Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

PSN avatarer


Vær så snill Sony, kom med avatarer til PS3-live også! Jeg veit det er forskjellige bilder du kan velge mellom, men tenk så utrolig fett det ville være om du kunne lage din egen avatar akkurat som på Xbox Live.

Enig? Uenig?
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Vel, det minste som kunne bli forandret ville være å få flere avatars etter hvert. Jeg har lyst på noe ala GTA IV-, LBP- eller Fallout 3-avatar
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Enig!
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Faktisk foretrekker jeg bildene.
Det skulle vært flere bilder å velge mellom da.

Eller, jeg er ikke helt kjent med Xbox-avatarene. Kan du forklare?
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Helt enig, skulle gått ann å lage sine egne, er ikke særlig mye å velge i av de som er heller...
  • 0
Sjalu på 360 joeymacflow??
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Vi kunne da ha fått bilde av avatarene våre fra HOME eller noe slikt.
Om vi gidder å lage de likt oss selv selvsagt

Siterer Hakadalmann:
Eller, jeg er ikke helt kjent med Xbox-avatarene. Kan du forklare?
Fungerer omtrent som Mii's på Wii. Se på xbox360-player's avatar her. Det er avatarene på LIVE.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Fant et bilde av ei heks blant de bildene som allerede finnes... Holder lenge for meg.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Jeg har falt av litt når det gjelder dette med avatarer. Hva er egentlig greia?
  • 0
Siterer xbox360-player:
Sjalu på 360 joeymacflow??
Ehm, ja på akkurat avatarene og Halo3 er jeg sjalu på Xbox 360, men ikke utenom det..
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Jeg syntes det er ganske godt utvalg i avatarer på Ps3, men det skulle vert flere avatarer fra spill.
Shitting dick nipples
  • 0
Siterer Hakadalmann:
Faktisk foretrekker jeg bildene.
Det skulle vært flere bilder å velge mellom da.

Eller, jeg er ikke helt kjent med Xbox-avatarene. Kan du forklare?


Det jeg mener er at man bør kunne lage sin egen fyr, på Xbox live kan du lage din egen figur, alt fra hårfarge til hvordan bart du vil ha osv.

Lettere sagt mener jeg "Characther Customination" el no
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
En Fallout 3 avatar hadde jeg ikke dødd av.

"Create Character" hadde jo vært rått
Bare ikke noe sånn blåkopi av Microsoft' avatarer, for jeg vil ha en litt annen stil enn det.
  • 0
Har Xbox Live och där kan man inte skapa en egen avatar. Hur gör man det?
.
  • 0
Du kan jo lage egen avatar på PS home. Og den vil senere bli vist på ditt gamingcard
  • 0
Avataren din på Home vil bli vist på ditt Gamincard ? Jeg har ikke sett noe slikt.
  • 0
Siterer M95-N95:
Har Xbox Live och där kan man inte skapa en egen avatar. Hur gör man det?


Har du oppdateringa da?
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Siterer Ryuzaki:
Citerer M95-N95:Har Xbox Live och där kan man inte skapa en egen avatar. Hur gör man det?

Har du oppdateringa da?

Was? Welche oppdatering? ...Ehem, hvilken oppdatering?
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Hadde vert kult å kunne gå inn på PS sin nettside og bruke hvilket som helst bilde fra PC'n, og kunne gjøre som på LIVE i tileg!!! (skriver selv om denne tråden gikk ut på dato for en måned siden!)
The day I stop skating, I'll mentaly die out.
  • 0
Jeg må si at jeg faktisk er gansk fornøyd med den avataren jeg har...

Bilde av en basketballspiller som går opp på en dunk, passer meg bra siden jeg digger basket
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
Jeg er skikkelig lei av de dårlige avatarene på PS3. Jeg syns det kunne ha vært flere fra spill og minst 50 avatarer til, nå må jeg bruke en fotball som avatar.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Bildene på PSn suger
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer Joeymacflow:
Vær så snill Sony, kom med avatarer til PS3-live også! Jeg veit det er forskjellige bilder du kan velge mellom, men tenk så utrolig fett det ville være om du kunne lage din egen avatar akkurat som på Xbox Live.

Enig? Uenig?

Så du mener Home?
Der lager du avatarer som du kan bruke i Home, i følge ryktene om den nye oppdateringen så skal man kunne ta bilde av sin egen avatar å bruke det som profil bilde på PSN.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Jeg, tror neppe vi vil se en sånn 3d figur som man ser på Xbox Live, ikke vil jeg ha det på PS3 heller. Mii var okei, men avataren på 360 er fullstendig latterlig, og det blir lagt så lite skjul på hvor kopiert den er.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!