Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Star wars Battlefront 3

Antall innlegg: 62
Til førstesidenTil forrige side (2)Til siste sideTil neste side (3)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
Los
Vis vinden løye går e rett på tryne
Joelspeanuts
Shit!

Gameplayet så jo herlig ut. Herlig, sier jeg!

Så genialt ut å kombinere space- og ground battles.

Jeg vil finne han som tok avgjørelsen om å skrinlegge prosjektet og voldta han rektalt med en gitar.

Lagt til 2012-04-28 19:15:
Aah, nerd rage
If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House, M.D.
sonic og link
Citerer Los:
http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/5020/derfor-ble-ferdigutvikle
de-battlefront-iii-vraket

Wow..... Nå føler jeg en enorm trang til å "nerdrage".
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
RockFuzzEleven
Leste den istad jeg og. Fy faen jeg ble sur!

Skulle virkelig ønske at det ble gitt ut.
"Viva la Revolution" - Jesus
Grallen
Tenk på så mye penger de gikk glipp av!
Er verden blitt gal, eller er det bare meg?
Joelspeanuts
Citerer Grallen:
Tenk på så mye penger de gikk glipp av!

Jupp... Their loss! For ikke å snakke om at det var our loss!

En tap-tap-situasjon
If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House, M.D.
Duckislate
Faen. En så meningsløs grunn hadde jeg aldri tenkt meg. Det er Star Wars Battlefront! Det ville solgt uansett!

Når det gjelder Battlefront 2, er PSP-versjonen like bra som PS2? Vurderer å laste ned til Vita...
"There is no use crying over every mistake, you just keep on trying 'till you run out of cake." -GladOS
Grallen
Er verden blitt gal, eller er det bare meg?
Creteck
Yes, da er det håp like vel

Det kan også være en av sluttning på The Force Unleashed serien...noe som jeg også vil ha!

Men Battlefront 3 for alldel come to daddy!
‘Unreal Engine 4 doesn't surprise us. CryEngine 3 is the benchmark' Cevat Yerli
Los
Jeg gjentar det jeg skrev på spill.no:

Har ikke Lucasart sagt at Battlefront 3 ikke kommer? Jeg er litt i tvil på at det er det. Det jeg håper på er et bra Force Unleashed eller at dette henger sammen med Star Wars 1313, og som dermed peker til et Boba Fett spill! Det kunne blitt veldig kult!
Vis vinden løye går e rett på tryne
sonic og link
Tror ikke det er Battlefront 3, men er lovt å håpe. Er ikke noen andre SW spill jeg ønsker meg.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
RockFuzzEleven
Citerer Los:
og som dermed peker til et Boba Fett spill!

Star Wars: Bounty Hunter var jo veldig moro! (selv om det var med Jango og ikke Boba)
"Viva la Revolution" - Jesus
Til førstesidenTil forrige side (2)Til siste sideTil neste side (3)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 13% Wii U
  • 41% Playstation 4
  • 11% Xbox One
  • 24% PC
  • 10% ALLE!!
Resultat
kEv_91: Fikk testet Tera, som nå er F2P, med en kompis. Liker det veldig godt så langt!Følg
2013-05-26 05:19
Jompapa: Endelig prester 100% oppnåelse på Lego City Undercover. Takket være Miiverse har jeg screenshotbevis: http://dft.ba/-5Pn1Følg
2013-05-26 02:08
SirThomas: ElGamer: So I did, likte bildet hennes mens jeg skrev til henne at jeg følte jeg hadde fått hevn. Som takk viste hun meg en hemmelig app!Følg
2013-05-26 02:00
ElGamer: The Following er en så sykt god serie. Klarer aldri å se bare en episode.Følg
2013-05-26 01:32
dark samus nemesis: Fast & Furious 6 var en passe teit film. Men godt krydder til popcornet i det minste.Følg
2013-05-26 00:18
Lt Mactawish: Vepsejegeren slår til: Har myrdet 5 veps i dag, 3 med fluesmekker, 1 med støvsuger og en med Zalo sprayflaske.Følg
2013-05-25 23:56
ElGamer: Ta deg sammen SirThomas! Mann deg opp og ta det med stolthet!Følg
2013-05-25 23:43
Spawn hater: koser meg med hitman.Følg
2013-05-25 23:23
Grallen: Gratulerer, Bayern München! Velfortjent!Følg
2013-05-25 23:23
SirThomas: Ida disset meg nettopp. Mental Breakdown incoming!Følg
2013-05-25 23:22
Twizt100: Gratulerer til Bayern Munchen!Følg
2013-05-25 23:09
Morten Bækkelund: Masse Playstation 4-reklame under Champions League-finalen. Coming 2013 reklamerte de til hele Europa! :DFølg
2013-05-25 22:59
ElGamer: @TK: Sykt heftig video! Utrolig fett å se deg tegne. Så fortsett det awesome arbeidet ditt :)Følg
2013-05-25 22:40
Tommy Kvaernerud: Nok en speed-drawing. For Game of Thrones fansen denne gangen. http://www.youtube.com/watch?v=rwLCnehLcpcFølg
2013-05-25 22:03
Animorpher: Veldig lite på Tv nå på Lørdag,bare repriser av repriser av episoder og dokumentarer som jeg har sett tidligere i uka.Følg
2013-05-25 22:02
ElGamer: @Akres: Det var en gang i tiden jeg kunne tegne så og si alle de 150 pokemonene. Nå slite jeg med alle av de flere hundre :PFølg
2013-05-25 21:43
xXAkresSXx94: @remote: Tegnet Charizard, Venusaur og Blastoise før husker eg, det var tider det.Følg
2013-05-25 21:33
remote: @Akres: Husker jeg tegnet Oddish uendelige ganger i mine glansdager.Følg
2013-05-25 20:34
xXAkresSXx94: Sitter her å tegner pokèmon.Følg
2013-05-25 16:50
Animorpher: Da er det ca.3.uker med løpetid ja,holde godt fast i båndet,tepper på sofaen,vaskefilla til gulvet og telle ned dagene til hun er ferdig...Følg
2013-05-25 16:29
BETA +