Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Slik ser jeg ut: http://i.imgur.com/Qc2KY.jpg
Jeg er mannen, damen er companion.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Bare jeg som suger hardt i Skyrim? Tør ikke gå inn i huler eller tårn/borger lenger, blir bare drept. Har satt ned vanskelighetsgraden til Aprentice, nest-dårligste. Suger fortsatt.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Siterer -sebastian-:
Vanvittig teit å laste ned et spill jeg har disken til. Noen som har greid å innstallere fra disk?


Nope.

Lagt til 2011-11-11 19:20:
Siterer Crazy Eyed Gamer93:
Bare jeg som suger hardt i Skyrim? Tør ikke gå inn i huler eller tårn/borger lenger, blir bare drept. Har satt ned vanskelighetsgraden til Aprentice, nest-dårligste. Suger fortsatt.


Klarer meg som oftest fint jeg. Så lenge jeg ikke støter på et Frost Troll, eller isbjørn.
Men de tar jeg sikkert lett, nå som jeg kan bli varulv, 1 gang om dagen!

Lagt til 2011-11-11 19:20:
Siterer MationMac:
Slik ser jeg ut: http://i.imgur.com/Qc2KY.jpg
Jeg er mannen, damen er companion.


Du så da bli ut.

Lagt til 2011-11-11 19:21:
Det er så utrolig kult å hoppe oppå fiendene som varulv, rive dem i filler, og spise dem etterpå.

Da han ene duden i Fighters Guild døde, spiste jeg ham.
Hvis ikke varulven får nok mat, blir man vanlig igjen.
  • 0
Må si jeg elsker kampene mot drager. Vanskelige da. Og de gangene man forstår hva dem sier, for noen rå stemmer de har.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Parkour Gamer:
Hvis ikke varulven får nok mat, blir man vanlig igjen.


Så man vil forbli en varulv så lenge man spiser folk, uavhengig om det blir morgen?
  • 0
anbefales ikke å gå inn i drelas cottage elns i low level.. døde innmari fort
  • 0
  • Enro
  • Enro
Til alle som kjøpte Skyrim til PC på disk og fortsatt holder på med nedlastingen:
http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1258133-installing-fro
m-disc-instead-of-steam/


Fungerte for meg. Må fortsatt bruke en evighet på å laste den faens patchen, men det tar mye mindre tid enn å laste ned hele spillet.
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
Kun 20 minutter igjen nå, tar meg en tur på butikken eller noe.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Skyrim er farlig bra. Har spilt siden rundt 15:00, definitivt årets spill og blir kanskje favoritt spillet mitt også. Med en gang jeg starter, blir spillet altoppslukende og jeg bare MÅ spille mer.
  • 0
Siterer -sebastian-:
Vanvittig teit å laste ned et spill jeg har disken til. Noen som har greid å innstallere fra disk?


Nei, det du egentlig har kjøpt er en disk og en kode som tillater deg å laste det ned.. Vil man spille dette spillet på pc uten internett og den steam møkka er man fucked.
Selv venter jeg fortsatt på å få spillet.. Begynner å nærme seg 100% nå. Har ikke vært lite trafikk på serveren heller.
  • 0
Fanken, jeg gikk inn i Shimmerist Cave som lvl 7, og ble eid grisehardt av tre små insektjævler. Etter jeg endelig klarte de kom det faenmeg en mage og sendte en fuckings golem på meg. Stakk til helvete ut.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Sithlord: Jeg har AKKURATT samme problem! De jævla insekt beista eier meg! Jeg rage quitta Skyrim fordi jeg trodde det bare var jeg som sugde :C Jeg er i lvl 8, ganske likt som deg. Godt å høre at det ikke bare er jeg som sliter her... Skal ikke dra dit med det første igjen...
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Er det noen som har opplevd at spillet fryser midt i laste-scenene? Gjelder 360 versjonen og jeg har installert spillet.
  • 0
Siterer Wrexicus:
Er det noen som har opplevd at spillet fryser midt i laste-scenene? Gjelder 360 versjonen og jeg har installert spillet.


Skyrim frøs etter 2 min da jeg satte det inn. Har det til PS3. Funker fint nå da
Spis opp maten din!
  • 0
Siterer Flush:
Citerer Wrexicus:

Er det noen som har opplevd at spillet fryser midt i laste-scenene? Gjelder 360 versjonen og jeg har installert spillet.


