Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Siterer fantomena:
Citerer Arawos:Citerer fantomena:Er ikke sikker på om noen har nevnt det, men i den nyeste utgaven av GT TV sier Todd Howard at på traileren der Dragonborn sier "DO SKA DØ" eller noe sånt sier han faktisk "FROS FOR FRA" eller noe sånt og det betyr "FORCE BALANCE PUSH".

GAM MELT NYTT!!

Du trenger ikke å skrike det ut da.


Jeg tullet bare litt da, but seriously...gammelt som jeg har visst siden dagen traileren kom ut
Carpe Noctem
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer Arawos:
Jeg tullet bare litt da, but seriously...gammelt som jeg har visst siden dagen traileren kom ut


Å fint, så du viste det. Da trenger vel ingen andre å vite det da hehe
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Citerer Arawos:Jeg tullet bare litt da, but seriously...gammelt som jeg har visst siden dagen traileren kom ut

Å fint, så du viste det. Da trenger vel ingen andre å vite det da hehe


Jeg trodde det var almenn viten nå jeg. Og dessuten er det jo ikke veldig nyttig. Er bare noen ord på dragespråket...
Carpe Noctem
  • 0
Link til den videoen!
Jeg har ikke sett den, der han forteller hva den shouten betyr!
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Link til den videoen!
Jeg har ikke sett den, der han forteller hva den shouten betyr!

www.duck.com
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Link til den videoen!
Jeg har ikke sett den, der han forteller hva den shouten betyr!

Det ble forklart i YouTube videoen og jeg fikk høre det en gang til i et intervjue. Slutt å prøve å motbevise meg for du sitter ikke akkurat inne med mye kunnskap om the elder scrolls...
Carpe Noctem
  • 0
Det var ikke det jeg mente! Jeg ville bare se den, for kanskje det er noe info i den jeg ikke har kommet over
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Det var ikke det jeg mente! Jeg ville bare se den, for kanskje det er noe info i den jeg ikke har kommet over


Greit, sorry for at jeg er en douche noen ganger
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Citerer Parkour Gamer:

Greit, sorry for at jeg er en douche noen ganger

"Noen"?
  • 0
Siterer fartero:
Citerer Arawos:Citerer Parkour Gamer:

Greit, sorry for at jeg er en douche noen ganger
"Noen"?


hele tida*
Carpe Noctem
  • 0
Litt skuffa over at Skyrim blir så simplifisert, spesielt i forhold til Morrowind (IMO det beste spillet i serien)

Men blir nok ett kjøp alikevel, må jo finne ut sjøl isteden for å høre på pisspreike til en eller anna utvikler.
A drunk mans words are a sober man's thoughts
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer SatanicMechanic:
Litt skuffa over at Skyrim blir så simplifisert, spesielt i forhold til Morrowind (IMO det beste spillet i serien)

Men blir nok ett kjøp alikevel, må jo finne ut sjøl isteden for å høre på pisspreike til en eller anna utvikler.

Takla rett og slett ikkje gå stilen til foka på Morrowind
Og slåstinga var forferdelig men elsket byene og omgivelsene ;]
Alle byene hadde sine personlige trekk, armoren og våpnene var ganske detaljert.
Bra spill men klarte ikkje å komme skikkelig ''inni spillet''.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Mw er jo gammelt og man kan jo fint takle gåingen om man bare tar fp og ikke bryr seg alt for mye om hvor retarda de kan være Slossingen var ikke imponerende akkurat, men det er som sagt et gammelt spill. Jeg likte at det var veldig fantasifult og spennende i forhold til oblivions realistiske byer.
Carpe Noctem
  • 0
Spiller Morrowind fortsatt jeg. Jeg modder dog spillet tungt da, men graffikken og gameplayet er da blitt bedre enn de fleste moderne spill, bare gå på bethsedas offisielle forum og se etter MGE

Men la oss holde oss OT, ser veldig fram til drager og shouts (som forøvrig minnet veldig om Eragon bøkene )
A drunk mans words are a sober man's thoughts
  • 0
Siterer SatanicMechanic:
(som forøvrig minnet veldig om Eragon bøkene )

Jeg tror nok at de henter inspirasjon fra både fantasy-bøker og gamle myter i diverse mytologier
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer SatanicMechanic som forøvrig minnet veldig om Eragon bøkene )
Jeg tror nok at de henter inspirasjon fra både fantasy-bøker og gamle myter i diverse mytologier


og i det hele tatt den tingen om at vikinger brøler mye. Forresten, så dere det interviewet med Todd på IGN? De hadde 3 norske flagg på en hytte i Utah eller noe, sammen med et new zealand flagg og kanadisk flagg eller noe (utydelig) 2 norske flagg på hytteveggene og et norsk flagg til på en atv sak.
Carpe Noctem
  • 0
Skal ikke undre meg om de har vært her på location hunting. For å se på landskapet og alt det der.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Skal ikke undre meg om de har vært her på location hunting. For å se på landskapet og alt det der.


men 3 FLAGG? Skurrer litt for meg
Carpe Noctem
  • 0
Kommer de til å dra til Skandinavia mon tro?
  • 0
Siterer fantomena:
Kommer de til å dra til Skandinavia mon tro?


Tror de har vært der allerede. Eller i allefall sett på en del bilder og tatt inpirasjon fra eldre bygg i skandinavia.
Carpe Noctem
  • 0
Siterer fartero:
http://www.gamer.no/artikler/83828/intervju-om-the-elder-scrolls-
v-skyrim-del-1/2/
Mat smaker mat.


Nice!
Carpe Noctem
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Den derre lvl-scalinga høres ganske kjip ut. Men for å forstå det. Hvordan er det de greiene han snakket om ift. Fallout 3 funker?

Det burde være soner med lvl-forskjell..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Den derre lvl-scalinga høres ganske kjip ut. Men for å forstå det. Hvordan er det de greiene han snakket om ift. Fallout 3 funker?

Det burde være soner med lvl-forskjell..


Er litt skeptisk til det låse greiene. Går man inn i den episke hula i lvl 1 så vil den kry av noobs...God ide!
Carpe Noctem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!