Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~


Navn:Battlefield Bad Company 2
Sjanger: Action
Kommer til: Xbox 360, Ps3 og Pc
Utviker Dice

Jepp, battlefield bad company 2 er annonsert. I toern får vi et gjensyn med Haggard, Sweetwater og Marlowe fra det såkalte "Bad Company.
Som fra enern til toern har Dice nå satset enda hardere på at alt kan ødelegges.
I toern har man flyttet seg til jungler, forlatte landsbyer og snødekkete fjelltopper.

En annen veldig god nyhet er at BF:BC 2 også kommer til Pc i tilleg til 360 og Ps3.

Noen andre som gleder seg vilt?
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Jeg ser frem til å lese og se mer av BF:BC
Shitting dick nipples
  • 0
Håper de drar "total ødeleggelse" helt til randen i toern da
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Hvis det endelig "NÅ" får total ødeleggelse, så skal jeg ha det i samlingen!
  • 0
Gleder meg sykt til toeren.
Gikk ikke lei av eneren før jeg fikk CoD 5!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Gleder meg til dette spillet. Eneren var jo dritbra.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
1'ern var jo en av de mest konge spilla ever! 2'ern kommer sikkert til å bli enda mer awesome! Håper de fortsatt har den derre busken til recon! Busk og M60! TIDER!!! !
Decyfered!
  • 0
I toern vil man kunne ødelegge bygninger helt.

...bare sånn hvis dere ikke visste...
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Neiii! Ingen har jo sett en haug med intervju, og sett trailere og lest omtaler og sånt... Og der nevner de jo ikke at du kan rive ei bygning!!!

Sorry hvis jeg virka litt sur der...
Decyfered!
  • 0
Sjekk multiplayer gameplay på youtube,
der får du se at det er en tanks som river en hel bygning.
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Jeg har sett det altså... Den forige posten min var fylt med litt sarkasme...
Decyfered!
  • 0
greit, så dreit jeg meg litt ut der, men det er jo sikkert noen som ikke visste det fra før av, sååå...

da er det jo greit.
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Gleder meg veldig til bad company 2 første på online var helt utrolig bra med tanken på hvor mye ødeleggelse man kunne gjøre, I følge Dice også en bruker nevnte at det nå mulig og rive hele bygget og ikke bare vegger som den første hadde og hvis du er uheldig og være i bygget mens det skjer så får du en forvarsel på 5 sek på å komme deg ut av bygget i livet noe som veldig bra.

Ifølge Dice så vil BC 2 ha mere kjøretøy, mere våpen med mulighet å feste på rødpunktsikte, mere brett med forskjelige miljøer, Customizable selection mulighet hvor du kan bestemme hva du vil ha noe lignendes som Cod4 har.

Synd hvor mye undervurdert den første var så jeg håper ikke bc 2 lider under den samme skjebnen når den kommer ut tidlig neste år.
  • 0
Vet ikke helt dette med å kunne ødelegge bygninger... Langvarige runder i MP vil jo alltid utspilles på sletter
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Lol, byggningene skulle ha sånne primær "støtter" eller hva det var. Og vis de gikk til H så raste bygningen. Epic
  • 0
Siterer -sebastian-:
Vet ikke helt dette med å kunne ødelegge bygninger... Langvarige runder i MP vil jo alltid utspilles på sletter


Hele brettet vil bli en stor slette til slutt når 24 spillere sprenger alt av bygninger som måtte stå i veien for dem!
  • 0
Fleste parten kommer sikkert til å sprenge dem, fordi de synest det er gøy og se de rase
  • 0
Siterer ROJ123:
Fleste parten kommer sikkert til å sprenge dem, fordi de synest det er gøy og se de rase


Det er nokk slik det kommer til å være begynnelsen.
Ingen fokuserer på målet, bare å rive bygninger
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Det er jo så EPIC da!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer ROJ123:
Fleste parten kommer sikkert til å sprenge dem, fordi de synest det er gøy og se de rase


Det er nokk slik det kommer til å være begynnelsen.
Ingen fokuserer på målet, bare å rive bygninger


Hvis du er pro, som du blir etter et par 20 runder, så bryr du deg ikke så mye om det da! Du kunne jo rive en haug med bygninger i RFG, brydde meg ikke noe særlig om det!

Men ja det kommer til å bli moro/epic! Kommer sikkert til å få awards av å sprenge et visst antall bygninger!

Siterer RottenNomis:
Gleder meg veldig til bad company 2 første på online var helt utrolig bra med tanken på hvor mye ødeleggelse man kunne gjøre, I følge Dice også en bruker nevnte at det nå mulig og rive hele bygget og ikke bare vegger som den første hadde og hvis du er uheldig og være i bygget mens det skjer så får du en forvarsel på 5 sek på å komme deg ut av bygget i livet noe som veldig bra.

Ifølge Dice så vil BC 2 ha mere kjøretøy, mere våpen med mulighet å feste på rødpunktsikte, mere brett med forskjelige miljøer, Customizable selection mulighet hvor du kan bestemme hva du vil ha noe lignendes som Cod4 har.

Synd hvor mye undervurdert den første var så jeg håper ikke bc 2 lider under den samme skjebnen når den kommer ut tidlig neste år.


Enhver BFBC2 entusiast meg selvrespekt har funnet ut dette for lenge siden!

Lurer på om en får kill av å få bygningen til å kollapse på en annen person...

Blitt noe som: Debri kill, eller Crush kill, eller sært nok Road kill.... Building kill... lol!



Håper de beholder busken... Den var digg...
Decyfered!
  • 0
ååh gleder meg til dette spillet!!
  • 0
31/5 ... bra score i dag!
Decyfered!
  • 0
Dette er BF:BC2, ikke BF:BC So stop talking about how good you were in BF:BC!



Bare kødda
  • 0
Siterer ROJ123:
Dette er BF:BC2, ikke BF:BC So stop talking about how good you were in BF:BC!



Bare kødda


Riktignok er jeg god, men vi får vel lov til å skrive om BFBC å? Ser ingen grunn til ikke å skrive om det... Før det kommer noen kommentarer om at det står BFBC2 igjen, så har jo BFBC noe med oppfølgern å gjøre så jeg tror vi kan skrive om det...

Har aldri fått skilllevel 2 da...
Decyfered!
  • 0
Ehm,jeg tror ikke skillevel skrives med 3 L'er

Lure på om de fortsatt jakter etter gull eller om det er diamanter denne gangen
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!