Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Jeg tror jeg må saksøke Bethesda for å ha ødelagt min dyrebare fritid og sosiale liv. ALDRI har jeg spilt et spill så mye og elsket hvert sekund av det.

Siterer Cherno:
Citerer Tommy Kvaernerud:Mesteparten av de 40 timene jeg har spilt har gått til surring og utforsking.

DET KOM UT PÅ FREDAG WTF


Han fikk Skyrim på Tirsdag.
  • 0
Har slått 3 drager og en giant.

Klarer ikke kjøpe apprentice spells, er lvl 30 destruction. What gives?
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Hvordan får jeg enchanted effect på våpene. jeg har gems, våpenet, og bordet til det men jeg får ikke opp listen med effekts
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Hvordan får jeg enchanted effect på våpene.

Du må først dis-enchante et object så du lærer den typen.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
har nå rundt 29 timer med playtime. Hatt spillet siden onsdag, da.
Siterer fantomena:
ALDRI har jeg spilt et spill så mye og elsket hvert sekund av det.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
tror jeg virkelig har problemer........
fikk skyrim i 5 tida på fredag, og har spillt det i 27 timer elns nå.....
er farlig avhengighetskapende
  • 0
Giants, Isbjørn, Mammut og Frosttroll, de er nesten vanskeligere å ta enn en drage. Mange av dem one hitter deg.

Har tatt 4-5 drager nå. Kan 4 shouts. Møtte 2 drager rett etterhverandre!
  • 0
Tok 1 ny drage. Husker ikke hva den het.
Har også startet på en sånn magi skole i ... et eller annet kaldt sted.

Lagt til 2011-11-13 10:48:
Sendte en mail til Bethsteda angående de rare lag problemene.

Lagt til 2011-11-13 10:49:
Bethesda**
WTF skriver jeg alltid Bethsteda?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Giants, Isbjørn, Mammut og Frosttroll, de er nesten vanskeligere å ta enn en drage. Mange av dem one hitter deg.


Snow Sabre Cat er også skikkelig pain in the ass. Har bukket under mange ganger av dem.

Klarte også å ta ut en Blood Dragon, som tåler mye mer enn vanlige drager. OG en Dragon Priest. samtidig. Følte meg ganske awesome da, det må jeg si.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Snow Sabre Cat er også skikkelig pain in the ass. Har bukket under mange ganger av dem.


Faktisk ikke. Brukte shouten min, Fire Breath (Den har blitt skikkelig kraftig etter at jeg pratet med han duden som er en drage), og drepte den med en gang. Shoutet på den 1 gang, og den fløy opp i været, og brant. Litt rart. Firker som om Yol'en min er sykt kraftig. Den både setter fyr på ting, og dytter ting unna. Sto 10 meter unna en fiende. Jeg shoutet på ham med den shouten, og han ble kastet utfor klippen bak ham, brennende.

Siterer dark samus nemesis:
Klarte også å ta ut en Blood Dragon


Tok en slik igår. Ista tok jeg 2 drager, den ene het noe med V.
Hvorfor finner jeg ikke hvor mange drager jeg har drept på statistikken?

Lagt til 2011-11-13 12:21:
Kan hende det var en bug da, siden jeg drepte den kattepusen med 1 shout.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Har også startet på en sånn magi skole i ... et eller annet kaldt sted.
Winterhold College. Gått der litt lenge nå.

Ingen som vet hvordan jeg får apprentice spells?
Website: http://mationmac.com/
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg har vært oppe hos de gråskjeggete og sått vite at jeg må hente noe. Fra der reiste jeg til The Collage Of Winterhold for å bli mektigere før jeg tar meg ut i verden

