Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

oblivion game of year edition og lengde?


Hei,

Jeg lurte på at hva er det oblivion game of year edition innholder og hvor lang er spille?? Folk sier 200 timer og sånt.

Er det bare overdrevet eller hva? vel jeg skal kjøpe det, men jeg lurer siden game of year edition koster 200 kr i platekompaniet
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Jeg har game of the year edition, og jeg har spilt det snart 500 timer.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
"Game of the year edition" inneholder Oblivion, Shivering Isles og Knights of the Nine. Hvor lang tid du bruker på å gjøre alt kommer litt ann på. Er du en sånn type som går fra sted til sted og utforsker alt du kommer over kan det gått gå opp i over 500 timer. Vis du Fast-Travel-er fra sted til sted og ikke utforsker så mye kan du gå gjennom mesteparten av oppdragene på 100 timer. Jeg brukte rundt 200 timer.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
ok så det innholder shivering isles og knight of the nine. Så det betyr at jeg får dette gratis? trenger ikke å laste den ned fra marketplace eller betale med points??
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Siterer xbox360-player:
ok så det innholder shivering isles og knight of the nine. Så det betyr at jeg får dette gratis? trenger ikke å laste den ned fra marketplace eller betale med points??


Nope, helt gratis.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
YAY!! Dette skal jeg kjøpe så snart jeg har penger.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Oblivion er alltid hvert å kjøpe uansett om det er game of the year edition eller ikke Har selv brukt over 200 timer
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
vi ( jeg og kokiri) har oblivion på 360, men vi kjøpte goty edition og der er det MYE i tilleg. Knights of the nine er kjempelangt oppdrag med mange områder Og shivering isles er et heeeeelt nytt kontinent å utforske.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
  • Vixo
  • Vixo
Hvis du skal se absolutt alt av Game Of The Year Edition må man kanskje sitte i 200-300 timer.... tror jeg........men man kan jo sitte i 1000 timer hvis man digger Oblivion
  • 0
Jeg har "bare" spilt i 66 timer. Det er jo egentlig ingenting, ikke i forhold til andre som har kommentert her. Tror jeg sluttet å spille pga. at jeg hadde det på pc. Det endte med at lagginga som et resultat av alt for dårlig pc ødela en stor del av spillingen. Vet det, dårlig grunn, spillet er fantastisk. Men så kjøpte jeg det på Playstation 3. Ja, trodde jeg. Nå skulle det bli kjempegrafikk og null lagg. Det ble det jo forsåvidt, men jeg gadd ikke å spille gjennom.

Derfor hoppet jeg til Fallout 3.

Nå venter jeg i spenning på The Elder Scrolls V.
Da skal det nok bli mange timer, gitt.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!