Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Noen andre som har slått til med drikkekonkurranse med en fyr i de lokale barene? Drakk med en fyr i Whiterun, fikk blackout og våknet opp i Markarth. Kult sideoppdrag medfølger for de som vil ha noe å gjøre også.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer kneipen:
Citerer Tommy Kvaernerud:
Jeg syns Hagravens er av de mer creepy fiendene i spillet.
De ser helt forjævlig ut, men på en "disse er godt designet" måte.
Liker ikke når jeg går rundt i mørke skoger og en av dem plutselig står rett bak meg.


Fant et sted i skogen(var relatert til en quest), der en sånn en blei beskyttet av hekser. Måtte bruke alt av feige triks for å ta den. Dette er en av små ting som gir spillet en en spesiell stemning!

Har spilt rundt 20 timer, og har verken vært i dawnstar,solitude,riften, markath eller winterhold. Tror jeg brukte en time bare på å utforske slottet i whiterun.

Etter 35 timer hadde jeg bare vert i whiterun og Markhart
Per aspera ad astra
  • 0
Har spillt i rundt 70 timer. Og har vært på store, men langt ifra hele deler av kartet. Det er bare så massivt. Utrolig mye å utforske.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Har spillt i rundt 70 timer


O_o
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer The Heretic:
Noen andre som har slått til med drikkekonkurranse med en fyr i de lokale barene? Drakk med en fyr i Whiterun, fikk blackout og våknet opp i Markarth. Kult sideoppdrag medfølger for de som vil ha noe å gjøre også.


Ja, gjorde det samme
Spoiler:Ganske kult våpen du fikk, selv om jeg ikke bruker staffs så mye
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Siterer Bernhard007:
Har spillt i rundt 70 timer. Og har vært på store, men langt ifra hele deler av kartet. Det er bare så massivt. Utrolig mye å utforske.


70 timer? Antar at du ikke har en eksamensperiode like rundt hjørnet?

Har spilt i 30 timer selv ca, men må bruke mesteparten av tiden min på eksamen.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
70 timer? Antar at du ikke har en eksamensperiode like rundt hjørnet?


Stemmer det, ja. Arbeidsledig, skoleløs, og hjemmegående. Er som oftest på den måten man får til slike ting
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Drepte nettopp en drage sammen med en mammut.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Siterer Play:
Noe feil på disse screens'ene eg tok? xD Dette var gøy!

http://i294.photobucket.com/albums/mm120/WiiiiW/TESV2011-11-
1614-35-41-21.png

http://i294.photobucket.com/albums/mm120/WiiiiW/TESV2011-11-
1614-40-49-92.png

http://i294.photobucket.com/albums/mm120/WiiiiW/TESV2011-11-
1614-46-40-87.png

Hva faen? Mod eller
Per aspera ad astra
  • 0
Skal ha spillekveld på Fredag i lag med et par kompiser. Da er Skyrim førstevalget.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Stemmer det, ja. Arbeidsledig, skoleløs, og hjemmegående. Er som oftest på den måten man får til slike ting


Det forklarer mye ja ;)
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
100 smithing. Lager dragon armor, men Deadric virker bedre.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Noen som kan si meg hvordan jeg fikser hus i Solitude? Har hørt at man må overhøre en samtale, elns. Men de står der jo bare som noen pinner med pinner i ræva, og sier ikke et kvekk. Har gjort et lite quest for Falk Firebeard, men får ikke noe av Jarlen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Går det an å oppbevare sverd inni ræven?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Ja det går nok ann ja
Per aspera ad astra
  • 0
Å få tak i Gauldur amuletten var hard.. Vært d garantert da! fett oppdrag folkens!
The D' is silent.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Noen som kan si meg hvordan jeg fikser hus i Solitude? Har hørt at man må overhøre en samtale, elns. Men de står der jo bare som noen pinner med pinner i ræva, og sier ikke et kvekk. Har gjort et lite quest for Falk Firebeard, men får ikke noe av Jarlen.


http://www.gamefront.com/skyrim-house-buying-guide/ Hva man må gjøre for å få hus i de forskjellige byene
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Holy fuck, hadde drikkekonkurranse med en kar i Whiterun, før det ble sort og jeg våkna opp i en by jeg aldri hadde vært i før. Markarth eller noe. Faen for en vending, elsker det.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer The Heretic:
Noen andre som har slått til med drikkekonkurranse med en fyr i de lokale barene? Drakk med en fyr i Whiterun, fikk blackout og våknet opp i Markarth. Kult sideoppdrag medfølger for de som vil ha noe å gjøre også.


Mest random quest jeg noensinne har spilt
  • 0
Update! Lvl 40 achieved, lvl 100 i One-handed, heavy armor og smithing. Har vel rundt 50 timer playtime nå tror jeg
Carpe Noctem
  • 0
Siterer The Heretic:
Noen andre som har slått til med drikkekonkurranse med en fyr i de lokale barene? Drakk med en fyr i Whiterun, fikk blackout og våknet opp i Markarth. Kult sideoppdrag medfølger for de som vil ha noe å gjøre også.
Ja, men jeg tror ikke det funket helt hos meg. Jeg plukket opp alt som lå på bakken, men hun presten er fortsatt forbanna på meg.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Hvor i whiterun er denne konken? Finner ikno på "the drunken huntsman"
The D' is silent.
  • 0
Siterer Predator:
Holy fuck, hadde drikkekonkurranse med en kar i Whiterun, før det ble sort og jeg våkna opp i en by jeg aldri hadde vært i før. Markarth eller noe. Faen for en vending, elsker det.


Tredje gangen noen har skrevet det her

Har forøvrig gjort den selv! Genialt sier jeg bare!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer sowns:
Hva faen? Mod eller


Yupp! Kan også få drager så små som harene som løper rundt

Noen som foretrekker å spille i tredjeperson? Prøvde det, og var kjekt i noen minutter, men byttet kjapt tilbake igjen til førsteperson.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!