Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Star Wars: Battlefront 3 ~ Offisiell tråd ~


Shit!

Gameplayet så jo herlig ut. Herlig, sier jeg!

Så genialt ut å kombinere space- og ground battles.

Jeg vil finne han som tok avgjørelsen om å skrinlegge prosjektet og voldta han rektalt med en gitar.

Lagt til 2012-04-28 19:15:
Aah, nerd rage
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Los:
http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/5020/derfor-ble-ferdigutvikle
de-battlefront-iii-vraket


Wow..... Nå føler jeg en enorm trang til å "nerdrage".
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Leste den istad jeg og. Fy faen jeg ble sur!

Skulle virkelig ønske at det ble gitt ut.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Tenk på så mye penger de gikk glipp av!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Tenk på så mye penger de gikk glipp av!


Jupp... Their loss! For ikke å snakke om at det var our loss!

En tap-tap-situasjon
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Faen. En så meningsløs grunn hadde jeg aldri tenkt meg. Det er Star Wars Battlefront! Det ville solgt uansett!

Når det gjelder Battlefront 2, er PSP-versjonen like bra som PS2? Vurderer å laste ned til Vita...
  • 0
Yes, da er det håp like vel

Det kan også være en av sluttning på The Force Unleashed serien...noe som jeg også vil ha!

Men Battlefront 3 for alldel come to daddy!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg gjentar det jeg skrev på spill.no:

Har ikke Lucasart sagt at Battlefront 3 ikke kommer? Jeg er litt i tvil på at det er det. Det jeg håper på er et bra Force Unleashed eller at dette henger sammen med Star Wars 1313, og som dermed peker til et Boba Fett spill! Det kunne blitt veldig kult!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Tror ikke det er Battlefront 3, men er lovt å håpe. Er ikke noen andre SW spill jeg ønsker meg.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Los:
og som dermed peker til et Boba Fett spill!


Star Wars: Bounty Hunter var jo veldig moro! (selv om det var med Jango og ikke Boba)
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!