Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~


Gull og diamanter! Håper SP delen blir like stappa med svart humor... Har nettop spilt de 3 siste oppdragene... Det var fun, tho fiendene var MEKTIG under powera på Easy...
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Gull og diamanter! Håper SP delen blir like stappa med svart humor... Har nettop spilt de 3 siste oppdragene... Det var fun, tho fiendene var MEKTIG under powera på Easy...


Spilte det ferdig i dag, de er ganske overpowered på hard iallefall 4 hagleskudd i bryste og de lever enda
Les en bok, pok en snok!
  • 0
På Hard er du en liten mygg mens de er de store menneskene og kommer med Elektriske Fluesmekker og Insektsspray.

God sammeligning?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
På Hard er du en liten mygg mens de er de store menneskene og kommer med Elektriske Fluesmekker og Insektsspray.

God sammeligning?


Litt overdrivende?
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer AcH Clawed å Hard er du en liten mygg mens de er de store menneskene og kommer med Elektriske Fluesmekker og Insektsspray.



God sammeligning?



Litt overdrivende?


Faktisk ikke, bortsett fra at fluen du er har våpen
Les en bok, pok en snok!
  • 0
SP delen er jo Owerpowered easy uansett hvilken vanskelighets grad... Du har alltid den sprøyta, og kan velge hvilket som helst våpen og sånn spesialvåpen... Dessuten, er det bare å snipe, så går alt i din favør!

En ting som iriterer meg på slutten er at du ikke kan sprenge helikopteret til Bad Guy'n før du har fått tak i Bazzoka'n! Det er kjipt!
Decyfered!
  • 0
Jeg har hørt "rykter" om at bad company 2 skal bli utgitt i januar hvis det ikke blir forflyttet på grunn av medaljer, er det noen som kan bekrefte at dette er sant?
  • 0
Kjipt at de ikke prøvde sniper'n... Synes poeng-fåinga ligner veldig mye på CoD sin...

Granater er ikke et eget våpen lenger så det ut som ...
Decyfered!
  • 0
Siterer tyfonknut:
Jeg har hørt "rykter" om at bad company 2 skal bli utgitt i januar hvis det ikke blir forflyttet på grunn av medaljer, er det noen som kan bekrefte at dette er sant?


Dice sier Q1 det er januar februar mars.

Jeg tipper på at det ikke kommer ut i januar på grunn av Army of two 2 som har januar release.
  • 0
BFBC2 eier jo sokka av AoT da...
Decyfered!
  • 0
AoT?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
AoT?


Army of two
  • 0
Kult med BF1943 våpen i BFBC2
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Army of Two og BF BC er 2 forskjellige spill da.
Men må nesten si at jeg synes AoT2 ser mer spennende ut enn BF BC2.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Army of Two og BF BC er 2 forskjellige spill da.
Men må nesten si at jeg synes AoT2 ser mer spennende ut enn BF BC2.


Spennende er jo en ting... Epic er en annen!

Jeg hadde jo planlagt å kjøpe AoT, i lange tider, men det ble ikke like vel...
Decyfered!
  • 0
Vi har jo ikke sett så mye av BF BC2, så hittil synes jeg AoT2 ser kulest ut
  • 0
Det er bare noe med Army of Two, Battlefield BC2 blir liksom "just another shooting game" men AoT2 blir liksom samarbeid, flere muligheter i gameplayet og mye større mulighet for å ikke bli ensformig enn BFBC2, så tror nok AoT blir juanuar 2010's beste spill.
  • 0
Tja, jeg tror ikke det. Eller, AoT2 blir sikker veldig bra, men i AoT, så følte jeg ihvertfall at endel av coop elementene ble litt dyttet på meg og det samme skjedde om og om igjen. Det var egentlig bare gøy å spille det 2 ganger.

BF:BC2 tror jeg kommer til å bli et skikkelig bra internett spill som kan konkurere med MW2 og jeg liker spill der banene er åpne og det er tankt og slikt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Digger jo det at det er co-oping som står i fokus, men hvis det meste blir skripta og ensformig så tipper jeg dette kommer til å bli kjedelig etter hvert...

BFBC2 blir iallefall: "just another shooting game, where u can destroy evrything!"

Men hvis begge lever opp til for håpningnene blir det jo likt da... Hvis ikke AoT2 blir ei kjip smørje... Samme gjelder BF:BC2...
Decyfered!
  • 0
Vel, jeg holder ivertfall knappen på at AoT2 bringer en bedre SP enn BFBC2, men onlinedelen forstår alle lett at BFBC2 vil "vinne". Men tror nok jeg holder meg til MW2 eller Uncharted 2 sin onlinedel istede for BFBC2 sin.
  • 0
f

Håper SP-delen blir mer epic og variert enn i 1'ern. BFBC2 kommer jo ut ei god stund etter de Zyrocz nevnte så da er man sikkert lei av de 8-]
Decyfered!
  • 0
Joda, men nå snakker vi om rundt 2 måneder og CoD4 sin onlinedel er vanskelig å gå lei av så tviler på at MW2 sin onlinedel vil bli lettere å gå lei av, men blir sikkert litt BFBC2 online også.
  • 0
Skulle vi ikke diskutere Bad Company 2 og ikke Army Of Two: 2?

Jeg leste i Battlefield-bloggen at det er hvertfall to nye kjøretøy. Det ene er den firhjulingen for to stykker, den er rask og kan komme seg raskt gjennom slagmarken, og så er den veldig mobil. Så er det transport-helikopteret, det kan bære 5 stykker tror jeg. Der en styrer choppperet, to på miniguns og to som sitter på som passasjerer men som også kan skyte med sine våpen.
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!