Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xbox 360'en min leser ikke spill! Hjelp!


Hei!

Jeg har et problem med Xbox'en som jeg trenger hjelp med! Det hele skjedde for noen dager siden. Da jeg skrudde på Xbox'en, funka alt helt fint. Det vil si, helt til jeg satt inn Guitar Hero! Det som skjedde var ganske enkelt at, et skjedde ingeting! Det stod "reading disc", også gikk det tilbake til normalt, ingenting skjedde! Akkurat som om jeg ikke hadde noen spill inne i Xbox'en i det heletatt!

Så, jeg trodde først at det var laseren som hadde fått seg en slags skade på en eller annen måte. Men da jeg dro til Elkjøp og klagde, fikk jeg bare beskjed om at de aldri hadde fått inn en Xbox med ødelagt laser, så det var lite trolig, men at det var en garanti sak var han rimelig sikker på. Så det får meg til å lure... Hva kan det være?

Sammendraget: Xboxen funker helt fint. Arcade spill og demoer jeg har på Xbox'en virker helt fint. Xbox'en har jeg også hatt i to år, og ingenting har skjedd hittil, bare sånn at det er sagt. Det er bare når jeg skal sette inn spillet, at ingenting skjer. Den vare fortsetter å vise dashboardet, og fortsetter som om det ikke er noe spill i. Så det hele endte med at de tok Xbox'en inn, lovte å prøve den, også eventuelt sende den til Microsoft for reperasjon.

Så, hva kan det være? Er det en garanti sak, er det noen som har opplevd eller hørt om liknende tilfeller? Hvilke rettigheter har jeg som forbruker i dette tilfellet?
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Det samme skjedde med broren min sin, den ble bare sendt inn til reprasjon og nå virker alt som det skal.
I was frozen, today!
  • 0
Naboen min hadde akkurat samme greie. Sendte inn og fikk nytt drev.
Never rub another mans rhubarb
  • 0
Akkurat, det kan jo faktisk stemme. Men hvor lang tid tok det før den kom tilbake?
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
tar noen uker som nevnt overfor. de har et ganske så brukbart system, men nå med disse fest tider kan det evt ta lengere.
Bygones
  • 0
Høres fornuftig ut det som sies, det er jo fest tider.. Men vil tiden forlenges i flere uker pga det? Jeg sendte jo også Xbox'en inn til elkjøp, som kanskje var en feil, håper ikke det tar lengre tid pga det..
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Hah! Du skulle ikke kjøpt Xbox 360..
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Jeg er Kniggeths nabo, det tokmca 4 uker etter at jeg hadde levert den til elkjøp. Har ikke hatt noen problemer siden det
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
Hah! Du skulle ikke kjøpt Xbox 360..


Hvorfor ikke 360 er en bra konsoll.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Ja, la oss ikke gjøre dette til en krangel om hvilke konsoll som er best, men.. <Host, hark..> Fire uker!?!?!?!? Oh my ***, jeg kommer til å dø..
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Skaff deg Halo 2, Gears eller noe annet til PC da vell.
Men det kan jo hende du ikke har Vista eller bra nokke pc da...

Never mind!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Heh, fikk bare et spontant utbrudd av fanboyalisisme..

Selv liker jeg PS3 etter mine personelige behov, å den passer meg best
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
fint for deg.

det er kjipt når xbox'n dør. skjer som oftest til de mest upasende tider.
men sånn er det bare.
min har funket helt fint siden jeg fikk den tilbake, og det er snart et år siden.

men man vet aldri.

