Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo 3: ODST info


Da Bungie først la ut traileren til Halo 3: ODST (Tidligere Halo 3: Recon) var det en ensiders artikkel om det i Gamereactor Nr. 64.
Nå har jeg ikke fått tak i Nr. 65 og det står ikke noe mer om det her på nettsida.
Jeg ville gjerne fått vite litt mer om H3: O en bare det at det er et helt nytt Halo spill hvor du er en ODST soldat.
Så er det en artikkel om dette i Nr. 65, et sted her på Gamreactor.no eller finnes det ikke noe mer?
Ville det ikke også vært mulig å skrive en artikkel i såfall?

(Jeg har hørt at det amerikanske bladet Gameinformer hadde en lang artikkel om dette og det er derfor jeg lurer.)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Du spiller som ODST soldat i New Mombasa i Halo 2 sin tidperiode. Gameplayet skal være annerledes, og skal være en blanding mellom stealth og shooter.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
du kommer til å tåle mye mindre, siden du ikke er en supersoldat
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
- Du er en ODST kaptein som er leder av en gruppe ODST soldater. Soldatene kommer bort fra deg, og historien i spillet blir at du skal finne soldatene dine.

- Selve Gameplayet blir mer likt GRAW. Pass på kulene fra fienden mens du gjør utfordrende taktiske valg for deg og dine. En vanlig ODST tåler langt ifra like mye som en Spartan, så på den måten blir det også mer utfordrene (og kanskje mer spennende?).

- Master Cheif er desverre ikke med.

- Spillet er en liten tileggspakke som kommer til å koste rundt 250kr og vil var fra 5-7 time ca.

PS!
Å forkorte spillets navn til H3 blir litt feil, i og med at ODST er en forkortelse i seg selv. H3 DST er mer riktig. Det fulle tittelen på spillet er Halo 3: Orbital Drop Shock Trooper.
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Ok, takk det hjelper vel det.

Ps: jeg vet at ODST er en forkortelse i seg selv, men jeg var lat og gadd ikke å putte på -DST.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Den blir faktisk enda mindre. bare 3-5 timer lang, og er nedlastbar fra xboxlive høsten 2009...
"To believe in something, and not to live it, is dishonest." - Mahatma Gandhi
  • 0
ODST skal da ikke være nedlastbart.
Det skal komme i butikken og du må kjøpe det akkurat som et vanlig spill.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Var det ikke slik at du fikk kjøpt en kode i butikken som du skrev inn på Live slik at du fikk lastet det ned da?

Jeg likte navnet Recon bedre.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Nei, tror ikke det.

Det er forhåndsbetalte XBL gullmedlemskap og MS points du kan gjøre det med.

Og ja, Recon var litt bedre, men ODST beskriver spillet bedre.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
feil...det er ikke en CD, du laster den ned fra xbox live

Lagt til 2008-12-26 21:10:
tror jeg hvertfall...xD
skal ikke være for skråsikker å drite meg ut, men jeg synnes å huske det var det som sto.
"To believe in something, and not to live it, is dishonest." - Mahatma Gandhi
  • 0
Det skal da være en CD.
Akkurat som H2 greia (Huske ikke hva den heter xD) som kom engang.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Det skal da være en CD.
Akkurat som H2 greia (Huske ikke hva den heter xD) som kom engang.


Du må nok laste det ned fra Xbox live. Har hørt det fra noen så jeg har dessverre ingen kilder.

PS: Blir det multiplayer?
We could have arranged to have you carried
  • 0
Det blir solgt i butikken, men ikke i form av en CD. Det vil være en kode i coveret som man må bruke for å laste ned spillet.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer Junior Sopranos:
PS: Blir det multiplayer?


Ja, men kun en utvidelse til Halo 3s multiplayer. Ikke noe nytt konsept der altså.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Siterer Magga360:
Citerer Junior Sopranos S: Blir det multiplayer?

Ja, men kun en utvidelse til Halo 3s multiplayer. Ikke noe nytt konsept der altså.


Ok. Takk for svar
We could have arranged to have you carried
  • 0
Ingen CD, men kode.
Hm...
Virker logisk det også.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Men på Bungie var det bilde av Halo: ODST cover, og under sto det at ikke kom til å komme i butikken...
"To believe in something, and not to live it, is dishonest." - Mahatma Gandhi
  • 0
Ja jeg vet det, det er det som er litt rart.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
NEI!!! JEG VIL HA CD-EN!!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ja det er nokk best med en CD.
Er kanskje litt kjipt hvis du skulle klare å slette profilen din eller hvis du skal ta det med til en venn...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Luff
  • Luff
Ta med harddisken da^^
Tar jo et halvt sekund å koble den ut.
Jeg vet at det er en del av arcade spillene som har bilde av et tilhørende cover selvom det ikke er mulig å kjøpe det i butikken. Så at det er et cover bilde er
nødvendigvis ikke noen indikasjon på at det kommer i butikken.
Personlig har jeg ikke noe i mot at det dukker opp på live da dette bare gjør det veldig lett å få tak i
  • 0
Jeg håper inderlig det kommer butikk. Elsker følelsen av å sette inn ett splitter nytt spill i hylla

Laste ned fra live blir liksom ikke det samme....
"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
  • Luff
  • Luff
Mulig at spillet ville blitt dyrere hvis vi måtte kjøpe det i butikken da
  • 0
Det å laste det ned kan liksom ikke sammenlignes med å ta med et nytt spill fra butikken og putte det inn i xboxen for første gang nei...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Lurer på om spillet får 9/10, som Halo Wars. Kanskje jeg skal kjøpe det da.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!