Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Anbefalle meg et action spill? (PC)


Hei jeg skulle gjærne hatt et nytt action spill til ca 400 eller mindre kroner. Jeg har allerede

Halo
Halo 2
Half-Life
Half-Life II
Half-Life II, Episode I
Half-Life II, Episode II
Quake
Quake II
Quake III
Quake III, Team Arena
Quake IV
Counter-Strike: 2D (=D)
Counter-Strike: 1.6
Counter-Strike: Condition Zero
Counter-Strike: Source
Team Fortress
Team Fortress II
Day of Defeat


Har du et bra spill forslag? Et spill som er ganske likt noen av disse, for jeg ville gitt alle mellom 8/10-10/10!
  • 0
Day of Defeat Source
Fabelaktig!
  • 0
Battlefield 2!
Heihei
  • 0
Gode spill, begge deler. Skal tenke på det, noen andre ideer?
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Vel, kan introdusere deg for en helt ny sjanger. Jeg hadde ikke spillt noe RPG (Bare FPS, plattformere etc) før jeg spillte;

Star Wars: Knighst of the Old Republic

Bare prøv det. Prøv det, og nyt det
  • 0
"Knights"* ?

Takk!

Er det RPG eller en.. blanding? Hvis det er sist nevnte.. ooohhh
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer iPeez:
"Knights"* ?

Hehe, Knights ja. Skriveleif.

Men det er jo en ren RPG. Om du er ute etter et blandingssjanger-spill, ta "Mass Effect", definitivt. Skytespill og RPG samtidig. Det er de samme som laget Knights of The Old Republic, så det er en sikker vinner!
  • 0
Kjøp deg Mass Effect du Vil ikke angre
Fabelaktig!
  • 0
Crysis og Crysis Warhead er noen fete actionspill. Tar utrolig mye plass, men hvis pc'en din tåler det så er det vært det
  • 0
Bioshock og Crysis er spill jeg anbefaler på det sterkeste.
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Splinter Cell er noe av det beste jeg har spilt. Likte veldig godt 1'ern og 3'ern. Synes den siste ikke er inærheten så bra som den beste nr. 3 Chaos Theory!! Er ikke veldig mye skyting, men mer sniking. Blant de beste spillene jeg har spilt
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Siterer Neivler:
Splinter Cell er noe av det beste jeg har spilt. Likte veldig godt 1'ern og 3'ern. Synes den siste ikke er inærheten så bra som den beste nr. 3 Chaos Theory!! Er ikke veldig mye skyting, men mer sniking. Blant de beste spillene jeg har spilt


oh yeah
Fabelaktig!
  • 0
Rart at ingen har nevnt Call of Duty 4 enda, for det er et skikkelig spill, det!
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Max Payne 2 The Fall of Max Payne er et spill du bør prøve, utrolig bra spill.
Tungur Knivur
  • 0
Takk for flere flotte ideer!
  • 0
Bioshock, Gears of War og Mass effect (action spill med store rollespill innslag).
kan også anbefale Call of Duty 4. En uslåelig online FPS.
  • 0
Crysis og Bioshock kjørte med misnte grafikk på pcen min akkurat å solgte de .

Krever Mass Effect mye av en PC?
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer iPeez:
Krever Mass Effect mye av en PC?

Ja, uten å vite systemkravene regner jeg med det krever på lik linje med Oblivion eller et lignende spill. Om du har en PC med lavere systemkrav ville jeg vært forsiktig med å stole på at det holder.
  • 0
Oblivion flyter så det holder ;D så da går nok det bra!

Lagt til 2008-12-12 12:28:
Er det noen av spillene jeg har lista over som krever mer en mass effect så jeg veit det for alle over funker?
  • 0
Battlefield serien generelt...Hvis du har grei pc er Battlefield 2 et spill du kan ha leeeenge til xbox 360 er BF:Bad Company et spill jeg vil anbefale...Merk at begge disse spillene er ræva på singelplayer......
Nobody ever went broke underestimating the intelligence of the American public.
  • 0
Crysis og Call of Duty 4
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Helt klart er du en som spiller online spill, men også litt historie.
Siterer LuXe:
Star Wars: Knighst of the Old Republic

Bare prøv det. Prøv det, og nyt det


Godt forslag, garantert billig også nå.

Siterer iPeez:
Er det noen av spillene jeg har lista over som krever mer en mass effect så jeg veit det for alle over funker?



Krever en dele mere en HL2 ja, hvis du skal få optimal nytelse av grafikken

BF: Bad company
Mass effect
Call Of duty
Oblivion
Bioshock
Fallout 3
Play hard, go pro^^
  • 0
Team Fortress 2, det blir man aldri lei av..
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Hva med spill som:

Left 4 dead.
Dead Space?
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!