hvis det skulle ta lengre en 2 uker ( noe det desidert gjør ) så får du vel en liten gave fra microsoft.
Bygones
  • 0
du har helt rett i at 360'en dør på de mest upasende tider. Da jeg fikk RROD hadde jeg vært på besøk hos noen og kjøpt Pure på vei hjem, da jeg hadde kommet hjem var den død. Akkurat nå så sitter faren min å teller til ti fordi han er så sur på at 360 ikke leser NFS underground som han kjøpte for ca. en halvtime siden så nå må vi sende den inn igjen
You picked a hell of a day to join up.
  • 0
Siterer nonak323:
du har helt rett i at 360'en dør på de mest upasende tider. Da jeg fikk RROD hadde jeg vært på besøk hos noen og kjøpt Pure på vei hjem, da jeg hadde kommet hjem var den død. Akkurat nå så sitter faren min å teller til ti fordi han er så sur på at 360 ikke leser NFS underground som han kjøpte for ca. en halvtime siden så nå må vi sende den inn igjen


Damn, xboxen min startet å fryse etter ca 1-2 min spilling Jeg som kjøpte Fable 2 for ca en time siden
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Warwigan1:
Citerer nonak323:
du har helt rett i at 360'en dør på de mest upasende tider. Da jeg fikk RROD hadde jeg vært på besøk hos noen og kjøpt Pure på vei hjem, da jeg hadde kommet hjem var den død. Akkurat nå så sitter faren min å teller til ti fordi han er så sur på at 360 ikke leser NFS underground som han kjøpte for ca. en halvtime siden så nå må vi sende den inn igjen


Damn, xboxen min startet å fryse etter ca 1-2 min spilling Jeg som kjøpte Fable 2 for ca en time siden


Vis xbox'en din fryser så putt den på et bedre plass. Funka for meg. Vis den fryser alikevel, så vet ikke jeg
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Min xbox klikka igår. den laget mange ulyder og etter det kunne den ikke lese cd mer og noen ganger kom cd luka ut når jeg slo den av osv.... Sendte den inn i dag, noen som vet hvor lang tid d ca tar, bor i Trønderlag... Har hørt at det går fortere nå enn før
Håper den kommer tilbake snart
  • 0
Siterer xbox360-player:
Citerer Warwigan1:Citerer nonak323:

du har helt rett i at 360'en dør på de mest upasende tider. Da jeg fikk RROD hadde jeg vært på besøk hos noen og kjøpt Pure på vei hjem, da jeg hadde kommet hjem var den død. Akkurat nå så sitter faren min å teller til ti fordi han er så sur på at 360 ikke leser NFS underground som han kjøpte for ca. en halvtime siden så nå må vi sende den inn igjen



Damn, xboxen min startet å fryse etter ca 1-2 min spilling Jeg som kjøpte Fable 2 for ca en time siden



Vis xbox'en din fryser så putt den på et bedre plass. Funka for meg. Vis den fryser alikevel, så vet ikke jeg


Satt powersuplyen oppå bordet isdedenfor bak, det funka
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Warwigan1:
Citerer xbox360-player:
Citerer Warwigan1:Citerer nonak323:

du har helt rett i at 360'en dør på de mest upasende tider. Da jeg fikk RROD hadde jeg vært på besøk hos noen og kjøpt Pure på vei hjem, da jeg hadde kommet hjem var den død. Akkurat nå så sitter faren min å teller til ti fordi han er så sur på at 360 ikke leser NFS underground som han kjøpte for ca. en halvtime siden så nå må vi sende den inn igjen



Damn, xboxen min startet å fryse etter ca 1-2 min spilling Jeg som kjøpte Fable 2 for ca en time siden



Vis xbox'en din fryser så putt den på et bedre plass. Funka for meg. Vis den fryser alikevel, så vet ikke jeg


Satt powersuplyen oppå bordet isdedenfor bak, det funka


Ja, det kan faktisk være grunnen fordi, jeg flytte powersuplyen når jeg flytta xbox'en og har flytta den fra 360, så den blir ikke varm av 360.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Hang den i en tråd. Nå henger den luftig og høyt over gulvet
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Skjedde med meg engang, men da var det bare noe feil med cd. vaska bare plata og da virka det
Xbox360 : )
  • 0
skjedde nesten det samme med meg. kan ikke spille gamle xbox spill står når jeg setter inn cden at jeg skal downloade spillet igjen
  • 0
send den til tyskland på reperasjon
Skate fast, wreck shit
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!