen. Nesten alle setter opp telt og leirbål der....
Never rub another mans rhubarb
  • 0
jeg runda det på en dag kjøpte det klokka 12 og var ferdig 21:57 jeg spillte i strek
Solberg!!
  • 0
Om du spiller på Co-Op med en pro venn går det SYKT fort å komme igjennom!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Jeg hørte "secret-achievment-sangen" jeg og. Den eide! Jeg tror det er themet til "28 days later" (kjent zombie-film), men er ikke helt sikker. Det han sa etter achievmenten kom var også helt genialt: "Are they going to have a song changer thing on every map now?" eller noe sånt. Har også fått hammer-time og perk-a-holic achievmenten
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Jeg og to andre kompiser kom nettopp til wave 22 før vi ble spist av den sultne zombiehorde. Hadde 62.000 points! Hadde vi bare vært 4.. Har så lyst på den Big Baller achievementen.

Fikk fortsatt ikke Wunderwaffe.. De andre på laget derimot..
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
Jeg og kompisssen min spilte litt Nazi zombies på Shi No Numa tidliggere i dag. Kom ikke lengre enn wave 5
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Kom ikke lenger enn level 5 første gangen jeg heller. Med en gang vi åpnet trappa, og alle hadde Arisaka og Gewehr, kom hell-hounds som bjeffet ihjel hele gjengen. Digg at det kom nye achievments med Map-packen, så man har noe mer å spille for enn bare rekorder.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Det er sant, men det irriterer meg litt også.
For jeg har aldri giddet å bli noe særlig god i Nazi zombies, og det må mann nesten være for å klare de achivementene...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hvis det er noen her som har Map-pack 2 og vil spille med andre fra GR på xbox live, er det bare å sende friend-request og si de er fra GR.

Jeg snakker selvfølgelig om Shi No Numa, men kan godt spille multiplayer også
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Jeg er allerede med, så da mangler det to.
Gjelder det samme for meg angående Freiend requests
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Samme til meg på PS3
Just kill him with your awesome
  • 0
May I join?
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Heads up guys ! Skaffamæ Shi no numa på PS3 Add mæ på PSN davæll

LeShop e PSN
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Siterer Traxgen:
May I join?


Xbox 360 eller PS3?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Noen som har en gratis Map-Pack 2 kode?
  • 0
Treyarch eller andre utvikler gir ikke bort gratis map pack 2 kode. Utvikler gir bare ut demoer for kommende spill.

Siterer Stupebrett:
Noen som har en gratis Map-Pack 2 kode?
  • 0
Jeg vant jo en Map Pack 1 kode da hos spillmagasinet, og de sa at Treyarch hadde sendt dem 80 koder...
  • 0
får cod5 om 4 dager!! får begge map packene med en gang xD gleder meg, veldig bra spill!
Stoff er farlig... Gå naken!!!
  • 0
Hva er det du får det til da?
Xbox 360, PS3, PS2 eller Wii?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Stupebrett:
Jeg vant jo en Map Pack 1 kode da hos spillmagasinet, og de sa at Treyarch hadde sendt dem 80 koder...


Ok, min feil.

Lagt til 2009-06-18 22:25:
Åja, nå skjønner jeg det. Jeg misforstå det du har sagt. Trodde at du sa at du ville få koder til map pack 2.
  • 0
Lost boy, har du map pack 2 ?
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Superkule Traxgen:
May I join?


Xbox 360 eller PS3?


På Xbox 360
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Haha jeg har vært verdens største noob...
Jeg kjøpte map pack 2 i forrige uke, og ble ganske sinna siden jeg ALDRI fikk de nye mapsa under multiplayer!

Helt til her om dagen at jeg fant ut at man kan velge funksjonen "Map pack" og der kan man velge Team Deathmatch, Free for All osv osv haha
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!