Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Demon's Souls ~ Offisiell tråd ~


Siterer Hehemann:
JEG FIKK NETTOPP PLATINUM TROPHYET PÅ DEMON'S SOULS! Det har tatt meg 200 timer!


  • 0
Siterer bent_a:
Citerer Hehemann:JEG FIKK NETTOPP PLATINUM TROPHYET PÅ DEMON'S SOULS! Det har tatt meg 200 timer!

Lagt til 2010-09-18 00:23:
Hvor mange timer brukte du på første gjennomspilling?


La oss si det sånn at jeg ikke klarte å runde spillet med den første charen jeg lagde Jeg spilte på den i 21 timer før jeg bytta til en Temple Knight eller hva nå den klassen heter
"Objection!"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Wow. Gratulerer. Virkelig.

Ser at jeg har endret world tendencyen i Boletaria Palace. Jeg har drept Tower Knight også nå. Men får ikke gått gjennom den neste tåken fordi jeg ikke har drept en Archdemon. Hvilke demoner er archdemons?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Det er den siste bossen i et området. (Archdemon)
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Hehemann:
JEG FIKK NETTOPP PLATINUM TROPHYET PÅ DEMON'S SOULS! Det har tatt meg 200 timer!

Skillz, respekt til deg!
Just kill him with your awesome
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Noen som har opplevd lagg mot disse mindre store lavaklumpene i 2-2?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Er det ingen som spiller "Demon's Souls" lenger? Eller er alle for opptatt med å spille?

Jeg har kommet til bane 2 på alle utenom "Tower of Latria". På "Boletarian Palace" har jeg kommet til tredje bane.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Er det ingen som spiller "Demon's Souls" lenger? Eller er alle for opptatt med å spille?


Har ikke spilt det på en stund.. Har klart den første bossen på andre gjennomspilling. Har planer om å finne frem spillet igjen snart.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer gnyg:
Er det ingen som spiller "Demon's Souls" lenger? Eller er alle for opptatt med å spille?


Spiller dessverre ikke det lenger. Har runnet spillet en gang, men fikk alt ødealgt på andre gjennomgang så droppet det. Plukker det kanskje opp senere en gang.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer gnyg:
citerer "Kakashi Sensei"
Spiller dessverre ikke det lenger. Har runnet spillet en gang, men fikk alt ødealgt på andre gjennomgang så droppet det. Plukker det kanskje opp senere en gang.


Hva gikk galt?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Klarte å dø noenganger slik at jeg fikk black world tendency i en del verdener. Noe som gjør det dobbelt så vanskelig. Den ene bossen kan også regenerere liv fortere en jeg skader. -_-
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Kakashi sensei:
Klarte å dø noenganger slik at jeg fikk black world tendency i en del verdener. Noe som gjør det dobbelt så vanskelig. Den ene bossen kan også regenerere liv fortere en jeg skader. -_-




Jeg er lei DS for øyeblikket. Det føles tungvint å måtte gå å hente 34tusen sjeler. Det går så sakte. Må nok legge bort spillet litt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer gnyg:
Citerer Kakashi sensei:
Klarte å dø noenganger slik at jeg fikk black world tendency i en del verdener. Noe som gjør det dobbelt så vanskelig. Den ene bossen kan også regenerere liv fortere en jeg skader. -_-



Jeg er lei DS for øyeblikket. Det føles tungvint å måtte gå å hente 34tusen sjeler. Det går så sakte. Må nok legge bort spillet litt.


No e det en god stund siden sist eg spilte dette, men du vil tjene veldig mange sjeler om du klarer 4-4. Det finnes haugevis av monstre der som gir deg mange sjeler per kill. På en runde kan eg klare nærmere 20k sjeler. Når alle monstrene e vekke går du bare ut av verdenen og inn igjen, for da har alle monstrene "respawned" igjen =) Klarte å samle en god del over 1m sjeler på denne måten.
  • 0
Begynnte på Demon Souls igjen i går. Har nå en Wanderer i Soul level 25 med Kilji og Short Bow som hovedvåpen. Har klart Adjucator, Vanguard, Armored Spider, Phalanx og Tower Knight.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer gnyg:
Er det ingen som spiller "Demon's Souls" lenger? Eller er alle for opptatt med å spille?


Jeg har knekt, hamret og knust Blu-rayen. Skal aldri spille det spillet igjen så lenge jeg lever!
"Objection!"
  • 0
Siterer Hehemann:
Citerer gnyg:Er det ingen som spiller "Demon's Souls" lenger? Eller er alle for opptatt med å spille?

Jeg har knekt, hamret og knust Blu-rayen. Skal aldri spille det spillet igjen så lenge jeg lever!


Hvorfor?
  • 0
Siterer Hehemann:
Jeg har knekt, hamret og knust Blu-rayen. Skal aldri spille det spillet igjen så lenge jeg lever!


Hehe... med 200 timer på samvitigheten, har du nok alt på det rene.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Hvorfor?


Du aner ikke hvor lei man går etter 200 timer....
"Objection!"
  • 0
Da er det din egen feil. And get a fucking life

Skal få platinum på det før de stenger serverne, som er en gang i neste år.
  • 0
Siterer ROJ123:
Da er det din egen feil. And get a fucking life

Skal få platinum på det før de stenger serverne, som er en gang i neste år.


Kilde på at serverene blir stengt?


Siterer Hehemann:
Du aner ikke hvor lei man går etter 200 timer....


Virker litt teit å spille et spill selv om man er lei av det, bare for å få platinum.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer ROJ123:
Da er det din egen feil. And get a fucking life

Skal få platinum på det før de stenger serverne, som er en gang i neste år.


Kilde på at serverene blir stengt?


Citerer Hehemann:
Du aner ikke hvor lei man går etter 200 timer....


Virker litt teit å spille et spill selv om man er lei av det, bare for å få platinum.


Tror det stod som ei melding når man starta spillet.
  • 0
Beste kilden jeg har lest på lenge
Tips, du trenger ikke sitere alt jeg hadde i min kommentar, du bare tar venstre museknapp over det første ordet som skal siteres og holder inne museknappen når du drar over skriften til det siste ordet du vil sitere. Så trykker du på "Sitere" nede på kommentaren
  • 0
Siterer Zyrocz:
Virker litt teit å spille et spill selv om man er lei av det, bare for å få platinum.


Saksøk meg, jeg er også lei av WoW, men jeg spiller det fortsatt...
"Objection!"
  • 0
Hvordan er det med storyen på dette spillet?
Og er det veldigt åpent med mye grinding osv?
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!