Jeg bare elsker å være mage i dette spillet! Jeg er så glad for at det er kult igjen, etter av det var kjedelig i Oblivion, som gjorde at jeg måtte ha sverd for å føle at jeg kunne klare ting. Mens her? Kom nær meg og jeg brennes deg rett inn til beinet!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Shit.. starta spillet nettopp.. Og etter 5min så møter jg en drage. Når jg fornøyd skal gå videre etter drageslakten så hører jg drageskrik..og en bloddrage kommer ca 20sek etter jeg drepte den første dragen.. E-P-I-C
The D' is silent.
  • 0
Siterer Los:
Jeg har vært oppe hos de gråskjeggete og sått vite at jeg må hente noe. Fra der reiste jeg til The Collage Of Winterhold for å bli mektigere før jeg tar meg ut i verden


Gled deg til du får møte lederne til de gråskjeggete.
  • 0
Noen som har funnet et skjold md over 23 i block?
The D' is silent.
  • 0
Fantastisk spill, men plizzzz kom ut med en patch som fikser den ræva fps'en og at spillet krasjer hele tiden
  • 0
Bare jeg som spiller p åPC som ikek har noe problem?
  • 0
Siterer fantomena:
Bare jeg som spiller p åPC som ikek har noe problem?
Nei?
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Vil dere ha en skikkelig freaky opplevelse? Gå til frostflow lighthouse.. og gjør oppdraget..damn freaky..sitter md grøssninger.
The D' is silent.
  • 0
Siterer emilan1212:
Fantastisk spill, men plizzzz kom ut med en patch som fikser den ræva fps'en og at spillet krasjer hele tiden


Indeed.

Btw, gikk til en Orphanage i Riften. Dama som eide stedet, og passet på ungene, var en skikkelig bitch. Ungene sa at de ville at hun skulle dø, og alle hatet henne. Så jeg drepte henne. Var ikke en quest, og ingen spurte meg. But i did it. Alle ungene så på at jeg spiddet henne. De hylte av fryd, og ropte takk til .. The Dark brotherhood? WTF? Det var jo jeg som tok livet av dama, og jeg er ikke engang medlem av TDB!
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer emilan1212:
Fantastisk spill, men plizzzz kom ut med en patch som fikser den ræva fps'en og at spillet krasjer hele tiden


Indeed.

Btw, gikk til en Orphanage i Riften. Dama som eide stedet, og passet på ungene, var en skikkelig bitch. Ungene sa at de ville at hun skulle dø, og alle hatet henne. Så jeg drepte henne. Var ikke en quest, og ingen spurte meg. But i did it. Alle ungene så på at jeg spiddet henne. De hylte av fryd, og ropte takk til .. The Dark brotherhood? WTF? Det var jo jeg som tok livet av dama, og jeg er ikke engang medlem av TDB!


D er ett oppdrag du kan få av en gutt for å drepe ho..ska ikke si noe spoilers.
The D' is silent.
  • 0
Siterer fantomena:
spiller p åPC som ikek


wat.

---------------------------------------------------------------------------

Har spilt spillet i ca 23 timer, og har elsket hvert eneste sekund av det. Herregud, så mye å gjøre! Har enda ikke gjort den samme tingen to ganger!
  • 0
Siterer HopeN:
Citerer fantomena:spiller p åPC som ikek

wat.


MOTHERFUCKING KEYBOARD!
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
D er ett oppdrag du kan få av en gutt for å drepe ho..ska ikke si noe spoilers.


What? Hva om hun allerede er død? Da klikker vel hele The Dark Brotherhood.

Lagt til 2011-11-13 15:01:
Hvordan blir man med i TDB, egentlig?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer Finalfantasyfrelst:
D er ett oppdrag du kan få av en gutt for å drepe ho..ska ikke si noe spoilers.


What? Hva om hun allerede er død? Da klikker vel hele The Dark Brotherhood.

Lagt til 2011-11-13 15:01:
Hvordan blir man med i TDB, egentlig?


Gutten-kaller-på-TDB-for-å-drepe-ho..så-kmr-du..så-tror-han-du-e
r-med-i-tdb..så-dreper-du-ho..sier-d-til-gutten..deretter-får-du-et-b
rev-der-d-står: "We know" Så-neste-gang-du-legger-deg..BAAM .. ur welcome
The D' is silent.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!