Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Playstation 4 ~ Offisiell tråd ~


Min mening om 360 er at det er et litt genialt navn. Det høres ut som at den kan brukes til ... ja, alt [innenfor multimedia/gaming]. Konsollen høres fleksibel ut. Så jeg digger navnet.
  • 0
Jeg sa ikke at Xbox 360 hadde flere muligheter enn Playstation 3 eller omvendt, jeg fortalte bare hva navnet fortalte meg.

Vil du likevel dele alle de grunnene med oss?
  • 0
Siterer Redwink:
Jeg sa ikke at Xbox 360 hadde flere muligheter enn Playstation 3 eller omvendt, jeg fortalte bare hva navnet fortalte meg.

Vil du likevel dele alle de grunnene med oss?


Du har jo Blue Ray, gratis online og nettleser da men ellers er det omtrent de samme mulighetene.
  • 0
Det at det ikke engang er nettleser på Xbox 360 er jo ganske hull i hodet...
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer Kengro:
Jeg tror ikke MS kommer til å følge etter Nintendo med det første, de har gryn nok til å satse på at Sony går den veien så de får hardcore markedet for seg selv, det er tross alt hardcorespillerne som kjøper mest spill, med god margin og


tørr jeg spørre hvilke spill som solgte best i 08 da ?
  • 0
Siterer -sebastian-:
Det at det ikke engang er nettleser på Xbox 360 er jo ganske hull i hodet...


Det at folk sitter og surfer på nettet med spillkonsollen sin er jo ganske hull i hodet... Ser overhodet ingen nytte i det, da tastatur + mus er 1000 ganger mer lettvint.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Citerer -sebastian-:
Det at det ikke engang er nettleser på Xbox 360 er jo ganske hull i hodet...


Det at folk sitter og surfer på nettet med spillkonsollen sin er jo ganske hull i hodet... Ser overhodet ingen nytte i det, da tastatur + mus er 1000 ganger mer lettvint.


Så kan man enkelt koble til et usb tastatur og mus på ps3 ;) Er også enkelte spill som støtter det
  • 0
tror kun unreal tournament 3 støtter mus og tastatur, men det er jo genialt hvis du vil bruke ps3n din til en slags "nett-pc"
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Det at folk sitter og surfer på nettet med spillkonsollen sin er jo ganske hull i hodet... Ser overhodet ingen nytte i det, da tastatur + mus er 1000 ganger mer lettvint.


Nå har jeg tastatur spesielt til PS3'en, da. Som har en slags laptop mus på seg. Kunne selvsagt koblet til et vanlig tastatur via usb også
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
For min del, så synes jeg Playstation 4 "kommer" alt for tidlig! Jeg har akkurat kjøpt meg en Playstation 3 liksom (godt over et år siden, men likevel). Selvom PS3 allerede har vært ute en stund i verden synes jeg dette bli for tidlig.
Type here.
  • 0
Virker rart. kanskje det er sant, kanskje ikke.
Virker lite troverdig når det ikke er noe press release av sony
  • 0
  • Trym
  • Trym
Ryktene som angår PS4 gjelder vel bare grafikkprosessoren. Det blir hevdet at Sony har valgt en prosessor fra Intel med x84 arkitektur (Larrabee). Dette er en GPGPU (general purpose graphics processor) som i prinsippet er en CPU og en GPU. Det er fremdeles ukjemt hvor mange kjerner Larrabee vil ha, men jeg vil tippe 8 eller mer.
Husk, Cell har 6 Vector processors (som en GPU) og én vanlig (som en CPU). Det sklir inn for å si det slik.
Upassende.
  • 0
Skjønte ikke en dritt av det du sa nå.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Trym
  • Trym
Det jeg sa var at OM det er sant, så er det en god nyhet. Sony satser på fleksibel arkitektur.
Upassende.
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Citerer -sebastian-:
Det at det ikke engang er nettleser på Xbox 360 er jo ganske hull i hodet...


Det at folk sitter og surfer på nettet med spillkonsollen sin er jo ganske hull i hodet... Ser overhodet ingen nytte i det, da tastatur + mus er 1000 ganger mer lettvint.
er tross alt minst to USB innganger på PS3en da


NOOOB
  • 0
tja, har da faktisk 4 USB på 60gb og av å til så er det bare så SYKT mye bedre å se ting på 32 tommers(TV) istedenfor 15,6 tommers(PC). hva man ser er jo helt opp til personen
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0
Jeg lurer på hvordan ps4 kommer til å se ut
Shitting dick nipples
  • 0
hehe, sikkert falskt. Nettsia så "litt" tvilsom ut

Men det er greit for meg om de mikser Wii og PS3 i NOEN (merk: NOEN) spill, så lenge det fortsatt fins vanlige spill.

Og den kommer sikkert til å se ut som en Ps3, bare dobbelt så stor og åtte-kantet.

Lagt til 2009-03-03 15:50:
Siterer Andzel:
Sony har sagt at PS 4 ryktene er feil da.

http://www.itavisen.no/sak/803734/Sony_ler_av_PS4-ryktene/


Har vi ikke hørt den før... hmm...

Og vær så snill, Osloværinger. Slutt å si "da" og "lissom" etter alt dere sier! Helsikes iriterende!

no offence

Lagt til 2009-03-03 15:57:
Forklaring til Fanboysa

Xbox = Pop-kultur
PS3 = Hardcore Gaming Maskin
Wii = Den Egentlig Eneste Neste Gen Maskinen
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Det at folk sitter og surfer på nettet med spillkonsollen sin er jo ganske hull i hodet... Ser overhodet ingen nytte i det, da tastatur + mus er 1000 ganger mer lettvint.


Hva hvis PCen er ødelaggt og du ikke får kommet inn på internett? Eller det bare er en PC i huset og det er flere som vil bruke den? Da er det fint å ha en nettlser på PS3en, så jeg ser ingen grunn til at det er hull i hodet.
I was frozen, today!
  • 0
Jeg håper at ps4 er bra og inter netten er bra å grafiken er bra
tho
  • 0
Det kommer jo ut mye prat om Playstation4 hele tia, å alt er jo for det meste forskjellig :p så man får bare vente å se..

Men noe jeg leste sist nå, var at både Playstation og X-Box skulle ha samma grafikkort og prosessor, som ska bli utgitt av Nvidia. Noe som gjorde det lettere for spill produsenter å lage spill uten å forandre på grafikkene på spill til forskjellige konsoller

But time will show
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Håper det tar litt tid før denne magiske maskinen kommer ut;
Da er den for det første bedre, og da kan vi nyte PS3en en stund

Dumt å nettopp ha kjøpt en ps3, også 1-2 år eller kanskje bare 2-10 uker gaming.

Isåfall må man kjøpe ps3 NU!
  • 0
Siterer Hvit Varebil:
Dumt å nettopp ha kjøpt en ps3, også 1-2 år eller kanskje bare 2-10 uker gaming.


Tror nok ikke Sony slipper ut PS4 enda, du. PS2 kom jo ut første kvartal i 1999, og PS3 ble jo nå sluppet ut i 2006/2007 (Japan, Amerika, Europa, Oceania) og vil dermed tro at Sony på lik linje ikke vil slippe ut PS4 om enda en del år.

Er ikke sikkert at det blir en like lang årrekke som i tilfelle ved PS2 pågrunn av at PS2 var betraktelig mer populær enn PS3 hittil, men forventer selvsagt at jeg kan få ha brukt PS3'en ei god stund til før jeg får høre om eventuelle lanseringer for kommende PS4.
  • 0
jeg syns det er alt for tidlig med ny PS
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!