Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Playstation 4 ~ Offisiell tråd ~


  • Missing Avatar
  • furu
Om du ønsker flere på vennelisten er det bare å legge til "Nordmann".
  • 0
Dere får legge til "sindreerpen". Er på ferie nå, så får ikke lagt til folk før fredag.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer furu:
Om du ønsker flere på vennelisten er det bare å legge til "Nordmann".
Siterer Grallen:
Dere får legge til "sindreerpen". Er på ferie nå, så får ikke lagt til folk før fredag.


Awesome.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Spotify på PS4 er legendarisk. Anbefaler dere å last den ned.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Spotify på PS4 er legendarisk.


Utvilsomt. Bra at de endelig stengte Music Unlimited, og heller erstattet det med et solid produkt som folk allerede har, og dermed kan ta i bruk med en gang.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Siterer albaga potify på PS4 er legendarisk.

Utvilsomt. Bra at de endelig stengte Music Unlimited, og heller erstattet det med et solid produkt som folk allerede har, og dermed kan ta i bruk med en gang.


Helt enig med deg. Brukte ikke Music Unlimited engang, hehe.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Jeg heter Game_Hunter046 add meg.


Jeg tror jeg har deg allerede. Går under det fantastiske nicket: UnitedMessi...

Har også added Grallen og Furu. Er det flere jeg fremdeles mangler på listen, så skrik ut.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Heter "Sommerstad97", tror jeg har noen her... Husker ikke hvem dog.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer albaga:
Brukte ikke Music Unlimited engang, hehe.


Var det noen som brukte Music Unlimited i det hele tatt?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Siterer albaga:Brukte ikke Music Unlimited engang, hehe.

Var det noen som brukte Music Unlimited i det hele tatt?


Haha, det var så unødvendig. Hvem bruker det i 2014/2015?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Haha, det var så unødvendig. Hvem bruker det i 2014/2015?


Ikke nok, noe som var årsaken til at de erstattet det med Spotify.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Kjøpte PS4 for omtrent 1 år siden, ikke fått brukt den til noe spesielt enda.
Har spilt litt Fifa og GTA, men det stopper der.
Kjøpte den hovedsaklig for Gran Turismo, som enda ikke har fått utgivelsesdato og jeg frykter vil bli like DLC preget som 5 og 6. Begynner å merke at jeg lengter tilbake til PS2 eraen
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Kjøpte PS4 for omtrent 1 år siden, ikke fått brukt den til noe spesielt enda.


Samme. Har brukt den relativt lite. Gleder meg til The Witcher 3 kommer nå da

Har spilt Unity, Far Cry 4, inFamous: Second Son og Trials Fusion. Ingen av de var noe særlig fantastisk utenom Second Son. Unity var en katastrofe i begynnelsen. Trials og Second Son er de jeg har kost meg mest med. Far Cry 4 likte jeg ganske godt det og, selvom det bare er Far Cry 3 med ny historie, verden og karakterer. Jeg kjøpte også Need for Speed: Rivals i USA, men det har jeg rett og slett ikke giddet å spille noe særlig. Synes det er ganske kjedelig.
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Kjøpte PS4 for omtrent 1 år siden, ikke fått brukt den til noe spesielt enda.


Kjøpte den rundt februar i fjor selv. Og har vel kanskje ikke brukt den ekstremt mye selv, i hvertfall ikke i forhold til andre som har kjøpt flere spill. Jeg har lagt ned en god del timer i Black Flag, Shadow of Mordor og Fifa 15, litt mindre i Unity og Dragon Ball: Xenoverse og enda mindre i Thief. Men nå kommer jo både The Witcher 3 og Phantom Pain innen relativt kort tid, så da regner jeg med spilletiden kommer til å øke vesentlig.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Glorfindel + Thief = </3
  • 0
Siterer SirGalahad:
Glorfindel + Thief = </3


A lost love.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
A lost love.


¨What is love? Oh Thief, don´t hurt me. Don´t hurt me no more.¨ -Glorfindel
  • 0
Jeg har et problem med PS som kundestøtten undersøker nå, og jeg lurer på om noen av dere har opplevd det samme og muligens har funnet en løsning.

Automatisk opplastning av lagringsfiler virker ikke, og har ikke virket på over ett år. Jeg har sett til at alle innstillinger er som de skal for at funksjonen skal fungere, og at jeg har rikelig med plass i nettskyen. Manuell opplastning fungerer som normalt.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ja, hva tror dere folkens? Er PS VR død allerede? Har noen her en PS VR? Tanker?

https://www.youtube.com/watch?v=SBAN8Qa_-Xg


Ja, det tror jeg. Ble som move, gøy en en stund også meh. De lovet maaaaasse spill da den kom, men var ikke store utvalget altså. Jeg hadde, men solgte brillene og angrer absolutt ikke på det.
Siterer Quinzel:
Ja, det tror jeg. Ble som move, gøy en en stund også meh. De lovet maaaaasse spill da den kom, men var ikke store utvalget altså. Jeg hadde, men solgte brillene og angrer absolutt ikke på det.


Jeg syns det er litt trist, egentlig. Har enda ikke prøvd et VR selv, men føler potensialet var der. Men høy pris og få spill gjør fort at det blir uaktuelt for mange regner jeg med
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg syns det er litt trist, egentlig. Har enda ikke prøvd et VR selv, men føler potensialet var der. Men høy pris og få spill gjør fort at det blir uaktuelt for mange regner jeg med


Yeah, det hadde absolutt potensialet. Men hallo, hvis du vil prøve VR er det bare å komme på Desucon på fredag-søndag, vet du

Er gøy altså, men oppløsning har mye å si om det er bra eller ikke, og man blir småkvalm av det.

VR er meget overpriset, it ain't worth dat price.
  • 0
Siterer Quinzel:
Er gøy altså, men oppløsning har mye å si om det er bra eller ikke, og man blir småkvalm av det.

VR er meget overpriset, it ain't worth dat price.


Du har nok helt rett. Men det er langt mer spennende teknologi enn det Kinect var liksom!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg har lenge hatt problemer med input delay på min PS4. Det har rett og slett vært et mareritt å spille FPS på konsollen. Kanskje kontrolleren min var defekt? Eller kanskje det var en dårlig HDMI kabel? Men neida! Problemet var rett og slett en bitteliten innstilling på TV-en!

Moderne TVer har ulike "moduser" med tanke på det bildet man ønsker seg (kontrast, farger, skarphet osv), og disse innstillingene kommer pakket inn i ulike moduser med navn som "standard, øko, sport" osv. Felles for alle disse modusene er at de behandler signalet fra konsollen (for å gjøre bildet penere) og dette skaper en blitteliten delay på signalene. Dette merker man ikke så mye til i de fleste spill, men spesielt i FPS der presisjon er viktig så blir dette et problem! En av modusene heter også "Gaming" eller tilsvarende og det spesielle med denne er at den gjør mye mindre med signalet og det blir langt mindre delay! Ulempen er selvfølgelig at bildet blir noe styggere, men i spill som Wolfenstein 2 (som jeg testet i denne sammenhengen) var effekten enorm på gameplayet! Spillet ble rett og slett mye bedre.

Innstillingene er nok litt ulike på forskjellige TV-er (jeg spiller på en LG TV), men alle moderne TVer skal også ha en slik "Gaming" modus for å redusere delay. Håper dette hjelper andre her på forumet, hvis de har hatt problemer med det samme!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Aldri vært plaget av dette, men skal sjekke det ut. Takk for tips!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!