Skyrim frøs etter 2 min da jeg satte det inn. Har det til PS3. Funker fint nå da


Ok. Kan hende det hjelper hvis jeg sletter install fila. Takk for tilbakemelding!
  • 0
Ferdig med main-questet og ca 40 timer spilt.
Lvl 21 så langt, men jeg har enda ikke begynt på stort med side-/misc. quests, så det er plenty å gjøre fremover.
  • 0
Siterer Enro:
Til alle som kjøpte Skyrim til PC på disk og fortsatt holder på med nedlastingen:
http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1258133-installing-fro
m-disc-instead-of-steam/

Fungerte for meg. Må fortsatt bruke en evighet på å laste den faens patchen, men det tar mye mindre tid enn å laste ned hele spillet.


Har kommet 45%, vet ikke om jeg tør å delete local content...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Play:
Citerer Parkour Gamer:
Hvis ikke varulven får nok mat, blir man vanlig igjen.


Så man vil forbli en varulv så lenge man spiser folk, uavhengig om det blir morgen?


Ja. Man kan bli varulv 1 gang i døgnet. Når du ikke har slukket blodtørsten på en stund blir du ditt vanlige jeg. Hvis du stadig finner noe å spise, noe rått, så kan du overleve som varulv i flere døgn.
Det er litt merkelig, men når du spiller som varulv, føler man seg som et skikkelig, ekte, villdyr. Høres sikkert veldig teit ut. But its true.

Har forresten slaktet min første drage alene. Den hadde en uhyggelig egenskap med å blinde meg fullstendig, i minutter av gangen. Etter noen forsøk skrudde jeg ned vanskelighetsgraden.
Det rare er at det er vanskeligere å drepe en isbjørn, Giant, eller Frost Troll, enn en drage, noen ganger.
Både giant og isbjørn kan drepe deg med et slag. Frost Troll med 2.
Spiller på graden under Expert. Husker ikke hva den heter.
  • 0
"Dette spillet er for øyeblikket utilgjengelig.
Prøv igjen senere."

Latterlig.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Ferdig med main-questet og ca 40 timer spilt.
Lvl 21 så langt, men jeg har enda ikke begynt på stort med side-/misc. quests, så det er plenty å gjøre fremover.


Skyrim varer tross alt i over 300 timer, så det blir en god del mer spilling.
  • 0
Siterer -sebastian-:
"Dette spillet er for øyeblikket utilgjengelig.
Prøv igjen senere."

Latterlig.


Stakkars deg.

Lagt til 2011-11-11 21:55:
Siterer fantomena:
Citerer Tommy Kvaernerud:
Ferdig med main-questet og ca 40 timer spilt.
Lvl 21 så langt, men jeg har enda ikke begynt på stort med side-/misc. quests, så det er plenty å gjøre fremover.


Skyrim varer tross alt i over 300 timer, så det blir en god del mer spilling.


Tror de fleste som gidder vil bruke langt mer enn 300 timer.
  • 0
Ikke lenge til jeg får Skyrim. Spilte 4-5 timer på det hos min venn fordi han fikk det i dag og det er var supert.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg likte ikke begynnelsen... Men når det åpnet seg ble det kjempe gøy! Har bare spilt litt, så vil ikke gi noen dom nå. Men det er kjempe gøy å spille! Føles som en oppdatert Oblivion med et nytt map, og det er alt jeg vil ha hehe. Har ikke møt en drage enda da
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Det kjedelige med varulv er at man må spise mennesker.
  • 0
Dette har vært den verste dagen i mitt liv. Dro inn til byen (bergen) kl 9, kjøpte skyrim til PS3, gikk hjem og puttet spillet inn i konsollen. Spillet kræsjet ps3en. Yay... enda en ødelagt 60gb ps3 og får ikke spillt skyrim. lastet ned patchen 2.0.. Kan det ha noe med problemet å gjøre? Noen andre som har problemer også?
Fikk forresten red blinking light of death (ps3en har vært avslått en uke.. uansett ikke overoppheting) Har prøvd å ringe playstation sin customer support i hele dag..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!